Mä olen ihan tyytyväinen asuessani vuokralla, hki, neljä+keittiö vuokra 580e

  • Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti
ap
Myllypuro. Ostari just purettu ja tilalle uusi, + uusi terveysasema rakennetaan viereen. Metsä vieressä, tosin osaan sitä rakennetaan uusia taloja, omistus-sellaisia. Täällä asuu paljon tavallisia duunareita sekä "rikkaampia" vierekkäin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Myllypuro. Ostari just purettu ja tilalle uusi, + uusi terveysasema rakennetaan viereen. Metsä vieressä, tosin osaan sitä rakennetaan uusia taloja, omistus-sellaisia. Täällä asuu paljon tavallisia duunareita sekä "rikkaampia" vierekkäin.
Suurin osa kuitenkin duunareita, varsinkin niissä kaupungin vuokrataloissa missä ap:kin asuu... Vuokrahinnat riippuvat Helsingissä siitä, kuinka paljon maahanmuuttajia ja persaukisia missäkin päin asuu ja Myllypuro on kyllä täynnä niitä.
 
kannanottaja
No ompas halpaa - Espoossa makkari + tupakeittiö 39 m2 (tosin rempattu priimaan huoneet ja kylppäriremppa tulossa) 520 e/kk. Ja yksin asuessa kirpasee ihan kivasti..
 
et
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Myllypuro. Ostari just purettu ja tilalle uusi, + uusi terveysasema rakennetaan viereen. Metsä vieressä, tosin osaan sitä rakennetaan uusia taloja, omistus-sellaisia. Täällä asuu paljon tavallisia duunareita sekä "rikkaampia" vierekkäin.
Suurin osa kuitenkin duunareita, varsinkin niissä kaupungin vuokrataloissa missä ap:kin asuu... Vuokrahinnat riippuvat Helsingissä siitä, kuinka paljon maahanmuuttajia ja persaukisia missäkin päin asuu ja Myllypuro on kyllä täynnä niitä.


No mikä vika niissä duunareissa on? Tienaa enemmän kun moni koulutettu.Tosin, ne jaksaa tehä paremmin töitäin..

Ja just myllikässä kävin, enkä yhtään maahanmuuttajaa nähnyt (ei tosin haittaa vaikka ois näkynykki), ja ihan normi sakkia mitä nyt näkee näissä muka paremmissakin piireissä.
 
ap
Tää ei ole samaa mitä on ollut joskus 10-15 vuotta sitten, ja takuulla paaal-joon rauhallisempaa kuin Kontula jne. Paljon lapsiperheitä jne. Mitä vikaa maahanmuuttajissa? Tässä naapurissa olevilla on kyllä ihan työ jne ja muutenkin mukavia ihmisiä. Paljon vanhuksia jotka ovat ikänsä asuneet samassa jne.
 
lop
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Myllypuro. Ostari just purettu ja tilalle uusi, + uusi terveysasema rakennetaan viereen. Metsä vieressä, tosin osaan sitä rakennetaan uusia taloja, omistus-sellaisia. Täällä asuu paljon tavallisia duunareita sekä "rikkaampia" vierekkäin.
Mun kaveri kävi kans kattoo neliötä siellä. Muka rempattu, kylppäri ihan kesken. Ei parveketta. Mut halpa vuokra.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tää ei ole samaa mitä on ollut joskus 10-15 vuotta sitten, ja takuulla paaal-joon rauhallisempaa kuin Kontula jne. Paljon lapsiperheitä jne. Mitä vikaa maahanmuuttajissa? Tässä naapurissa olevilla on kyllä ihan työ jne ja muutenkin mukavia ihmisiä. Paljon vanhuksia jotka ovat ikänsä asuneet samassa jne.
Ei niissä mitään vikaa olekaan! Maahanmuuttajia nyt vaan sattuu asumaan paljon juuri idässä, ja siksi JOTKUT suomalaiset karttavat tiettyjä alueita. Ja onhan se niin, että halvat asunnot, pienet tulot ja mahdolliset sosiaaliset ongelmat nyt vaan kasaantuvat tietyille alueille. Tiedän ihan kokemuksesta, koska olen suurimman osan elämästäni idässä asunut.
 
kannanottaja
Varmaan riippuu juuri siitä, että miten arvioi lasten kasvatusta. Jos on riittävät vahvuudet kotona, niin ei monikulttuurisuus ole mikään suuri haaste. Jos taas eletään pelkästään miehen tuloilla ja koetaan lastenkasvatus elämäntyöksi, niin helposti arvotetaan asuinalueitakin. Eron tullessa joudutaan kuitenkin tekemisiin taloudellisten tosiasioiden kanssa - ja palataan Jakomäkeen tai Kontulan Kivikkoon. Koti on kuitenkin suljettu paikka ja sen voi tehdä kukin omalla tavallaan. Myös ghetossa.
 
ap
no jos joku etsii juuri tiettyä aluetta, sille en voi mitään :D Itse olen asunut niin Kalliossa, kuin muuallakin ja tää on niistä rauhallisin, juurikin se lintukoto jos näin voi sanoa.
 

Yhteistyössä