mä olen niin onnellinen ja kiitollinen mun mahtavasta tukiverkosta!!!!

aidosti!!! :heart:

aina kun tarvetta on, niin saan lapsen hoitoon (mulla paljon iltaisin ja viikonloppuisin koulua ja miehellä pitkiä työpäiviä ) ja huomena mulla olis todella tärkeä työpäivä ja sitä mun äidille muussa yhteydessä sanoin ja valittelin kun poika on viel puolikuntonen et kun joudun skippaan huomisen päivän, niin mun äiti sanoi että tuo poika tänne et hänellä on vapaapäivä. pääset töihin ja poika saa sairastaa rauhassa :) :heart:

mun lapsella on aivan mahtavat mummut,papat,kummit ja tädit ja toki isä, en tiedä miten heitä kaikkia todella kiittäisin sillä he ovat olleet mahtava tuki ja turva -ja voin luottaa että tulevat olemaankin :):):)

lisäbonuksena mun lapsella on heihin kaikkiin todella läheiset välit kun näkevät niin usein :) (ei sillä et muuten ei olis, mut jos kaikki asuis vaik 300kilsan päässä...)
 
millipilli
Se on kyllä tosi suuri aarre kun on hyvä tukiverkko. Meillä on myös molemmat mummulat tässä kolmen kilometrin säteellä ja molemmat mummut ovat kotona. Hoitoon saadaan poitsu kun tarvitaan hoitopaikkaa iltaisin tai viikonloppuisin.

Nyt poitsu siirtyy vuoropäiväkotiin, mutta mummujen kanssa jo ollaan sovittu että pojan ei tarvisi olla öitä päiväkodissa jos meillä miehen kanssa osuu yövuorot päällekkäin vaan mummut ottaa poitsun sitten yöhoitoon.

Todella kiitollinen olen myös minä :heart: :heart:
 
x
omat vanhemmat asuu 200km pääs ja eivät jaksa hoitaa käydessään kuin hetken lapsia.anoppi taas rutisee jos kysyy et on muutakin tekemistä,huutaa heille ja jos vaivautuu hoitamaan 1h soittelee jo 30min pääst et koska voi tuoda!yökylään ei edes kannata mainita.joten emme anna hoitoon,hoidamme niin et toinen voi olla ja sit tingitää parisuhteesta.
 

Yhteistyössä