Mä olen ollut niin

  • Viestiketjun aloittaja Nimra
  • Ensimmäinen viesti
Nimra
vähän aikaa täällä, että ei oikein porukkaa tunne, mutta mistä te mieluiten juttelette ? Ketkä ovat mieluisammat kumppanit keskusteluissa ? Puhutteko harmaana ja mustana samoissa ketjuissa tai eri ketjuissa ? Osaatteko valaista tuota asiaa, että miksi usein tuo ketju menee aina tappeluksi ja haukkumiseksi ?
 
jaa-a
Tuo on kyllä erittäin epämiellyttävä piirre tuo tappelu muuten niin mukavalla palstalla. Usein on niin, että joku harmaa hyökkää mustaa kohtaan, ilmeisesti tarkoituksena provosoida ja pitää vähän hauskaa. Harmittavan usein syöttiin tartutaan.
 
Nimra
Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:
Tuo on kyllä erittäin epämiellyttävä piirre tuo tappelu muuten niin mukavalla palstalla. Usein on niin, että joku harmaa hyökkää mustaa kohtaan, ilmeisesti tarkoituksena provosoida ja pitää vähän hauskaa. Harmittavan usein syöttiin tartutaan.
Niin, itsekin saa sitä kokea ja kieltämättä en sen takia, (vaikka olisi aihekin ) niin viitsi puhua/kirjoittaa, kun itse aihe menee ihan sivuun, kun pitää aloittaa se rääpiminen :headwall: Mielelläni kuitenkin kirjoitan edelleen, mutta harmittaa tosiaan, kun ei saa vastausta varsinaiseen asiaan :/
 
vieras
Ketjut on mennyt aina tappeluiksi, palstalla on ollut aina joku silmätikku, silmätikut vaihtelee vuosittain, musta- harmaa vastakkainasettelu on aika uus ilmiö about 2 vuoden takaa... Ennen vanhaan sitä jaksoi jutella kaikesta, nykyisin välttelee jo aiheita joihin on ilmaissut mielipiteensä jo monta kertaa. Mulla ei ole koskaan ollut mustaa nimimerkkiä ja harmaanakin kirjoitan vierana. Palstaillut olen vuodesta 2004. Muutamat mustat tunnistaa tutuksi vaikka mulla ei ole mitään tunnisteita, salaisia palstaystäviä :D
 
Nimra
Mä tykkään puhua siivouksesta, perhe-elämästä, laihduttamisesta, työstäni (rakennusala ), ystävyydestä, ihmisten luonteista, ruoanlaitosta&leivonnasta... Rakastan kirjoittaa runoja :heart: Pidän oman mielipiteen omaavista ihmisistä, jotka uskaltavat elää elämänsä niin kuin itse tahtovat ei niin kuin muut, nautin poliittisen asioiden seuraamisesta ja osittain myös keskustelemisesta ko aiheesta (mutta yleensä syntyy kaamee riita :headwall: , aihe sellainen ), pidän ihmisistä jotka ovat oma-aloitteisia ja reippaita rehtijä ihmisiä :saint:

Kirjoitan aina mustana :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Mä tykkään puhua siivouksesta, perhe-elämästä, laihduttamisesta, työstäni (rakennusala ), ystävyydestä, ihmisten luonteista, ruoanlaitosta&leivonnasta... Rakastan kirjoittaa runoja :heart: Pidän oman mielipiteen omaavista ihmisistä, jotka uskaltavat elää elämänsä niin kuin itse tahtovat ei niin kuin muut, nautin poliittisen asioiden seuraamisesta ja osittain myös keskustelemisesta ko aiheesta (mutta yleensä syntyy kaamee riita :headwall: , aihe sellainen ), pidän ihmisistä jotka ovat oma-aloitteisia ja reippaita rehtijä ihmisiä :saint:

Kirjoitan aina mustana :)
Mäkin kirjoitan aina mustana. :)
En mäkään oo kauheen kauan palstaillut, mutta muutama huomio mulla on.
Harvemmin täällä mustat tappelee keskenään, yleensä osapuolena on harmaa, joka tahallaan provosoi.
Jotkut palstalaiset ottaa huumorilla, jotkut (niin kuin minä, ikävä kyllä) provosoituu liiankin helpolla ja tappelu on valmis.

Varmoja tappelunaiheita on monia, esim. imetys, synnytystapa, hoitoon vieminen, kiinteiden aloitus, meikkaaminen jne jne... Mutta kyllä täällä aiheesta kuin aiheesta saadaan tappelu aikaiseksi. :kieh:

 
Nimra
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Muuten hyvin mukava palsta, mutta kiusaamista ja syrjintää täällä esiintyy välillä hyvinkin paljon tietyiltä henkilöiltä.
En tiedä ko henkilöitä, mutta itseään lähinnä ihmetyttää, että miten jonkun aika ja halut riittää moiseen ? :eek: Kun tuntuu tosiaan, että se tehtävä ei ole muuta kuin tapella... :| Itseä se vaan häiritsee, kun asialliset, järkevästi etenevät keskustelut ovat juuri kaiken kehityksen A ja O, ihmisten erilaisuus on RIKKAUS, joka mielestäni saa maailman myös "pyörimään" eli kaikki asiat rullaa eteenpäin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Muuten hyvin mukava palsta, mutta kiusaamista ja syrjintää täällä esiintyy välillä hyvinkin paljon tietyiltä henkilöiltä.
En tiedä ko henkilöitä, mutta itseään lähinnä ihmetyttää, että miten jonkun aika ja halut riittää moiseen ? :eek: Kun tuntuu tosiaan, että se tehtävä ei ole muuta kuin tapella... :| Itseä se vaan häiritsee, kun asialliset, järkevästi etenevät keskustelut ovat juuri kaiken kehityksen A ja O, ihmisten erilaisuus on RIKKAUS, joka mielestäni saa maailman myös "pyörimään" eli kaikki asiat rullaa eteenpäin :D
Jotkut palstalaisista on jäänyt henkiseltä kehitykseltään ala-astekiusaamisen tasolle. :snotty: Ja voisin sanoa, että jotkut harmaista on melko varmasti avohoidossa juttujen tasosta päätellen. :eek:
 
Nimra
[/quote]

Jotkut palstalaisista on jäänyt henkiseltä kehitykseltään ala-astekiusaamisen tasolle. :snotty: Ja voisin sanoa, että jotkut harmaista on melko varmasti avohoidossa juttujen tasosta päätellen. :eek: [/quote]

Niin se taitaa olla :snotty: Hitsi, kun näin äitiyslomalla ollessa (tietenkin myös muutenkin ) ja kun tyttökin on vielä niin pieni niin järkevä keskusteluseura ei olisi ollenkaan pahitteeksi =) mutta välillä tuntuu ihan, että kirjoittaako täällä ihan turhaan :eek: ?
 
Nimra
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jaa, kyllä täällä mustatkin tappelee keskenään ihan henkilökohtaisuuksiin asti.
Hyvin surullista, kun miettii että ovat perheellisiä ja aikuisia :| Eikö silloin osaisi ajatella asiaa useamman kantin kautta ? Luulisi niiden omien elämänkokemuksien kautta pystyvän järkevään keskusteluun :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jaa, kyllä täällä mustatkin tappelee keskenään ihan henkilökohtaisuuksiin asti.
Hyvin surullista, kun miettii että ovat perheellisiä ja aikuisia :| Eikö silloin osaisi ajatella asiaa useamman kantin kautta ? Luulisi niiden omien elämänkokemuksien kautta pystyvän järkevään keskusteluun :/
No on täällä varsin usein ihan järkevääkin keskustelua, kyllähän sen oikeastaan tietää että jos mielipiteet eivät sovi yhteen ja kumpikaan osapuoli ei ole valmis sopimaan et molemmat voi olla oikessa niin tapeluksi tai väittelyksi se menee. Elämänkokemukseen peilaten sitä usein kirjoitellaan. Sitten jos on varsin kiivas ja tempperamenttinen luonne niin asiat luetaan väärin ja ruvetaan jankuttamaan ja vääntämään kärpäsestä härkästä.
 
vieras
Lisään että kaikki harmaat eivät ole niitä ikäviä veitsevääntäjiä ja avohuollossa olevia. Useat mustatkin ovat usein harmaana tai kirjoittelevat toisella nikillä ;) Ja se on ollut tiedossa aina.
 
Nimra
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lisään että kaikki harmaat eivät ole niitä ikäviä veitsevääntäjiä ja avohuollossa olevia. Useat mustatkin ovat usein harmaana tai kirjoittelevat toisella nikillä ;) Ja se on ollut tiedossa aina.
Tämä onkin hiukka hankalaa :| Mutta niinhän se on, että täällä on niin helppo "huudella" :headwall:
 

Yhteistyössä