Mä olisin toivonut kovasti tyttöä, mutta

  • Viestiketjun aloittaja nupula
  • Ensimmäinen viesti
nupula
meillä on piakkoin sitten kuusi poikaa! Toisaalta hyvä, että pienimuotoisena koettu pettymys tuli nyt eikä varsinaisesti kohdistu vauvaan, mutta toisaalta jos vasta synnytyssalissa saisi tietää sukupuolen, niin ehkei sitä pettymystä kokisi ollenkaan, kun vauvahan on tosi rakas heti syntymästään! Olen alkuaikana ostanut vaaleanpunaisen bodyn, mutta voihan sen antaa lahjaksi jollekin, sääli ettei sitä nyt itse tarvitsekaan.
 
nupula
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Saisi edes sen toisen lapsen, sukupuolella ei ole väliä.
Näinhän se oikeasti on. Kun täällä taas tänään on ollut näitä keskenmenokirjoituksia ja vastaavia, niin olen onnellinen siitä että lapsemme oletettavasti on terve.

Ei, en halua käyttää pojalla vaaleanpunaista, kirkkaanpunaista kyllä löytyy. Sattuneesta syystä meillä on noita poikien vaatteita aika paljon.

Eikä meille enää toivota tyttöä eikä poikaa, kyllä nämä nyt saa riittää! Oma jalkapallojoukkue.
 
vieras
Kyllä sitä saa toivoa tyttöä tai poikaa ja olla tietyllä tavalla pettynytkin, eikä se silti tarkoita, ettei lasta rakastaisi yhtä paljon. Hyvä, että pystyt myöntämään itsellesi asian ja työstämään tunteitasi. Niinkuin itse totesit, kunhan vauvan saa syliinsä, mitään muuta lasta ei olisi halunnutkaan =)
 
voi vee
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meilläkin on kuusi poikaa, eihän sitä tyttöä osaisi edes hoitaa.
Kerropa mulle miten mä sitten olen oppinut tyttöä hoitamaan, koska mulla on tyttö.
Voi elämän kevät näitä klise-höpötyksiä taas!!
 
lisse
On munkin kaveri pettynyt kun sai toisen pojan. Selvästi haaveilee tytöstä, mutta enempää ei lapsia kuulemma tee.
On se sääli kun on poikia, en mäkään tykkäis. 6 tyttöä ois ihan eri asia. =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja voi vee:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meilläkin on kuusi poikaa, eihän sitä tyttöä osaisi edes hoitaa.
Kerropa mulle miten mä sitten olen oppinut tyttöä hoitamaan, koska mulla on tyttö.
Voi elämän kevät näitä klise-höpötyksiä taas!!

Olisikohan kenties hieman huumorilla laitettu? ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:
höpö höpö
ainahan se on hienompaa jos on poikia
Tämä kiinnostaa, miksi näin.

Meillä on sitten varmaan kumma tuttavapiiri, mutta kaikki jotka on raskaana olleet ja heidän puolisonsa ovat toivoneet esikoisistaan tyttöä, miehet ja naiset.
 
melooni
Meillä kaks poikaa ja viimeinen tyttö. Kyllä on tytöissä kaksin verroin hommaa!!!Pojat on sellaisia "reiluja jätkiä" ja tytöt turhan kitisijöitä ja vinkujia. Kenestäkään en silti luopuisi ja kai tuo tyttökin järkiintyy, kun ikää tulee (tai sitten ei...).;)
 
Siis jotenkin mua tympii nää keskustelut tytöistä ja pojista ja siitä kumpi olisi hienompaa saada :x
Aina tulee näitä että on sen vaan niin sääli kun on 6 poikaa tyttöinä tuo luku ei sitten olisi ilmeisesti yhtään paha?
Joten vääntäkää mulle nyt oikein rautalangasta että miksi ihmisten pitäisi haluat/saada vain tyttöjä, mitä pahaa pojissa on?
Kun niitä poikiakin tässä maassa tarvitaan!
 

Yhteistyössä