Mä oon eka kertaa kahteen vuoteen humalassa!

Status
Viestiketju on suljettu.
Mun mies ei voi sitä käsittää... Kun sanoin sille, että siks vedin kännit, kun tuli pahamieli täällä mulle kirjoitetuista jutuista...

No ainakin voitte nyt 6-0 haukkua mut paskaksi äidiksi! :ashamed:
 
ninnu
No et sinä paska oo, mutta miksi suuttua jostain palstajutusta niin kovasti, et pitää lärvit vetää? Niinku se auttais? Kehottaisin jotain itsetunnonkohotuskeskittymistä :)!
 
Ei kannata tätä palstaa ottaa niin tosissaan..

Täällä palstalla on haukuttu niin mua kuin poikaanikin mutta en ikinä ole jaksanut ottaa vakavasti..

Ryhdistäydy nyt hyvä ihminen! En ihmettele ollenkaan miehesi asennetta.
 
Lotta
Sellasen takia mitä täällä on joku sinusta kirjoittanut ei nyt kannata ruveta juomaan.Ite olen ollut 5 vuotta raittiina tai en mie ennen sitäkään juonu kun pari kertaa vuoteen.taidan pysyäkkin samoilla linjoilla.
 
Musta on kirjoitettu paljonkin paskaa ja entisenä alkoholistina helposti repeen... Mies jo eilen sano, että mene pois palstalta, mutta en uskonut ja tässä ollaan. Vittuilin jo tolle niin paljon et suuttu, joten paras kai kohta häipyä....
 
ohis
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Musta on kirjoitettu paljonkin paskaa ja entisenä alkoholistina helposti repeen... Mies jo eilen sano, että mene pois palstalta, mutta en uskonut ja tässä ollaan. Vittuilin jo tolle niin paljon et suuttu, joten paras kai kohta häipyä....
Entisenä alkoholistina??? Alkoholisti on alkoholisti lopun elämäänsä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Musta on kirjoitettu paljonkin paskaa ja entisenä alkoholistina helposti repeen... Mies jo eilen sano, että mene pois palstalta, mutta en uskonut ja tässä ollaan. Vittuilin jo tolle niin paljon et suuttu, joten paras kai kohta häipyä....
Entisenä alkoholistina??? Alkoholisti on alkoholisti lopun elämäänsä.
Oikeassa olet ;)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä