Mä oon syöny tänään ison pussin karkkia, 2 lautasellista muusia ja soosia,

Turkilmas
:D :D Välillä on tommosia päiviä. Eipä silti, mä oon syönyt tänään ison pussin pantterikarkkeja, kulhon poppareita, ison lautasellisen hernekeittoa ja vissiin 4 palaa pannaria.

Mutta mulla ei oo yhtään nälkä :snotty:
 
Miä
Mulla on NIIN kova nälkä ettei sitä usko kukaan! Mutta laihtua pitäis. Mies kun tulee huomenna kotiin niin väännän sille sellaset tortillat ettei oo ennen nähty :D Ja syön itekkin, malttais vaan tonne huomiseen :p |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Mulla on NIIN kova nälkä ettei sitä usko kukaan! Mutta laihtua pitäis. Mies kun tulee huomenna kotiin niin väännän sille sellaset tortillat ettei oo ennen nähty :D Ja syön itekkin, malttais vaan tonne huomiseen :p |O
:LOL: Mies aina puhuu kun menee paskalle että vääntää tortillat :$ :snotty:
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Mulla on NIIN kova nälkä ettei sitä usko kukaan! Mutta laihtua pitäis. Mies kun tulee huomenna kotiin niin väännän sille sellaset tortillat ettei oo ennen nähty :D Ja syön itekkin, malttais vaan tonne huomiseen :p |O
:LOL: Mies aina puhuu kun menee paskalle että vääntää tortillat :$ :snotty:
Niin mä ajattelin että tortuthan siitä tulee mieleen :LOL:
 
Non compos mentis
Mitähän mä oon syöny tänään? Bran flakes sokerittomalla mehukeitolla, hirvisoppaa ja yks pilttiprk hedelmäsosetta, kotia tultua söin kyllä puolikkaan eines(!)pizzan, illalla söin yhden vitalinea-jogurtin. Juomana tänään teetä, vettä, mehua...
 
mä tajusin kans tossa illalla etten oo syönyt kun aamulla jogurtin..no tilannehan piti korjata kolmella leivällä, sipsi-pussin lopulla ja jäätelöllä...eikä tietenkään sitä ruokaa voinu ottaa mitä kaapissa olis ollu valmiina!Nyt vois vähän karkkia vielä...
*puolustautuu raskaudella*
 
Ja mie oon pistelly aamulla puuroo, lounaaks lohikeittoo, välipalalla vanukkaan. Sit piipahin kaverilla ja juotiin pullakaffeet. Nyt popsasin muutaman ruisleivän maksamakkaralla. Ja yks Geisha-patukka huhuilee tuolla kaapissa viikonlopun karkkipäivän jäljiltä.. :whistle:
Ja bmi ON. :LOL:
 

Yhteistyössä