Mä oon yrittänyt miettiä nimiä meidän joskus mahdollisesti tulevalle pikkukakkoselle...

  • Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti
Kippuravarvas
Mä niin tykkään Martta nimestä, mut mies ei..tai Kerttu..tai Hertta :)
Ja sit olis kiva Ronja, minkä mieskin hyväksyis.
Pojalle tykkäsin Miro, Iivari, Severi, Santeri, Sakari...

Ehdotelkaas jotain kivoja...vaikka toisiakin nimiä.. :D
 
Mä haluisin pojalle nimeks konsta, oskari tai veeti jne. mut mun miestä ei miellytä sit mikään.. jesset,jimit ja jimmyt se kyl luettelee, mut en tiiä miks ne tökkii vastaan, sinänsä ihan kivoja nimiä,mut ei...
Tytöllekkin ois ehdolla varmaan parikymmentä nimeä.. ja raskaudesta on tietty nyt vissiin reilun viikon ja mä jo mietin nimiä :ashamed:
 
yöks
Alkuperäinen kirjoittaja VinoVispilä:
Mä haluisin pojalle nimeks konsta, oskari tai veeti jne. mut mun miestä ei miellytä sit mikään.. jesset,jimit ja jimmyt se kyl luettelee, mut en tiiä miks ne tökkii vastaan, sinänsä ihan kivoja nimiä,mut ei...
Tytöllekkin ois ehdolla varmaan parikymmentä nimeä.. ja raskaudesta on tietty nyt vissiin reilun viikon ja mä jo mietin nimiä :ashamed:
Mä en tykkää veetistä kyllä yhtään... tökkii ja pahasti, yhtään ei auta se että työpaikalla joka toinen lapsi on nykyään Veeti
 
vieras
No mä voisin ehdotella näitä mun suosikkeja :heart:

Helli, Taimi, Selja, Senni, Hilma, Hulda, Heta, Eden, Saimi, Elma, Irene, Elli ja Frida.

Hmm.. pojalle on jotenkin vaikea keksiä. Oma suosikki nimilista pojalle on lyhyt :/

Eino, Aarre, Aarni, Frans ja Nestori.
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja VinoVispilä:
Mä haluisin pojalle nimeks konsta, oskari tai veeti jne. mut mun miestä ei miellytä sit mikään.. jesset,jimit ja jimmyt se kyl luettelee, mut en tiiä miks ne tökkii vastaan, sinänsä ihan kivoja nimiä,mut ei...
Tytöllekkin ois ehdolla varmaan parikymmentä nimeä.. ja raskaudesta on tietty nyt vissiin reilun viikon ja mä jo mietin nimiä :ashamed:
Mä en oo ees raskaana..kai :whistle: :D Munkin mielestä Konsta tai Kosti on kivoja nimiä, mutta kun mun lapsen nimessä pitää olla R-kirjain :D
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mä voisin ehdotella näitä mun suosikkeja :heart:

Helli, Taimi, Selja, Senni, Hilma, Hulda, Heta, Eden, Saimi, Elma, Irene, Elli ja Frida.

Hmm.. pojalle on jotenkin vaikea keksiä. Oma suosikki nimilista pojalle on lyhyt :/

Eino, Aarre, Aarni, Frans ja Nestori.
Nestori on ihana..mut mies ei tykkää yhtään :kieh:
Hulda :heart: harmi kun siinä ei oo yhtään r-kirjainta :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Mä niin tykkään Martta nimestä, mut mies ei..tai Kerttu..tai Hertta :)
Ja sit olis kiva Ronja, minkä mieskin hyväksyis.
Pojalle tykkäsin Miro, Iivari, Severi, Santeri, Sakari...

Ehdotelkaas jotain kivoja...vaikka toisiakin nimiä.. :D
Kivoja nimiä =) Martta on nätti tytölle.
Noista luettelimistasi pojista meillä onkin kaksi ;)

 

Yhteistyössä