Mä ostin halpaa hajuvesi ja en tiennyt että se vois olla noin hyvää:o

Anteeksi mutta pullo viikossa -tahti kuulostaa siltä, et sä olet bussissa toisten kanssamatkustajien kauhu.. =)

Hajuaisti turtuu, kun käyttää paljon hajuvesiä, mutta muista, että kyllä se silti vieressä seisovien nenään vielä haisee (ei siis tarvetta pistää puolta pulloa lisää ). B)
 
yök
eli sinäkin olet niitä naisia jotka huoneeseen tullessaan täyttää koko huoneen pistävällä hajulla. kaupassa sellaisen huomaa jo kymmenien metrien päähän joka laittaa liikaa hajuvettä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Kalllissa usein samaa ainetta mutta merkki lisää hintaa
Väärin. Yleensä kalliissa hajuvesissä käytetyt ainesosat ovat kalliimpia, esim halvassa jonkun tuoksuaineen keinotekoinen versio, kalliissa taas aito versio.

Tykkään joistain hajuvesistä hinnasta riippumatta, mutten kyllä pysty oikein käyttämään. Mutta kalliimmissa tuoksuissa on yleensä "kestävämpi" ja jotenkin hienostuneempi tuoksu, kuin useissa ns. halpistuoksuissa.Tosin kalliisiinkin yrjönhajuisiin tuoksuihin olen törmäillyt .D
 
yök
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiedoksi:
Niin ja Savanna, ei sitä VAATTEISIIN täällä Suomessa laiteta, vaan iholle. Vaatteet täällä Suomessa pestään, ilmeisesti toisin kuin kotimaassasi...
en mä iholle laita, vaateisin ja joka paikkaan, jaloista ylöspäin :D :LOL:
ei sitä ole tarkotus joka paikkaan laittaa. muutamaan kohtaan rittää. haiset kymmenien metrien päähän tuolla hajuvesi määrällä. ja ihan jo normaali ihminen joka jotuu sun kanssa samoissa tiloissa olemaan saa vähintään päänsäryn
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mimoosa:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Kalllissa usein samaa ainetta mutta merkki lisää hintaa
Väärin. Yleensä kalliissa hajuvesissä käytetyt ainesosat ovat kalliimpia, esim halvassa jonkun tuoksuaineen keinotekoinen versio, kalliissa taas aito versio.

Tykkään joistain hajuvesistä hinnasta riippumatta, mutten kyllä pysty oikein käyttämään. Mutta kalliimmissa tuoksuissa on yleensä "kestävämpi" ja jotenkin hienostuneempi tuoksu, kuin useissa ns. halpistuoksuissa.Tosin kalliisiinkin yrjönhajuisiin tuoksuihin olen törmäillyt .D
näin =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Munki pitäis ostaa uus kun lempparihajuvesi loppus just :D
mulla kans loppui 3vkoa sitten, mä äkkiä ostin Anttilasta joku niin halpaa huono hajuvesi, että ensiks haju oli huono ja toiseks se meni äkkiä pois. Mä vaan en jaksanut mitään, kun en ehtinyt hoita itseä, ei ostaa mitään, ei pukeutua normaalisti tai en vaan ehtinyt kaikki sen tehdä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Munki pitäis ostaa uus kun lempparihajuvesi loppus just :D
mulla kans loppui 3vkoa sitten, mä äkkiä ostin Anttilasta joku niin halpaa huono hajuvesi, että ensiks haju oli huono ja toiseks se meni äkkiä pois. Mä vaan en jaksanut mitään, kun en ehtinyt hoita itseä, ei ostaa mitään, ei pukeutua normaalisti tai en vaan ehtinyt kaikki sen tehdä :D
No mulla on vielä Diorin hajuvesi mut ei se oo niin hyvän tuoksuinen kuin toi Bvlgarin tuoksu :D Mut täytyy käyttää toi Dior ekaks pois, se on vaan vähän mummomainen :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Munki pitäis ostaa uus kun lempparihajuvesi loppus just :D
mulla kans loppui 3vkoa sitten, mä äkkiä ostin Anttilasta joku niin halpaa huono hajuvesi, että ensiks haju oli huono ja toiseks se meni äkkiä pois. Mä vaan en jaksanut mitään, kun en ehtinyt hoita itseä, ei ostaa mitään, ei pukeutua normaalisti tai en vaan ehtinyt kaikki sen tehdä :D
No mulla on vielä Diorin hajuvesi mut ei se oo niin hyvän tuoksuinen kuin toi Bvlgarin tuoksu :D Mut täytyy käyttää toi Dior ekaks pois, se on vaan vähän mummomainen :xmas:
mikä on Bvlgarin? Onko se hyvää, mitä maksaa? =) Jos on hyvää niin mun pakko kans hakea :D
 
http://www.butterboom.com/wp-content/uploads/2010/01/BLV-EAU-DETE-butterboom.jpg
Mä ostin kesän aikana tämmösen, aivan huippuihana!! :heart:
En nyt muista mitä makso, jotain varmaan 60e-90e.
 
hajuvesi
Ketjun innoittamana kysynkin että mihin kohtaan iholla laitatte hajuvettä? itse suihkautan niskaan yhden suihkautuksen, kun tuntuu et joka paikasta se sitten haisee/tuoksuu liikaa ja silloin tulee pää kipeäksi.

Toi vois olla hyvä konsit et suihkauttaa ilmaan ja kävelee alle....
 

Yhteistyössä