Mä sain pojasta treenikaverin!

Kyykkäsin eilen olohuoneessa jalkakyykkyjä, poika (1,3v) katteli siinä vähänikaa ja alkoi sit itse kyykkäämään! Tehtiin pitkä treeni :)

Mies tuli sit myöhemmin kotiin ja mie sanoin pojalle, ett kyykkääppä. No poika kyykkäs ja mies totes, ett opetit sit mun pojan niiaamaan :LOL:

 
Meillä mies treenien jälkeen jumppaa kotona. Tyttö menee punnerrusten aikana aina viereen selälle makaamaan. Tähän mies että "äitin tyttö" :whistle: Kovasti 1v2kk yrittää myös hyppiä ja venytellä istualtaan lattialla. Mies ei vain opi miten varpaat laitetaan suuhun suorin jaloin :LOL:
Kun mies heittää käsilläseisontaan menee tyttö sen naaman eteen ja kikattaa, on vissiin niin hassu asento.
Itse lähinnä olen päässyt vasta jumpan aloittamisen suunnittelu-asteelle. Toisaalta mukavasti tuntuu ainakin käsivarsissa kun kantaa paria kauppakassia ja tyttöä kerrostalon rapuissa. ;)
 
karvinen82
Juu ei tässä vielä kuntoilemaan ole päässyt, mutta kyllä meillä kovasti matkii mitä tekee.

Parasta jumppailua taitaa olla just portaat, ensin pikku mies alas, kaupassa käydään, sitten kauppakassit ja huutava muksu ylös portaita. Sen jälkeen on kyllä ihan puhki, olokin sellainen, että olisi käynyt kunnon treenit vetämässä. ;)
 

Yhteistyössä