mä soitan tänään tänne:)

http://www.clamos.com/mallit/lapset/lapsimallit.htm

te varma voitte arvata mitäs mä haluan :D

mä tiedän jos lähetän hakemuksen, niin ei se heille käy jos en lähetä ammattilais kuvia lapsista, kun itsekin joskus olin siellä. Miettinyt kauan ja tiedän lapset tykkää kamerasta, ne voi edes kokeilla, jos ei tykkää sitten lopetamme =)

mitä mieltä? Niin ja varma mä olen sen jo joskus kertonut että haluan
 
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Toi Clamoshan on huijaritoimisto suurimmasta päästä.
Googletapa Savanna Clamos, niin saat todella paljon keskusteluja siitä, millaista huijausta koko toi roska on...
mä epäilin siitä aina, mut mä haluan kokeilla miten lapset tykkää ja kun tunnen siitä pomoa hyvin niin varma lapsille ei stressaava tulee olemaan. Itse siellä olin mut en päässyt mihinkään, vain 1kerta esinyi yökerhossa, mutta aika lapsellinen vaate esitys kyllä oli
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:
:headwall:
Pitääkö ne omat unelmat ajaa lasten läpikin vielä?
Tähän iso peesi. Aivan turhaa touhua viedä niin pienet lapset tuonne, kun eivät itse edes osaa tuollaista haluta. Naurettavaa pönkittää omaa itsetuntoaan ja pakottaa heidät elämään äidin pieleenmennyttä unelmaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:
:headwall:
Pitääkö ne omat unelmat ajaa lasten läpikin vielä?
Meillä toteutui ainakin nimenomaan pikkutytön unelma, kun hän pääsi kuvauksiin, meikkaukseen, sai pukea ihania mekkoja päälle, ja sai läjän ihania mekkoja vielä palkaksikin :)

Ts. olin täysin varma siitä, että tyttäreni rakastaa sellaista, ja oikeassa olin.
 
Ihan ok.
Niin, toimistoja Turussakin on useita..

Oma tyttöni kävi lapsimallikurssin ja sai sitä kautta muutamia keikkoja. Ja tyttö luki lehdestä ilmoituksen ja pyysi päästä kurssille. Pitkään sitä mietin, että suostunko, mutta en katunut päätöstä. Kurssilla oppi muutakin kun keikistelemään kameralle. Mm. ruokavaliosta oli "luentoja", esiintymis kokemusta, itseluottamus kasvoi yms.

Pitäisikin päivittää tytön kuvat, kun vuosia on taas vierähtänyt..
 
e
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Jos sulla itselläsikin on jo kokemusta, ettei tuota kautta saa mitään mallikeikkoja, niin miksi haluat viedä lapsesi sinne...?
koska kuvia on hyviä, tiedän pomoa, sen jälkeen jos ne tykkää voidaan yritä vaiks mihin ja saamme ainakin ammattilais kuvia sieltä
Ei ole mitään järkeä maksaa satoja euroja kurssista ja kuvista, kun oikeat ammattilaistoimistot kouluttavat mallinsa ihan ilmaiseksi ja auttavat löytämään myös kuvaajia, jotka ottavat kuvia ilmaiseksi (tai toimisto maksaa ne ja perii takaisin myöhemmistä kuvauspalkkioista). Rahan haaskausta.

Mikset yritä suoraan kunnon toimistoihin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:
:headwall:
Pitääkö ne omat unelmat ajaa lasten läpikin vielä?
Meillä toteutui ainakin nimenomaan pikkutytön unelma, kun hän pääsi kuvauksiin, meikkaukseen, sai pukea ihania mekkoja päälle, ja sai läjän ihania mekkoja vielä palkaksikin :)

Ts. olin täysin varma siitä, että tyttäreni rakastaa sellaista, ja oikeassa olin.
Samoin mun lapset, prinsessa mekkoja ja kamera, laukut, korut :D on heijän asia

jos mä palstalle kerron mitä mä sille ostin niin joku sano hullu :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:
:headwall:
Pitääkö ne omat unelmat ajaa lasten läpikin vielä?
Meillä toteutui ainakin nimenomaan pikkutytön unelma, kun hän pääsi kuvauksiin, meikkaukseen, sai pukea ihania mekkoja päälle, ja sai läjän ihania mekkoja vielä palkaksikin :)

Ts. olin täysin varma siitä, että tyttäreni rakastaa sellaista, ja oikeassa olin.
Miten tyttölapset tietää haluta tai unelmoida sellaisesta? Kysyn poikalasten äitinä, kun ei tuo tyttömaailma omalta lapsuusajalta ole oikein enää muistissa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Jos sulla itselläsikin on jo kokemusta, ettei tuota kautta saa mitään mallikeikkoja, niin miksi haluat viedä lapsesi sinne...?
koska kuvia on hyviä, tiedän pomoa, sen jälkeen jos ne tykkää voidaan yritä vaiks mihin ja saamme ainakin ammattilais kuvia sieltä
Ei ole mitään järkeä maksaa satoja euroja kurssista ja kuvista, kun oikeat ammattilaistoimistot kouluttavat mallinsa ihan ilmaiseksi ja auttavat löytämään myös kuvaajia, jotka ottavat kuvia ilmaiseksi (tai toimisto maksaa ne ja perii takaisin myöhemmistä kuvauspalkkioista). Rahan haaskausta.

Mikset yritä suoraan kunnon toimistoihin?
Voitko suositella jotain sitten =) missä on toki hyvää alku lapsille
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:
:headwall:
Pitääkö ne omat unelmat ajaa lasten läpikin vielä?
Meillä toteutui ainakin nimenomaan pikkutytön unelma, kun hän pääsi kuvauksiin, meikkaukseen, sai pukea ihania mekkoja päälle, ja sai läjän ihania mekkoja vielä palkaksikin :)

Ts. olin täysin varma siitä, että tyttäreni rakastaa sellaista, ja oikeassa olin.
Onko tyttö vielä tehnyt mallintöitä? :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ihan ok.:
Niin, toimistoja Turussakin on useita..

Oma tyttöni kävi lapsimallikurssin ja sai sitä kautta muutamia keikkoja. Ja tyttö luki lehdestä ilmoituksen ja pyysi päästä kurssille. Pitkään sitä mietin, että suostunko, mutta en katunut päätöstä. Kurssilla oppi muutakin kun keikistelemään kameralle. Mm. ruokavaliosta oli "luentoja", esiintymis kokemusta, itseluottamus kasvoi yms.

Pitäisikin päivittää tytön kuvat, kun vuosia on taas vierähtänyt..
kuulosta tosi kivalta
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Miten tyttölapset tietää haluta tai unelmoida sellaisesta? Kysyn poikalasten äitinä, kun ei tuo tyttömaailma omalta lapsuusajalta ole oikein enää muistissa :)
Lienee sisäsyntyistä. Itse en ole prinsessatyyppiä, mutta tyttäreni rakasti jo vuoden vanhana hameita, koruja, ja puolitoistavuotiaana toi joka aamu mulle pinnit, pampulat ja harjan jotta saisi kampauksen tukkaansa :)

Se kuului alle 5 v ikään, ei tuo enää ole niin prinsessa - lempivärikin kuulemma musta tai sininen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:
:headwall:
Pitääkö ne omat unelmat ajaa lasten läpikin vielä?
Meillä toteutui ainakin nimenomaan pikkutytön unelma, kun hän pääsi kuvauksiin, meikkaukseen, sai pukea ihania mekkoja päälle, ja sai läjän ihania mekkoja vielä palkaksikin :)

Ts. olin täysin varma siitä, että tyttäreni rakastaa sellaista, ja oikeassa olin.
Miten tyttölapset tietää haluta tai unelmoida sellaisesta? Kysyn poikalasten äitinä, kun ei tuo tyttömaailma omalta lapsuusajalta ole oikein enää muistissa :)
Itse olin 4veenä tai 5melkein olin, kun ajattelin että olen barbie ja yritin pukeutua ja unelmoin vaikka mistä, muistan sen hyvin, koska yks iso kokoinen kiusasi mua ja mun pitkää kihara tukka
 

Yhteistyössä