Mä tein sen! Tästä tuli hyvä päivä ja voi vielä parantua!

Mä soitin teekoohon ja sitä kautta saadaan taas terapiat pyörimään, jos saatais masennus kuriin ennenkun menee pahaksi.

Ja soitin mä sitten vanhainkodillekkin. Tarjosin apuani kuuntelevana korvana ja vanhusten ulkoiluttamisessa tms. Osastonhoitaja kysy, että haluaisinko mä tulla sinne ihan oikeasti töihin *mielettömät tuuletukset tähän väliin* Mitään ei toki löyty lukkoon vielä puhelimessa, mutta mä meen puolen tunnin päästä käymään siellä juttelemassa osantonhoitajan kanssa ja katotaan sitten kuin mun käy.

Pitäkää peukkuja!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
jos sä olet itsekkin masentunut niin miten sä jaksat olla kuuntelevana korvana?
Piti kans kysyä samaa :D
Sosiaalisten kontaktien puute on ajanu mua alemmas. Töissä kun olin, niin kaikki ookoo, nyt sillä rintamalla on ollu hiljasta, niin kotona alkaa seinät kaatuu päälle.

Kivaa suhtautumista teiltä :|
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
jos sä olet itsekkin masentunut niin miten sä jaksat olla kuuntelevana korvana?
Piti kans kysyä samaa :D
Sosiaalisten kontaktien puute on ajanu mua alemmas. Töissä kun olin, niin kaikki ookoo, nyt sillä rintamalla on ollu hiljasta, niin kotona alkaa seinät kaatuu päälle.

Kivaa suhtautumista teiltä :|
ei sulla sitten sellaista vakavaa masennusta ole, jossa ei ole työkykyinen..
 
No eikö tuo ole hienoa, että ennen kuin työkyky menee niin hommaa apua ja työtä. Mikä palstalaisia vaivaa? Ja tottakai pelkkä kotona möllöttäminen voi ajaa masennukseen eikä sitä silloin kannata ainakaan sairaslomalla lähteä korjaamaan jos tietää olonsa huonontuvan kotona. Huh huh... Onnea ja voimia tulevaan ap!
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja NoBlood:
No eikö tuo ole hienoa, että ennen kuin työkyky menee niin hommaa apua ja työtä. Mikä palstalaisia vaivaa? Ja tottakai pelkkä kotona möllöttäminen voi ajaa masennukseen eikä sitä silloin kannata ainakaan sairaslomalla lähteä korjaamaan jos tietää olonsa huonontuvan kotona. Huh huh... Onnea ja voimia tulevaan ap!
kyllä kyllä, mutta onko tuo sopivaa työtä masentuneelle? Ihmisläheinen työ, jossa pitää kuunnella vanhuksia ja olla pirteä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja NoBlood:
No eikö tuo ole hienoa, että ennen kuin työkyky menee niin hommaa apua ja työtä. Mikä palstalaisia vaivaa? Ja tottakai pelkkä kotona möllöttäminen voi ajaa masennukseen eikä sitä silloin kannata ainakaan sairaslomalla lähteä korjaamaan jos tietää olonsa huonontuvan kotona. Huh huh... Onnea ja voimia tulevaan ap!
kyllä kyllä, mutta onko tuo sopivaa työtä masentuneelle? Ihmisläheinen työ, jossa pitää kuunnella vanhuksia ja olla pirteä..
Mä en usko että ne vanhuksetkaan arvostaa pirteyttä. Ihan vain läsnäoloa ja keskustelua... Mikään ei oo ressaavampaa kun ylipirteä Pirkko mikä lässyttää vanhuksille kuin idiooteille.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja NoBlood:
No eikö tuo ole hienoa, että ennen kuin työkyky menee niin hommaa apua ja työtä. Mikä palstalaisia vaivaa? Ja tottakai pelkkä kotona möllöttäminen voi ajaa masennukseen eikä sitä silloin kannata ainakaan sairaslomalla lähteä korjaamaan jos tietää olonsa huonontuvan kotona. Huh huh... Onnea ja voimia tulevaan ap!
kyllä kyllä, mutta onko tuo sopivaa työtä masentuneelle? Ihmisläheinen työ, jossa pitää kuunnella vanhuksia ja olla pirteä..
Mä en usko että ne vanhuksetkaan arvostaa pirteyttä. Ihan vain läsnäoloa ja keskustelua... Mikään ei oo ressaavampaa kun ylipirteä Pirkko mikä lässyttää vanhuksille kuin idiooteille.
ei tarvitse lässyttää vanhuksille. :D Tuskin vanhukset edes kuulee mitä niille puhutaan :D Toisaalta ne ei varmaan näekään vaikka kuinka yrittäisit hymyillä niille. Varmasti vanhukset arvostavat samoja asioita mitä pikkulapsetkin, kuten aidosti läsnäolevaa henkilöä, joka kuuntelee ja keskustelee, empaattisuutta ja huolenpitoa.
 
Lilli
Ihan varmasti ap olisit hyvä apu vanhuksille, kun on aitoa kiinnostusta! Ja sitä täytyy olla kun itse alkaa soittelemaan.

Äläkä masennu vaikka et saisi töitä nyt, otat itsesi kuntouttamisena sen vapaaehtoistyön ja siitähän voi sitten myöhemmin poikia oikeitakin töitä!

onnea oikein paljon!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja NoBlood:
No eikö tuo ole hienoa, että ennen kuin työkyky menee niin hommaa apua ja työtä. Mikä palstalaisia vaivaa? Ja tottakai pelkkä kotona möllöttäminen voi ajaa masennukseen eikä sitä silloin kannata ainakaan sairaslomalla lähteä korjaamaan jos tietää olonsa huonontuvan kotona. Huh huh... Onnea ja voimia tulevaan ap!
kyllä kyllä, mutta onko tuo sopivaa työtä masentuneelle? Ihmisläheinen työ, jossa pitää kuunnella vanhuksia ja olla pirteä..
Mä en usko että ne vanhuksetkaan arvostaa pirteyttä. Ihan vain läsnäoloa ja keskustelua... Mikään ei oo ressaavampaa kun ylipirteä Pirkko mikä lässyttää vanhuksille kuin idiooteille.
ei tarvitse lässyttää vanhuksille. :D Tuskin vanhukset edes kuulee mitä niille puhutaan :D Toisaalta ne ei varmaan näekään vaikka kuinka yrittäisit hymyillä niille. Varmasti vanhukset arvostavat samoja asioita mitä pikkulapsetkin, kuten aidosti läsnäolevaa henkilöä, joka kuuntelee ja keskustelee, empaattisuutta ja huolenpitoa.

:eek: ei kuule eikä nää... jopas on siulla näkemys vanhusten elämään...
 
WOHOOOO!!!!!! *aaltoja*

Mä sain näin ens alkuun kahen viikon sijaisuuden, joka alkaa *tadaa* tänään :D Puoli 10 soitto, 10 siellä ja klo 13.00 alkaa vuoro. Meinas, että poikii tulevaisuudessakin sijaisuuksia, niillä on kova pula. Mua vähän jännittää, mä oon enimmäkseen tehny "äijätöitä" ei mulla mitään kokemusta tälläsestä alasta ole.

Ja tässä vaiheessa minä paskat nakkaan harmaille kyynikoille, itse tiedän mikä mulle on parasta ja mihin mä pystyn. :LOL: Ja se joku palstapsykologi joka meinas, että mulle ei voi olla vaikee masennus, saa tunkea diagnoosinsa sinne minne aurinko ei paista. Enhän mä sanonu, että se nyt on vaikea, siihen se vaan taas ois menny.

Mullon ihan huippuhyvä fiilis tällä hetkellä :D B)

Mut pitäkää peukkuja, että mä pärjään siellä....
 
w
Kyllä sä hyvin pärjäät. Alkuun voi tuntua rankaltakin, mutta kunhan totut ja "kotiudut" taloon, niin se on mukavaa. Ja pikku hiljaa niistä vanhuksista tulee sulle tuttuja ja tiedät, mitä kenenkin kanssa on mieluisinta tehdä tai jutella. Onnea uuteen työhön! :flower:
 

Yhteistyössä