"Mä tykkään susta"

  • Viestiketjun aloittaja vierastus
  • Ensimmäinen viesti
vierastus
Siis mulle iskenyt hirveä epätietoisuus miksi me miehen kanssa oikeastaan ollaan yhdessä,kun hän ei koskaan halua mun kanssa mitään tehdä jne.
Mies on arvostellut ulkonäköäni ja haukkunut mm.sukulaisten edessä läskiperseeksi.Menetin luottamuksen miehen läheteltyä toiselle naiselle lässynlässynviestejä.

Eilinen keskustelu

"miks sä ylipäänsä olet mun kanssa?"
"mä tykkään susta"

Tykkään??? What?!
 
tahmis
kaikilla miehillä ei ole tilannetajua ja laukovat välillä mitä kummallisempia kommentteja. Mut mun mielestä toi tykkäämis-juttu on ihan rehellinen ja pätevä syy olla yhdessä.. jos siis oli rehellinen. Odotitko "rakastan"-sanaa? e-hei, tuo mies-tyyppi käyttää sanaa vain kerran 10 vuodessa ja silloinkin humalassa.
 
vierastus
Alkuperäinen kirjoittaja tahmis:
kaikilla miehillä ei ole tilannetajua ja laukovat välillä mitä kummallisempia kommentteja. Mut mun mielestä toi tykkäämis-juttu on ihan rehellinen ja pätevä syy olla yhdessä.. jos siis oli rehellinen. Odotitko "rakastan"-sanaa? e-hei, tuo mies-tyyppi käyttää sanaa vain kerran 10 vuodessa ja silloinkin humalassa.
En odottanut rakastan-sanaa,sitähän se ei todellakaan ole,tai ainakaan minä en rakastani haukkuisi rumaksi läskiperseeksi...mutta miten voi tykätä jos kuitenkin tarvii toiseen olla lääpällään? Ei mennyt mun jakeluun enkä sitten enempää vastauksia saanut.
 
vierastus
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Seuraava kysymyksesi voisi olla: "Miten tykkäämisesi näkyy päällepäin, miten osoitat sen".
"Älä kysy noin vaikeita,emmä tommosiin osaa vastata,mun täytyy saada miettimisaikaa" Tollanen oli vastaus kun tuota kysyin...Huoh...että noi miehet on vaikeita kapistuksia.
 
..et pidä siitä että hän haukkuu sinua ja että lässyttelee vieraille naisille. Sano että sinäkin tykkäät hänestä (jos siis se on totta) ja haluaisit että voisitte käyttäytyä kuin aikuiset ihmiset. Miehesi on kuin joku teinipoika, joka hilluu ihan rajattomasti. Sano että haluat miehen etkä mitään teinipoikaa rinnalla kulkemaan. Ole napakka ja ystävällinen. Usein naisen topakoituminen ja vakavoituminen herättää miehen (viikon viive on tavallista) joten ole kärsivällinen. :hug:
 
vierastus
Alkuperäinen kirjoittaja tahmatassu:
..et pidä siitä että hän haukkuu sinua ja että lässyttelee vieraille naisille. Sano että sinäkin tykkäät hänestä (jos siis se on totta) ja haluaisit että voisitte käyttäytyä kuin aikuiset ihmiset. Miehesi on kuin joku teinipoika, joka hilluu ihan rajattomasti. Sano että haluat miehen etkä mitään teinipoikaa rinnalla kulkemaan. Ole napakka ja ystävällinen. Usein naisen topakoituminen ja vakavoituminen herättää miehen (viikon viive on tavallista) joten ole kärsivällinen. :hug:
Meiltä meni sähköt joten pystyin vastaamaan vasta nyt. Kiitos vastauksesta. Mä olen koittanut sanoa etä koen ne nimittelyt loukkaaviksi mutta mutta...
Täytynee koittaa kovemmin sitten vaan
 
vierasss
Alkuperäinen kirjoittaja tahmis:
kaikilla miehillä ei ole tilannetajua ja laukovat välillä mitä kummallisempia kommentteja. Mut mun mielestä toi tykkäämis-juttu on ihan rehellinen ja pätevä syy olla yhdessä.. jos siis oli rehellinen. Odotitko "rakastan"-sanaa? e-hei, tuo mies-tyyppi käyttää sanaa vain kerran 10 vuodessa ja silloinkin humalassa.
Kyllä itse odotan aikuisen miehen suusta rakastan sanaa, niinkuin saan sen päivittäin mieheltäni kuullakkin. "Mä tykkään susta" on kyllä tosi lapsellinen ja sellainen että ei oikein itsekkään tiedä miksi olla yhdessä.
 

Yhteistyössä