Mä vihaan legoja !!!!!

ARGHHH ! |O Just sain kovalla työllä kynnet lakattua ja näteiksi niin kuuluu; Äitiiiii, mä en löydä osia täältä legolaatikosta, ootko rakas ja tuut auttaaaaan.. Ja äiti menee.. arvatkaa onko naarmuilla lakat ?? |O |O

:xmas: että näin vakavaa.. kunhan sain nurista.. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja siperia:
Ne on kuitenkin ihan hirmu kivoja, silloin kun niitä on jäänyt lattialle ja astuu vahingossa niiden päälle. Mielellään paljain jaloin, ja pimeässä.
No joo, toi on niin |O |O . Mä oon kyllä noihin laittanu ehdon että ne ei pojan huoneesta poistu tai imuri laulaa jos niitä on muualla pitkin lattiaa.
 
Zoe-F
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:
Alkuperäinen kirjoittaja siperia:
Ne on kuitenkin ihan hirmu kivoja, silloin kun niitä on jäänyt lattialle ja astuu vahingossa niiden päälle. Mielellään paljain jaloin, ja pimeässä.
No joo, toi on niin |O |O . Mä oon kyllä noihin laittanu ehdon että ne ei pojan huoneesta poistu tai imuri laulaa jos niitä on muualla pitkin lattiaa.
Lego nyt on viälä ihan jees jalan alla, ja karaistuneena käpyjen päälle tallojana ei tunnu missään.
Yks mikä ottaa vielä enemmän kaaliin on se, kun aamulla saat sukat jalkaan, ja otat ekan askeleen, tallaat pentukoiran kusilätäkköön.
Ja seuraavalla koiranpaskaan :D

No juu, vihaan myös leegoja, heti aamusta seitsämän aikaan kun niitä kaadellaan olkkarin lattialle ja se meteli vain tunkee muuten niin pommin varman unen läpi herättämään.
 

Yhteistyössä