Mä voisin vaan syödä ja syödä

Nyt mennyt jo tänään

3 lihapiirakkaa (ketsuppi, majoneesi)
6 nakkia
Jauheliha-papu-riisimössöä iso kulho
limsaa 4 lasia
mehua 2 lasia
maitoa 2 lasia

Huoh, ja eilen mätin vielä ison kebabpitsan ja 3 pussia nuudeleita :ashamed:

Mä varmaan halkean kohta.
 
ois syytä mun laihduttaa
Mulla on kans ollu mättöpäivä. Aamupalaksi iso kasa lämpimiä leipiä, lounaalla lihapiirakka kananmunalla & kinkulla, sitten kanakolmioleipä välipalaksi, lihapullia & majoneesia iltaruoaksi. Ja vielä pieni pussi 100g irtokarkkeja. Hurjan monta pepsimukia ja useampi myös maitoa. Ja ai niin, jätskiä ja lakkoja.

Ei vissiin mihinkään ruokapäiväkirjaan kelpais tämä. Pitäis vielä laihduttaakin, vaikka en yhtään kato mitä syön.
 
Sama täällä..

Mä oon tänään vedelly

3 isoa jogurttia
4 viipaletta leipää
päivän mittaan varmaan 8 pasteijaa ja kaks karjalanpiirakkaa
iso lautasellinen jauhelihakeittoo ja 2 leipää
iltapalaksi puol litraa mehua ja 8 hapankorppua ja 5 nakkia
kaks kourallista karkkeja

Jotai viel pitäs saada.. :snotty:
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Alkuperäinen kirjoittaja !!!:
Hyi yäk,sä oot joko raskaana tai sul on syömishäiriö ja kiloja 110kg
Raskaana, onneksi :)

Himoitsen kaikkea rasvaista!

Mäkin olin,ja annoin periksi mielihaluille,söin just sun tyylillä.Ja mitä jäi,kun vauva syntyi?20kg ylipainoa,eikä voi enää vedota raskauteen... ;)
 
Mulla ei raskausaikana menny alas yhtään mikään rasvanen. Rasva ällötti sillon ihan älyttömästi. Kerranki oltii ravintolassa syömässä ja pähkäilin et mitä sellasta mä otan, minkiä mä saan alas ja viel pysymään siellä :D Otin sit yhenlaisen salaatin..

Siel oli sit seassa friteerattuja, TODELLA rasvaisia leipätikkuja. Ekan ku suuhun nakkasin ja nielasin ni hetken sai nikotella että meneekö se alas vai tuleeko samaa tietä ylös. Oli aika tiukka tilanne, ois ollu nolo laatata täydessä ravintolassa.. :x
 

Yhteistyössä