Mäkin nyt sit tilasin niitä muumimukeja 6kpl siinä toivossa, että edes yksi olisi rillimuki

  • Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
"Kemeli"
Mulla on ollut vähän aikaa huono omatunto, kun olen laittanut niin paljon rahaa vaatteisiin. Mutta kun nyt seuraan tätä mukivouhkausta ja sitä, miten plajon ihmiset ovat yhdestä RILLIMUKISTA valmiita maksamaan, niin totesin, että ehkä ne mun rahat on kuitenkin mennyt ihan järkevään asiaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Jätkä
IhanaValo
Muuten noi muumimukit on ihan ok mut tässä hommassa näiden rillien kanssa meni kyllä yli. Ihan älytöntä. Siis mitvit???
Hyvältä näyttää sitten kun kaupoissa on pelkkiä "rillittömiä" mukeja ja ihmiset itkee siinä kun eivät rillejä saaneet..kun nyt on jo tämmöstä.
 
9999
Meinas purskahtaa jugurtit näppikselle :D
Siis kahvimukeihin on joihinkin maalattu silmälasien kuva SISÄPUOLELLE ja siitä ollaan valmiita maksamaan vaikka mitä??? :D
Kuka hemmetti niitä rillejä sieltä kupin sisältä kattelee ja miten meinaatte laittaa ne esille sinne muumimukivitriiniinne niin, et ne arvokkaat RILLIT näkyy kaikille? Ehkä kannattaa laittaa mukin kylkeen lappu, että "huom" sisältää rillit".

MitVit. Oikeesti. RILLIT!!!! :D :D :D
 
Lienee viisautta olla tietämättä mikä on rillimuki (ja vaikka tietäisinkin, en ostais, en ole eläissäni ostanu yhtään muumimukia, saatuja on kyllä jotai 7 kpl kaapissa ja kyllä niistä kahvi samalle maistuu kuin mistä tahansa muustakin mukista)
 
vieras-
:ashamed:

Jos ei yksikään ole, niin varmasti palautan ne kaikki :saint:

Jotenkin voisi kuvitella, että kun ne on joka kuudennessa, ja ne tulee kauppoihin kuuden kpl laatikoissa, että yhdessä laatikossa olisi aina yksi rillimuki :D

Milanna, jos oot palstalla ni kertoisitko et miten ne oli pakattuina siellä kodin1 varastossa, olivatko juurikin noin, että yksi rillillinen per laatikko :D

185e muumimukeista :whistle:

mut on niit hei sentää 6 kappaletta :cool:
Milanna has left the palsta, profiili poistettu. Sun pitää nyt mennä naamakirjakaveriksi :)
 
:D Ei jaksa ymmärtää!
Mulla on yksi ensimmäisistä Muumimukeista ja sitten vielä 4vuotta vanha, se missä on Mymmelin kuva.
Se keltainen muki meinasi mennä varastoon piiloon, kun mies kuuli, että se on aika arvokas, eikä mies meinannut uskaltaa enää laittaa sitä tiskikoneeseenkaan.
Ihan täydellisessä kuosissa oleva muki. :)
 
:D Ei jaksa ymmärtää!
Mulla on yksi ensimmäisistä Muumimukeista ja sitten vielä 4vuotta vanha, se missä on Mymmelin kuva.
Se keltainen muki meinasi mennä varastoon piiloon, kun mies kuuli, että se on aika arvokas, eikä mies meinannut uskaltaa enää laittaa sitä tiskikoneeseenkaan.
Ihan täydellisessä kuosissa oleva muki. :)
Näyttäs arvo olevan 3200e jos puhut siitä fazerin erikoismukista vuodelta 2004 :D
 
kfkfkf
Meinas purskahtaa jugurtit näppikselle :D
Siis kahvimukeihin on joihinkin maalattu silmälasien kuva SISÄPUOLELLE ja siitä ollaan valmiita maksamaan vaikka mitä??? :D
Kuka hemmetti niitä rillejä sieltä kupin sisältä kattelee ja miten meinaatte laittaa ne esille sinne muumimukivitriiniinne niin, et ne arvokkaat RILLIT näkyy kaikille? Ehkä kannattaa laittaa mukin kylkeen lappu, että "huom" sisältää rillit".

MitVit. Oikeesti. RILLIT!!!! :D :D :D
Tälle kyllä repesin :LOL:

ja en aio palauttaa kyllä yhtäkään, jos mukana on yhdet rillilliset. Jos ei ole, niin palautukseen lähtee kyllä aivan kaikki ja haen sen yhden rillittömän ihan sittarista :D
 
kfkfkf
Mutta Iittalan verkkokaupasta jos tilaa mukeja, niin ne tulee sellaisissa kuuden kappaleen laatikossa.. Jos kävis mäihä ja ois suoraan tehtaalta ja siellä ois pakattu aina yks rillillinen yhteen pakettiin (jos kerran joka kuudennessa se on)
 
muumimania
Mutta Iittalan verkkokaupasta jos tilaa mukeja, niin ne tulee sellaisissa kuuden kappaleen laatikossa.. Jos kävis mäihä ja ois suoraan tehtaalta ja siellä ois pakattu aina yks rillillinen yhteen pakettiin (jos kerran joka kuudennessa se on)
Nyt ei auta kuin jännittää vaan, ei tiedä mitä tulee. :D Luulis nyt yhden rillillisenkin tulevan kuitenkin sulle. :) Itse tilasin kaksi mukia tuurilla. Kiva yllärihän se olis, jos olis ne kakkulatkin. En nyt enempää raaskinut, kun viime aikoina muutaman muunkin muumimukin tilannut.. Hulluus iskenyt täälläkin, se on tarttuvaa näköjään. ;D
 
eieieieiei
Mutta Iittalan verkkokaupasta jos tilaa mukeja, niin ne tulee sellaisissa kuuden kappaleen laatikossa.. Jos kävis mäihä ja ois suoraan tehtaalta ja siellä ois pakattu aina yks rillillinen yhteen pakettiin (jos kerran joka kuudennessa se on)
Meinaatko, että siellä työntekijä laskee, että "Yksi, kaksi, kolme, neljä, viisi, rillit. Ja seuraava laatikko; yksi, kaksi, kolme, neljä, viisi, rillit" :D

Jos saat rillit, niin laita nyt ihmeessä meille tänne kuva niistä ihmelaseista, alkoi kiinnostaa, että miltä nämä Kohurillit näyttävät.
 
eka muki
Kyllä ne on pakattu kuuden pakkaukseen ja yksi niistä rillillinen.Itse kaupan varastossa duunissa. Eka 70 kpl myyntierä meni suoraan asiakkaille,myös rilliliset.Toisesta pienemmästä erästä henk.kunta otti omansa,myös minä.Kuinka paljon sitten näitä rillillisiä tehdään? Ei kai koko vuotta.
 

Yhteistyössä