MÄNTSÄLÄN SEUDUN NUORET ÄIDIT

Alkuperäinen kirjoittaja kativaani:
No siis mulle on ihan sama..joko aamupäivästä yhentoist aikoihin tai sit iltapäiväl kahden jälkeen!
Mä en sitten valitettavasti taida päästä tälläkään kertaa. Jos sisko peruu tulonsa, ja tekee sen aika usein, yritetään sitten tulla. Mutta muuten laitan sulle kativaani viestiä, jos nähtäis joku päivä..?
 
Heippa kaikille palstalaisille!

Kutsuisin kaikki halukkaat naisten Aloe vera-iltaan 4.11 klo.18.00.
Halukkaat laittakaa yv:ta niin osaan kartoittaa kuinka paljon väkeä on tulossa..toivon että innostuneita olisi edes muutama!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kativaani:
Kuivuukos tää meidän homma nyt ihan kasaan kun talvi tulee..Toivottavasti ei koska viime talvenkin hakkasin yksin kotona päätäni seinään kun kaikki hautautuivat vain koteihinsa!

Tämä on jännä ilmiö meissä suomalaisissa. =) Olen pannut saman merkille. Tunnustaudun kyllä itsekin, enemmän virtaa löytyy kesäisin ja talvisin liikkeellelähtö tuntuu aina monin verroin työläämmältä. On ulkona niin inhottava ilmakin, phui.
 
Mä olen muutenkin tosi laiska pitämään yhteyttä :ashamed: anteeksi kaikille, ei tarkoita, ettenkö haluaisi tavata. Mut vaan pitäisi jonkun repiä korvasta liikenteeseen.

Ja kativaani en tule huomenna, joudun menemään äitille kirjanpidon tukiopetukseen, keskiviikkona tentti. Äiti on yksityisyrittäjä, hällä tilitoimisto ja hävettää ihan pirusti jos en pääse läpi :eek: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ruttulantäti:
Mä olen muutenkin tosi laiska pitämään yhteyttä :ashamed: anteeksi kaikille, ei tarkoita, ettenkö haluaisi tavata. Mut vaan pitäisi jonkun repiä korvasta liikenteeseen.

Ja kativaani en tule huomenna, joudun menemään äitille kirjanpidon tukiopetukseen, keskiviikkona tentti. Äiti on yksityisyrittäjä, hällä tilitoimisto ja hävettää ihan pirusti jos en pääse läpi :eek: :ashamed:
Onnea tenttiin. :flower:
 

Yhteistyössä