Mäpäs kävin eilen "treffaamassa" yhtä palstalaista ;)

nbnn
Ai kauheeta, ihan ennen kuulumatonta että suhde karilla ja tapaa mielenkiintoisen ihmisen sotkujen keskellä. Paheksutaanpas nyt kaikki ihan urakalla.
Paheksun ihan kaikkia tuota harrastavia ihmisiä. Mikä siinä on, että ei voi erota ensin entisestä ja sitten vasta alkaa petaamaan uutta suhdetta? No mutta ihastellaan nyt kaikki ihan urakalla kun on tällainen urotyö tehty.
 
Aries 78
Paheksun ihan kaikkia tuota harrastavia ihmisiä. Mikä siinä on, että ei voi erota ensin entisestä ja sitten vasta alkaa petaamaan uutta suhdetta? No mutta ihastellaan nyt kaikki ihan urakalla kun on tällainen urotyö tehty.
En tiedä onko minulla mennyt jokin asia ohitte? Mutta sain sellaisen käsityksen tästä ketjusta että hän on vain tavannut jonkun ilman että olisi muuta ilmassa? Kuten ystäviä ja tuttuja voi tapailla..

Mulla ei ola harmainta hajua tilanteesta mutta itelle vain tuli tälläinen kuva..
 
  • Tykkää
Reactions: DuskyLeDoux
nbnn
En tiedä onko minulla mennyt jokin asia ohitte? Mutta sain sellaisen käsityksen tästä ketjusta että hän on vain tavannut jonkun ilman että olisi muuta ilmassa? Kuten ystäviä ja tuttuja voi tapailla..

Mulla ei ola harmainta hajua tilanteesta mutta itelle vain tuli tälläinen kuva..
:eek: Kysytkö ihan tosissasi?! Etkö lukenut edes ensimmäistä sivua tästä ketjusta?
 
"vieras"
En tiedä onko minulla mennyt jokin asia ohitte? Mutta sain sellaisen käsityksen tästä ketjusta että hän on vain tavannut jonkun ilman että olisi muuta ilmassa? Kuten ystäviä ja tuttuja voi tapailla..

Mulla ei ola harmainta hajua tilanteesta mutta itelle vain tuli tälläinen kuva..
Tän ketjun perusteella olen saanut sen käsityksen, että ap on ihan liekeissä.
Mutta voihan se olla ihan viatonta palstahehkutusta :)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26424706]Tän ketjun perusteella olen saanut sen käsityksen, että ap on ihan liekeissä.
Mutta voihan se olla ihan viatonta palstahehkutusta :)[/QUOTE]

Sillä on bensaa suonissa, kepakkoa kun kerran saa niin....
 

Yhteistyössä