Mäpäs kävin eilen "treffaamassa" yhtä palstalaista ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;26415818:
Minäkin toivon treffaavani palstalaisen kesällä.:heart: Tai itseasiassa useammankin.:heart::heart::heart: Nooh, jos tarkkoja ollaan niin yhden tapaan jo tulevana sunnuntaina.:heart: Mullon niin paljon rakkaita täällä.:saint:
Onks joku palstatapaaminen vai muuten vaa tapaaminen? Joku semmonen sinkkupalstalaisten tapaaminen vois kyl oikeesti olla poikaa ;)
 
Onks joku palstatapaaminen vai muuten vaa tapaaminen? Joku semmonen sinkkupalstalaisten tapaaminen vois kyl oikeesti olla poikaa ;)
JOO. :D

Mutta juu, ei oo varsinaisesti mikään palstatapaaminen. :) Tapaan (toivottavasti) tulevana kesänä vissiin pariin kolmeen otteeseen sellaisia tyyppejä joihin olen tutustunut palstalla. Kaikki ovat jo ns. vanhoja tuttavuuksia, aiemin tavattuja. :)
 
Melkein pahempi kuin rockyroadin kadonnu kännykkä... Vaikka se oli kyllä aika paha.

Mulle ehkä se kadonnut puhelin oli pahempi koska olen niin uusi palstailija että en edes tiedä montaa ns. palstamiestä. Enkä sen puoleen tiedä ketkä kaikki on miehiä ja ketkä naisia...
 
[QUOTE="tietäjä";26416665]Ei mut se "metsästää" täällä. ;) mielellään varmaan nappais kenet vaan mukaan suostuu lähtemään ja halailee tai tekee muutakin ihan varmasi jo ekoilla treffeillä[/QUOTE]

Jaahas. Ei nyt jaksa selata taakse päin että kenestä olikaan kyse :D
 

Yhteistyössä