Mafia Wars

suomisotilas
Alkuperäinen kirjoittaja liittykää 100% suomalaisia mafia wars pelaajia:
kyseinen on [Fin] mafia
http://www.facebook.com/photo.php?pid=2136766&id=646573256&comments#/group.php?gid=59014252259
joo tänne jo haettu, vaikka ei vielä pääsyä ookkaan.
 
yksin tylsää pelata
Alkuperäinen kirjoittaja Princess83:
Pelaako teistä kukaan Facebookin kautta Mafia Warssia vai onkx meitsi ainut siihen hurahtanu?!
mä haluisin pelata mut yksin ei huvita. kun ei kaverit pelaa tota.
Saa lisätä mut sinne pelaajaksi. suomisotilas@wippies.fi
 
Elokuussa hurahdin eikä vielä oo helpottanu :p
Leveleitä 243 ja mafiaa 454 ja koko ajan kasvaa. Mä haen lisämafiaa ihan niistä mafiaryhmistä ja aina sotiin osallistuessa napsin vielä tuntemattomat kavereiks :D
 
Ariel57
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Elokuussa hurahdin eikä vielä oo helpottanu :p
Leveleitä 243 ja mafiaa 454 ja koko ajan kasvaa. Mä haen lisämafiaa ihan niistä mafiaryhmistä ja aina sotiin osallistuessa napsin vielä tuntemattomat kavereiks :D

Lvl 63 ja tylsin peli ikänä tai sitten en ole hiffannu jotain oleellista?
 
papukaijan ruokottomat puheet
Taso 150 ja kaikki bisnekset Nykissä, Kuubassa ja Moskovassa nostettu tappiin. Tappeluihin menen yleensä vain, jos haluan muutaman kokemuspisteen lisää, jotta pääsisin seuraavalle tasolle ja energiat tulisivat takaisin täyteen.. Saa nähdä miten kauan jaksan noita loputtomia jobeja tehdä.. Mitään suoranaisen uutta pelissä ei kai enää ole tulossa?
 
Jaana
Mäkin pelaan aktiivisesti joka päivä :D level 270 menossa, mafiassani 1523 jäsentä tällä hetkellä ja kasvaa koko ajan ... Mukana [FIN] Klaanissakin, kivasti saa apuja ja ennen kaikkea hemmetin hyviä neuvoja :D

Pelaajia löytää etusivun oikean yläkulman ehdotuksista, mitä enemmän on yhteisiä kamuja, sen varmemmin pelaa mafiaa =) sieltä vaan pyyntöjä menemään :D Aivan ventovieraitakin on kamuna ja joidenkin kans on tultu hyvinkin juttuun :D
 

Yhteistyössä