Mahdottomat lapset!

  • Viestiketjun aloittaja babymamma
  • Ensimmäinen viesti
babymamma
Meillä on ihan mahdottomat pojat 4vPyry
ja 2v Sulo tänä aamuna Pyry piirsi vahaliidulla seinään :( ja Sulo läpsii kiukuttelee joka asiasta! ja mulla on viellä noin 1v kaksostytöt Tinja ja Minja No Tinjaa ei saa millään nukkumaan (nukkumaanmeno ois 20.00 mutta kukkuu 22.00 pahimmillaan 02.00) kiukuttelee ja välttleee nukkumaan menoa esim pissahätä jano yms .no Minja on ruvenut yöheräilijäksi :( ja Mette4kk nukkuu onneksi hyvin ja on muutenkin rauhallinen lapsi ja kesäkuuks on tiedossa 6lapsi !" ja mies käy töissä minä kotona ja viikonloput menee miehellä talomme rakentamisessa ikää on tammikuussa 27
 
Alkuperäinen kirjoittaja babymamma:
Meillä on ihan mahdottomat pojat 4vPyry
ja 2v Sulo tänä aamuna Pyry piirsi vahaliidulla seinään :( ja Sulo läpsii kiukuttelee joka asiasta! ja mulla on viellä noin 1v kaksostytöt Tinja ja Minja No Tinjaa ei saa millään nukkumaan (nukkumaanmeno ois 20.00 mutta kukkuu 22.00 pahimmillaan 02.00) kiukuttelee ja välttleee nukkumaan menoa esim pissahätä jano yms .no Minja on ruvenut yöheräilijäksi :( ja Mette4kk nukkuu onneksi hyvin ja on muutenkin rauhallinen lapsi ja kesäkuuks on tiedossa 6lapsi !" ja mies käy töissä minä kotona ja viikonloput menee miehellä talomme rakentamisessa ikää on tammikuussa 27
Siis noi 1 v kaksostytöt ja sit 4 kk ikäinen Mette..... ööö.... oiskohan tää ihan totta
 
kannattaisko
Pistää lappu luukulle tai harjoitelkaa ehkäisyvälineiden käyttöä. Kuulostaa siltä, että lapsesi tarvitsevat sinua, eivät lisää sisaruksia jakamaan äidin hoivaa.
 
plöt
Alkuperäinen kirjoittaja lapsia kolme:
Alkuperäinen kirjoittaja babymamma:
Meillä on ihan mahdottomat pojat 4vPyry
ja 2v Sulo tänä aamuna Pyry piirsi vahaliidulla seinään :( ja Sulo läpsii kiukuttelee joka asiasta! ja mulla on viellä noin 1v kaksostytöt Tinja ja Minja No Tinjaa ei saa millään nukkumaan (nukkumaanmeno ois 20.00 mutta kukkuu 22.00 pahimmillaan 02.00) kiukuttelee ja välttleee nukkumaan menoa esim pissahätä jano yms .no Minja on ruvenut yöheräilijäksi :( ja Mette4kk nukkuu onneksi hyvin ja on muutenkin rauhallinen lapsi ja kesäkuuks on tiedossa 6lapsi !" ja mies käy töissä minä kotona ja viikonloput menee miehellä talomme rakentamisessa ikää on tammikuussa 27
Siis noi 1 v kaksostytöt ja sit 4 kk ikäinen Mette..... ööö.... oiskohan tää ihan totta
Niin ja hei, sillä on kesäkuussa laskettuaika vielä yhdelle.. :D :D
 
ö
Onhan he teillä ainakin joka toinen viikko! Miehesi ekan avioliiton hedelmät. Niin ja unohdit mainita myös kolme koiraanne ja sen, että miehelläsi taitaa olla suhde työkaveriinsa (joka on myös raskaana ja vaatii miestäsi isyyskokeisiin kunhan vauva syntyy).
 
tjaa
mitä mahdotonta on vahaliidulla seinään piirtämisessä? ja ei tollanen vuosikas vielä tahalleen kiukuttele tai vekslaa nukkumaanmenon kanssa. 1v vanha harvoin edes osaa tunnistaa pissahätää tai sanomaan, että nyt pitäisi päästä potalle pissalle.

Koitahan sinä kasvaa aikuiseksi ja antaa lapsille sitten aikuisen naisen roolimalli. Koska ei sun lapsia kukaan muu kasvata tai opeta kuin sinä itse.
 

Yhteistyössä