Mahtaako olla muita jotka ei imetyksen aikana ole laihtunut yhtään...?

Siis ottaa päähän tää... Kiloakaan ei ole lähtenyt vaikka mielestäni syön terveellisesti ja olen laskeskellut kaloreita ja joka päivä jää 500kcal alle kulutuksen määrästä... Mikä mua vaivaa??? Miks mä en laihdu??? :headwall: :headwall:
 
Ei sitä aluksi laihdukaan
Molemmilla kerroilla vasta puolen vuoden imetyksen jälkeen on alkanut todellinen laihtuminen ja se onkin sitten laihduttanut ihan olemattomiin, eli liiankin kanssa.
 
Minulle iskee ainakin aluksi hirvee makeanhimo ku imetän... :saint: Ei mitään tolkkua siinä mitä vois syödä. Ja kokoajan on nälkä.
Sitten vasta vähän myöhemmin on alkanu imetys vaikuttaa laihtumiseen.
 
vieras
Imetys ei onnistunu ku n.3kk ajan, enkä sinä aikana ainakaa ehtiny laihtua yhtään! On joutunu sen jälkeen sit joutunu oikeesti vahtii syömisiä ja yrittää liikkua mahd.paljon. Tiukassa tuntuu olevan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marya:
Alkuperäinen kirjoittaja viides:
:wave:

syy voi myös siinä että saat liian vähän kaloreita, elimistö menee säästöliekille...

2000kcal syön päivittäin, sen yli en anna mennä... Eiks se oo kuitenkin soppeli määrä...? 1500 on se laihdutus raja...
Energiantarve vaihtelee iän, painon ja sukupuolen mukaan. Laske oma energiantarpeesi ja ota huomioon myös imetys ja se, kuinka paljon liikut päivittäin. Kyllä paino lähtee laskuun, kun syöt vähemmän, mitä kulutat. Imetysaikana painoa ei vaan kannata kovin nopeaan tahtiin pudottakaan, etteivät elimistöön kertyneet ympäristömyrkyt ja kuona-aineet siirtyisi äidinmaitoon.
 
Ihana ketju! :flower:

Itse olen monasti miettinyt olenko ainoa, jolla paino ei putoa vaikka kuin imettää. Tuntuu vielä olevan ihan sama mitä syön, ei nouse mutta ei laskekkaan, vaikka keventäis ruokavaliota. Välillä oikeen tosissaan ottaa päähän muiden jutut siitä kuin lähteny ties kuin paljon jo pelkästään imettämällä :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja MaijaM:
Ihana ketju! :flower:

Itse olen monasti miettinyt olenko ainoa, jolla paino ei putoa vaikka kuin imettää. Tuntuu vielä olevan ihan sama mitä syön, ei nouse mutta ei laskekkaan, vaikka keventäis ruokavaliota. Välillä oikeen tosissaan ottaa päähän muiden jutut siitä kuin lähteny ties kuin paljon jo pelkästään imettämällä :headwall:

Sama täällä... Paino vaan pysyy tiukasti samassa lukemassa...
Ja siis 5kk imetystä jo takana... Eniten päähän otta tuo vaatekaappi... Vaatteita olis vaikka millä mitalla, mutta kun ne ei A joko mahdu päälle tai B näyttää ihan makkarankuoreen ängetyltä sämpylältä...

:headwall:

Plaah!!!
 
Solina
MINÄ MINÄ MINÄ

Meillä poika oli oikea tissihirmu ja imetin tunteella. ( jopa neuvolassa ihmettelivät miten jaksan niin usein imettää )

Söin terveellisesti ja liikuin. Ja tulos oli +5kg imetyksen aikana. täysimetin 6kk ja yhteensä 1.5v

Tammikuussa lopetin imetyksen. Ja vaikka motivaatio liikkumiseen ja terveelliseen syömiseen oli kadonnut. Eli herkuttelin silloin tällöin enkä liikkunut niin aktiivisesti.
Niin olen siitä laihtunut n. 10kg

Nyt kylläkin uudestaan raskaana eli laihdutus tyssäsi siihen.


Eli en todellakaan laihtunut imetysaikana, vasta sitten kun lopetin sen.

Eikä todellakaan ollut imetysaikana elämäntavoista kiinni. Ystäväni on liikunnanohjaa ja hänkin ihmetteli että miten on mahdollista etten laihdu minun elämäntavoillani.
 

Yhteistyössä