Mainoslehtiset, kuponkiuutiset jne.

En usko, että olen ainoa äippä, ketä häiritsee noiden mainoslehtisten välissä olevat "aikuisviihdemainokset".
Eilen postilaatikkoon kolahti taas yksi mainos. Lapset bongasivat sen-olihan etusivuilla dvd mainoksia ja kyllä ne nuoria koululaisia kiinnostavat. Seuraavalla sivulla olikin jo "kaalimatoja" ja muita tarvikkeita kuvien kera. Eikö näissäkin pitäisi olla joku vastuu mainostajilla?
 
kissamamma
Minua ainakin ärsyttää moiset. Minulla ei ole vielä lapsia, mutta miespuolisilta kavereilta olen kuullut kuinka he nuorina poikina ekoja kertoja runkkailivat kyseisien mainosten kera.
 
runoilijasirkka
No minä ainakin pienenä niitä kyttäilin. :$ En haluaisi omien lasten katselevan niitä, tosin meillä on silleen er tilanne, kun mä oon kertonut asioista, toisin ku mulle ei kerrottu.
 
runoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
Alkuperäinen kirjoittaja runoilijasirkka:
No minä ainakin pienenä niitä kyttäilin. :$ En haluaisi omien lasten katselevan niitä, tosin meillä on silleen er tilanne, kun mä oon kertonut asioista, toisin ku mulle ei kerrottu.
anustapistakin?
Ei ku nimenomaan ei nanustapista. Mutta mulle ku ei kerrottu, niin voi vaan kuvitella, kuinka outo kuva seksistä mulle tuli. Tietty just noiden anusjuttujen ja kaikkien tommosten takia toivoisin, ettei lapset noita lueskelis. :/
 

Yhteistyössä