Maistuisiko?

Maistuisiko?

  • Kyllä :p

    Ääniä: 8 61,5%
  • Ei :x

    Ääniä: 6 46,2%

  • Äänestäjiä yhteensä
    13
"vieras"
[QUOTE="vieras";29116442]Miksi nuo makaroonit ovat niin puuroutuneen näköisiä? Vai oliko tarkoituskin tehdä makaroonivelliä jauhelihalla höystettynä?[/QUOTE]

Niin muuten on, liikaa keitettyä makaroonia. Ei maistu. :X
 
"vieras"
[QUOTE="Hellevi";29116356]Nyt viimeistään olen täysin vakuuttunut siitä, että ap on jälkeenjäänyt. Raukka luulee, että ihmisiä kiinnostaa nähdä oksennuksen näköisiä ruokia.[/QUOTE]
Puhu vaan omasta puolestasi. Minua kiinnostaa.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29116939:
Voe siinä niinki käyvä, jos ei ossaa tehhä =)
Suomalainen makarooni on nyt vain valitettavasti sellaista, että siitä ei suussa napsakkaa tule koskaan ja munamaidossa lilluminen pehmentää sen liikaa, kyllä näin on.

Sun sörsseleitä kun katsoo, niin en kyllä sanaa "osaaminen" käyttäisi ruoanlaiton yhteydessä, sori vaan.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29117032:
Mustapippuria, valkopippuria, maustepippuria, paprikaa ja suolaa :p
On siin sitte sipuliaki, mutta en tiiä lasketaanko se mausteeksi vai miksi.
:)

Ihan hyvää sitten varmaan, mutta makaroonilaatikko ei lukeudu suosikkeihini, kunnollista pastaa sen sijaan rakastan.

Ja sori, ei ollut tarkoitus loukata, mutta kun mielipidettä kysyttiin..

Itse valmistin tänään pitkään haudutettua Burgundin pataa ja kaveriksi paahdan kokonaisia puikulaperunoita yrttien ja oliiviöljyn kera, ja jotakin vihanneksia tietty :)
 
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
LaMamanMorbid
[QUOTE="vieras";29117086]ei taida kaverin päässä paljo liikkua... näkökykykin vähän sieltä ja täältä. Sääliksi käy.[/QUOTE]

Kenen kaverin? Sun vai mun? :O
 

Yhteistyössä