Maitoinen kysymys

  • Viestiketjun aloittaja Marcon äiti
  • Ensimmäinen viesti
Marcon äiti
Olemme tulossa pojan kanssa käymâân Suomeen nyt maaliskuun lopulla, eli poika silloin 1 v 4 kk. Olen antanut hänelle ns. 'jatkomaitoa', eli sitâ korvikkeesta seuraavaa jota täâllä suositellaan annettavaksi 1-3v.
Kysymykseni onkin suraava : onko suomessa mitään vastaavaa tuotetta saatavilla ? Olen lukenut sivuilta paljon että Suomessa siirrytään heti norm. lehmänmaitoon kun vauva noin 1v.
Haluaisin asiasta neuvoja/ kokemuksia , jos vain mahdollista.

Kiitos etukäteen ! :flower:
 
Itse kiinnitin just huomiota vähän aikaa sitten kaupassa, että sinne oli ilmestynyt joku "korvikkeesta vieroitus -juoma" tai jotain sellaista. Siis käsitin niin, että se ois ollu jotain korvikkeen ja tavallisen maidon seosta. Mietittiin kaverin kanssa, että kuka hullu nyt tuollaistakin litkua ostaa kun voi ihan yhtä helposti ostaa tavallista korviketta ja tavallista maitoa ja sekoittaa niitä keskenään... Mutta siis, kuvailemasi kaltaista litkua myydään ainakin k-ketjun kaupoissa sieltä korvikehyllyltä.
 
emo
Me sekoitettiin kans ite lehmänmaitoa ja korviketta 1v lähtien vähitellen aina lisäten lehmänmaidon osuutta. Oon kans huomannut kaupoissa olevan jotain vieroitusmaitoa,mutten sen kummemmin kiinnittänyt huomiota.
 

Yhteistyössä