Maitotippoja rinnasta! Raskausoire ennen plussaa..?

Noo, toivotaan että olisi sitten oikeasti sitä että vielä plussaisin! Tänään kp 29, kp 15 oli ovistestissä plussa. Eli kierto pitäisi olla ihan loppumaisillaan. Testejä olen kuluttanut jo 5, kaikki ollut kyllä selkeitä negoja :(
On nuo tissit kyllä siis muutenkin turvoksissa/vähän epänormaalit, ollut ovulaatiosta lähtien..
 
Mulla tuli maitotippoja rinnoista ja olivat todella kipeet, kun hormoonikirekukka poistettiin. Kuulemma hormonaalisen ehkäsyn lopettaminen voi aiheuttaa raskausoireita vastaavia oireita, MUTTA toki se on joillakin myös ensimmäisiä raskausoireita. Ja todella tovon, että sinulla juuri nyt niin =) . Toivotaan, että nega muuttuisi vielä plussaksi.
 
Hmph.. mitään hormonaalista ehkäsyä ei ole kyllä ollut piiitkään aikaan (yli 2vee) käytössä, ettei kyllä mitään sellasta voine olla..
Lisää kokemuksia kyllä kuuntelisin! Tämä jännittäminen on piinaavaa.. :(
 
Myös mulla oli nännit erityisen arat ja maitotippoja tuli. En kuitenkaan ihan suuresti uskaltanut elätellä toiveita sillä olin kuullut, että joillakin voi olla näin on joka kerta ennen menkkoja. Ja samoin uskoin siihen, että kun oikein kovasti toivoo ja odottaa olevansa raskaana niin kehon hormonit keksii mitä sattuu. Mutta siis ilman muuta kyse voi olla siitä että olisit raskaana! Itselläni em. oire tuli jonkunkin verran ennen plussaa (ehdin tehdä yhden nega testinkin koska kiertoni on hieman pidemmän puoleinen) joten kaikki on kuule vielä mahdollista!
 
Kiitos vastauksista, lisääkin otan vastaan! Epätietoisuus jatkaa vallassaan. Tänä aamuna testasin apteekin omalla testillä aamupissistä, ja negaa näytti. Menkkojakaan ei näy :(
Tänään kumminkin jo tasan kaksi viikkoa+päivä ovulaatiosta, että eikö tänä aamuna olisi viimeistään jo pitänyt haalea haamu näkyä?!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
ei se välttämättä näy vieläkään, kun toisilla raskaushormonia erittyy alussa vähäsen.
tikutitko ovulaation, että se on ihan varma?
Juu tikutin! Tarkoitus oli alkaa tikuttelemaan vasta ens kierrosta (kierrot vaihdellu 28-44!), mutta tässä kierrossa tuntu outoa nippailua oikealla puolella, tuolla massussa siis ja clearbluen digitaalinen testi näytti heti ovista! Siis tuolloin kp15. Tänään kp 30..
 
Mulla on aina ennen tullut puristaessa pieniä tippoja valkoista eritettä, siis kun en ole ollut raskaana. Mutta sitten taas, kun raskauduin ei mitään tullutkaan puristaessa eikä tule. Kävin silloin lääkärissä tuosta nesteen tulosta, koska huomasin asian keskenmenon jälkeen ja kuvittelin, että on jäänyt jotain raskaushormonia vereen. Minulta otettiin verikokeet, koska nesteen eritys viittaa usein prolaktiinin ylituotantoon, joka taas estää raskaaksi tulemisen. Minulla onneksi arvot oli normaalit ja raskaana ollaan siis nyt. Huomenna alkaa rv 16 ja mitään eritystä ei siis ole.

Toivottavasti sinulla asia olisi toisin, mutta jos et ole raskaana ja nesteen eritys jatkuu etkä meinaa tulla raskaaksi, kannattaa ehdottomasti käydä lääkärissä tsekkaa nuo prolaktiiniarvot!
 
Hormoonikokeissa pitäisi näkyä, jos se on testattu eli pyydä nähdä tuokset ja kannattaa muutenkin aina pyytää kirjallisesti itselle. Itse siirryin yksityiselle lapsettomuushoitoihin niin oli kiva, kun sinne mennessä oli antaa tulokset suoraan lapsettomuuslääkärille eikä tarvinnut uusia (maksaa) hormonikokeita!
 

Yhteistyössä