Majoitusta akselilla Alahärmä-Seinäjoki

Kesällä pitäis Power Parkiin mennä ja etsin mahdollisimman edullista yhden yön majoitusta kahdelle aikuiselle ja yhdelle lapselle. Löydän kyllä Cumulukset ja muut ketjut, mutta oisko jotain pikkupaikkojakin? Power Parkin omat majoitusvaihtoehdot ovat sellaiset, että ymmärtääkseni pitäis maksaa heti. Ja kun meidän lähtö ei ole edes vielä varma... Eli Alahärmästä alaspäin paikkakuntia ja majoitusvaihtoehtoja, kiitos :)
 
Seinäjoella on omenahotelli ja kaksi matkustajakotia keskustassa, nuo nyt ainakin ovat sieltä edullisimmasta päästä. En tiedä sitten mitä muuta tuolta seinäjoki-härmä-väliltä löytyisi.
 
vierass
http://www.booking.com/searchresults.html?label=socnet_copy_url;sid=4df2d3ef1445eada65f4dabaeb8ca6f2;dcid=4;city=-1392572;class_interval=1;csflt={};dtdisc=0;highlighted_hotels=280762;hlrd=0;hyb_red=0;idf=1;inac=0;interval_of_time=undef;nha_red=0;no_rooms=1;offset=0;redirected_from_city=0;redirected_from_landmark=0;redirected_from_region=0;review_score_group=empty;score_min=0;si=ai%2Cco%2Cci%2Cre%2Cdi;src=hotel;ss=Ylih%C3%A4rm%C3%A4;ss_all=0;ssb=empty;sshis=0;ssne=Ylih%C3%A4rm%C3%A4;ssne_untouched=Ylih%C3%A4rm%C3%A4&
 
Kiitos vierass, mutta kyllä mä noita hakukoneita osaan käyttää ;) Lähinnä kyselin kokemuksia ja ehkä sellasiakin, joita ei välttämättä hauissa löydy. Sen lisäksi mä en oikeen edes tiedä, mitä paikkakuntia siellä lähellä on. Osaan toki Suomen karttaa katsoa, mutta tälleen varsinaissuomalaisena ei ehkä osaa hahmottaa, missä siellä edes kannattaa pysähtyä, mikä on oikeasti reitin varrella jne.
 
vierass
Alkuperäinen kirjoittaja Sopivasti lihava mäyrä;30591671:
Kiitos vierass, mutta kyllä mä noita hakukoneita osaan käyttää ;) Lähinnä kyselin kokemuksia ja ehkä sellasiakin, joita ei välttämättä hauissa löydy. Sen lisäksi mä en oikeen edes tiedä, mitä paikkakuntia siellä lähellä on. Osaan toki Suomen karttaa katsoa, mutta tälleen varsinaissuomalaisena ei ehkä osaa hahmottaa, missä siellä edes kannattaa pysähtyä, mikä on oikeasti reitin varrella jne.
Ei tuo linkki näytä enää maatilamajoituksia yms, mitä tuli ympäristöstä, kun katseli tuota kautta tuota Härmän kuntokeskusta.

Yksi vaihtoehto on katsoa sitä majoitusta vähän kauempaa, jos ei ole tarkoitus siellä Powerparkissa montaa päivää peräkkäin olla. Joku kerta on Tampereen seudulla yövytty ja sieltä ajeltu Powerparkkiin. Joskus on tultu Kokkolasta ja Powerparkista sitten ajettu illalla Turkuun. Ikaalisten kylpylää harkittiin tuolla reissulla yhdeksi yöpymispaikaksi, mutta ei silloin meidän äkkilähdöllä löytynyt sopivaa paikkaa netin kautta, viidelle ei kyllä yleensä muutenkaan onnistu nettivaraukset, pitää aina soitella.

Porista Parkanoon ajellessa kannattaa pysähtyä Kankaanpäässä Reiman tehtaanmyymälässä, jos sitä kautta olette liikkeellä. On tullut hankittua edullisia talvihaalareita keskellä kesää :D
 
Me lähdetään Turusta liikkeelle. Mies vaan totes, että kun on koko päivän ollut Power Parkissa, ei välttämättä jaksais enää ajaa Turkuun asti. Ja juu, mullakin on kortti, mutta ihan liian vähän kokemusta maantieajosta, että jotta mut vois laittaa iltaa kohden rattiin :D. Mö olen enemmän kaupunkiajaja.
 

Yhteistyössä