mammajumppaa seinäjoella???

Ladylinellä on mammajooga; en tosin tiedä se taisi juuri jäädä talvilomalle?
Jäsenyys ei ole pakko mutta muuten kerta maksaa vissiin sen 18€ (päiväpassi)

Ei täällä tuppukylässä kyllä oo oikeen mitään.. ite kaipailin syksyllä äiti-lapsi jumppaa mutta ei järjestetä, edes kuntosaleilla.
 
unea Löysin lady Linen sivuilta Joogan raskaana oleville ja synnyttäneille, mutta sinne päästäkseen pitää ostaa päiväpassi 18 euroa tai liittyä jäseneksi.
Mä oon jo yhdestä kuntosalijäsenyydestä päässy eroon ja uutta ei tekis mieli ottaa.
 
unea Mulla tökki ehkä enemmänkin se hinta, kun kahden viikon välein lähti suoraveloituksena 26 euroa tililtä. Ei se oikeastaan silloin haitannu ku kerkes säännöllisesti käymään, mutta ku välillä tuli taukoja ettei käyny niin ärsytti maksella sitä. Mä olin vielä iltatöis silloin ja kaikki ohjatut tunnit oli iltaisin, nii ei niitä pystyny käyttämään. Mä pääsin irtisanoutumaan aika helposti ku sanoin vaan että oon raskaana, odotin silloin esikoista. Mutta kaverilla meni aika hankalaksi, ku sillä oli irtisanoutumisaika ja piti käydä joku keskustelukin ennen ku pääsi eroon. Tämä oli kyllä vain yhdellä salilla jota ei edes enää ole, muista saleista en tiedä.
 

Yhteistyössä