Mammat vm -74

Itse olen 04/74, mies 05/71 sekä uusperheen lapset: minun tyttö 11/96, miehen tyttö 12/96, yhteiset tyttö 02/04 ja poika 08/06. Mies aiemmin sanoi, että niin monta tehdään että poika tulee. Nyt kun on poika, on kuitenkin luvannut yhden vielä. Yritys on tässä aluillaan.
 
Mahtavaa että meitä on näin paljon!
Meilläkin on mies sanonut että niin monta tehdään että tyttö saadaan, kaks poikaa nyt. Totesin siihen että herra on hyvä ja tekee! :LOL: Ett mä voin olla raskaana kyllä, synnyttää en välttämättä haluu, oli toi kakkosen synnytys sen verran kova homma! :x
 
Mie ja seiskanelonen. Poika 05 sekä toinen pian tuloillaan. Voipi olla että lapsiluku sitten täynnä, mutta eihän sitä koskaan tiedä, mitään lopullisia päätöksiä ei ole tehty. Mies jo rupes puhumaan, että jos tää on poika, niin voishan sitä vielä yrittää... Mie vaan oon takuuvarma, että jos sillä mielellä lähtee yrittämään, että tyttökin olis kiva, niin varmasti saatas vielä kolmaskin poika :LOL: Vaan eipä mulla mitään poikia vastaan, eka ainaskin on aivan ihana :) Toisellekin on jo kaunis nimi valmiina.
 
Hei, mammakonkarit, alkoipa juuri tuntua aikaansaamattomalta, mutta 74-vuosimallia ollaan ja about 9:ttä viikkoa odotellaan ensimmäistä perheenlisäystä. Hmm, pitää oikein miettiä, mitä sitä on tullut tehtyä silloin kun te olette pyöräytelleet pienokaisia maailmaan...taisin istua koulunpenkillä ja koulunpenkillä. Mutta eihän sitä kaikkea voi tehdä yhtä aikaa =)
 
...vuosimallia -74 =) Pojat -98 ja -01 Ja nyt sitten vielä saatiin se prinsessa 29.7.07, vaikkei kahden jälkeen enää tarkoitus ollut lapsia tehdäkään. :p Mutta eipä kyllä nyt yhtään kadutakaan. Hienoa oli se tyttökin vielä saada. =) Ja nyt tässä taas kotiäitinä olemista sitten pienen vauvan kanssa harjoitellaan. Koitan siitä kyllä kovasti nauttia ja muistojen arkkuun ammentaa, sillä eiköhän tämä nyt kuitenkin jo viimeiseksi jää. ;)

Iloa ja valoa kaikille teille syksyyn! B)
 
Hellou!!
Täällä suur-uusperheen mami..Omia lapsia vuosimallia poika-94, kaksoset poika ja tyttö -99 sekä tyttö -05 ja poika -07.
Tässä olis kyllä katras mun mielestä,mies mielisi lisää mutta kierukka 5 vee saapi olla.Sitte oon aikas vanha jo ja vauvahaaveet toivottavasti miehelläkin lopahtaneet
!!!
Miehen poika on kaksosten ikäinen ja asuu meillä myös.
 

Yhteistyössä