Mammatreffit Kouvolaan?

Olisiko täällä Kouvolan suunnalla innokkaita odottajia / vauvojen mammoja treffailuille? Lokakuun 2010 -ketjussa suunniteltiin hieman tapaamista tälle suunnalle ja mukaan olisi kiva saada muitakin kuin meitä lokakuun mammoja. :)

Olisiko kenelläkään ehdotuksia tapaamispaikasta; olisiko esim. vaikka Rosson Onni Oravan kammari "teemaamme" sopiva paikka? ;) Tavattaisiinko viikonloppuna / illalla vai päiväsaikaan? Itse olen vielä töissä... Elokuun loppuun pitäisi jaksaa, joten sen vuoksi onnistuvat lähinnä iltapäivät (kahden jälkeen) tai illat. Miksei viikonloputkin. Mitenkäs muut?
 
Heippa :)

Täällä voisi olla innokkaita :) Ollaan muuttamassa Kouvolaan pikapuolin ja olisi kiva tavata muita mameja ja lapsosia :)

Tyttö on 4kk ja minä itse olen 25v. Onko teillä jo muotoutunut jonkinlaista porukkaa?

Onko facebookissa jotakin yhteisöä Kouvolan äideille?
 
Heip!

Täällä on 2-vuotiaan ja 4-kuisen äiti. Tuolla Pentsojan perhepuistossa tavataan välillä tuttujen äitien ja lapsien kanssa. Liikaa "lapsellisia" tuttuja ei kuitenkaan ole :)
Nytkin on Tapaamiset-osiossa Kouvolan seutu-topicissa juttua..

Olisin siis kiinnostunut uusista tuttavuuksista!
 
Ekaa kertaa kirjoittelen tänne palstalle, joten katsotaan miten onnistuu =)

Täällä olisi myös yksi odottaja Kouvolasta, ja kiinnostunut tapaamaan muita odottajia / lapsellisia. Esikoinen on tulossa ja laskettu aika on tammikuussa 2011. Kaveripiirissä on kyllä jo lapsellisiakin, mutta kaikki valitettavasti muilla paikkakunnilla - kaukanakin - joten uudet tuttavuudet täältä kotikonnuilta olisivat enemmän kuin tervetulleita!
 
Moikka ! Täällä myös innokas, puolivuotiaan pojan äiti, olis mukava tavata, minäkään en tunne täältä oikeestaan ketään muita kellä olis lapsia. :)

Pentsojaankin olen muutaman kerran harkinnut meneväni mutten ole saanut aikaseks, enpä edes tiedä missä se on. :)

Jos joku osais niin voishan sitä facebookkiin perustaa oman ryhmän Kouvolan mammoille ? :)

Ja täällä ainakin tapaamisille käy aika kun aika, kotosalla ollaan melko paljon. :)
 
Täällä myös yksi kiinnostunut äiti :) Lapsosia siunaantunut jo trion verran 7v, 3v ja 3kk :heart: Onkos tuo pentsoja eskolanmäessä?? Kuullut olen monta kertaa kyseisestä paikasta, mutten koskaan ole käynyt :snotty:
 
Täällä myös yksi, joka voisi tapaamiseen uskaltautua :) Meillä odotellaan ensimmäistä ja la on lokakuussa.
Onko pentsojalla käynyt odottajia, joilla ei vielä ole lapsia?Vai oliko tarkoitus järkätä odottajille oma tapaaminen?
 
Täällä ois 3kk vanhan tytön äippä myös kiinnostunut tapaan muita äitejä ja odottajia. =) Olisko mahollista järjestää tapaamista johonkin lähemmäs Kouvolan keskustaa? Olisi helpompi tulla kuusankoskelta, kun joudumme bussilla tulemaan =) Ilmottelettoko sitten täällä tapaamisen ajankohdasta?
 
Heilo, Emmaria ja muut odottajat!

Täällä olisi myös yksi, joka olisi kiinnostunut odottajien tapaamisesta! Olisi hirmuisen hauskaa tavata teitä muita. Entäs jos vaan sovitaan, että mennään esim. kahville, ja katsotaan sitten siitä mitä muuta keksitään? Vai oliko jo muita ideoita?

Mä olen tosin töissä vielä tuonne marraskuun loppuun saakka, joten tapailut onnistuisivat lähinnä arki-iltaisin tai viikonloppuisin...
 
Heippa kaikki!
Minäkin olisin innokas tapaamaan muita odottajia ja äitejä. Sovittaisko vaikka kahvitreffit ensi viikolle?
varmaan mielellään ilta-aika. Paikkana vaikka voisi olla rautatieaseman kahvila siellä yläkerrassa, aseman vintti?
 
Moi! Pomppaan tähänkin ketjuun, olis kiva tavata uusia äitejä ja lapsia!

Varsinkin jos löytyy kestoilevia/kestoilua harkitsevia, niin mainostan tässä mukavia ja rentoja tapaamisia Kouvolan seudulla:
Kouvolan kestovaippailijoilla on oma ryhmänsä FB:ssä, tervetuloa mukaan! Kestovaippayhdistyksen Kouvolan (ja Korian) kestoilutapaamisiin ovat kaikki uudet ja vanhat tervetulleita, ei tarvitse olla jäsen! Lapset voi ottaa mukaan jos haluaa (kokonnutaan paikoissa jossa turvallista & leluja), ja yleensä on aina myös joku raskaana oleva myös paikalla. Saa tulla kyselemään mitä tahansa ja hypistelemään vaippoja :) Tarjolla aina kahvia/teetä & mehua ja jotakin pikkupurtavaa. Tietoa tapaamisista ja tapahtumista löytyy blogistamme:
KESTOILIJAT KOUVOLAN SEUDULLA: Kestovaippailuaiheiset tapaamiset Kouvolan seudulla syksyllä 2010
Täältä Kouvolastahan löytyy myös todella kattava kestovaippalainaamo, joten jos kestot ei ole ennestään tuttuja, niin niihin voi helposti tutustua esim. lainaamalla paketin muutamaksi viikoksi:
KESTOILIJAT KOUVOLAN SEUDULLA: Vaippalainaamo

Terkuin Maria
 

Yhteistyössä