Mammatukka

  • Viestiketjun aloittaja karva
  • Ensimmäinen viesti
En ole oikeastaan muuttanut tyyliä. Leikkautan aina sen mukaan, mikä tuntuu kivoimmalta sillä hetkellä.

Tällä hetkellä on tummanruskea, vähän kerroksittain leikattu tukka sivuotsiksella. Pituutta kainaloihin asti.
 
kuutamolilja
Mulla oli ollut jo parisen vuotta samanlainen tukka, mutta vajaa kuukausi sitten leikkautin otsatukan ja takaa pituutta reilusti pois, polkkatukan mittaiseksi jäi. Itse värjäsin tummanruskeaksi kirkkaanpunaisten raitojen kera. Olin saanut varoituksia että pienen lapsen kanssa ei todellakaan kannata leikkauttaa otsista mut ei se mielestäni niin hankala ole ollut. Poika on nyt 8,5kk ja oli ehkä äidin vuoro päästä nyt hemmoteltavaksi tosiaankin niiden melkein parin vuoden jälkeen :)
 
Mä ainakin näen vaivaa pehkoni eteen ainakin 5 päivänä viikossa(pari pvää menee lippis päässä..) Tykkään laittaa hiuksia ja värjäilenkin usein laidasta laitaan. Nyt on kasvatus menossa, operaationa ihanat kutrit 3-kymppisbileisiin :whistle: (2v aikaa)

Just tuhrasin aamulla 40min laineraudan kanssa :D Mutta useimmiten menee 5-15min pörrön ojennukseen, riippuu minkälainen tyyli minäkin päivänä.
 
Hiustyyli taitaa itse asiassa olla nyt räväkämpi kuin ennen äidiksi tuloa.

Lyhyttä kananpersetukkaa en oo leikannut vieläkään, vaikka kaverit sellaista ennusti kun keväällä 2003 kuulivat että meille tulee vauva :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja minttu:
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
en oo...sama pitkä tukka :D
Sama täällä.
Mä en tajua, että lapsen saamisen jälkeen pitäis vaihtaa johonkin mammatyyliin vaatetuksessa, hiuksissa, käyttäytymisessä(?!)...
Riippuu minkälainen tyyli on ollut ennen lapsia. Ei mulla enää ole aikaa väkerrellä kampauksia, suoristella, hoitaa jatkoja (saati että pysyisivät päässäkään kun pikkukädet kiskovat).
Ohentunut lyhyt tukka näyttää paremmalta kuin ohut pitkä luiru.
 

Yhteistyössä