marraskuiset 2004

Marsupoika
Poika ilmaantui maailmaan 22.11. Kooltaan 54 cm ja 3770g. Ykkkösvuoden neuvolassa kokoa oli kertynyt 10450g ja 79 cm. Hiihtoloman alkamisen kunniaksi oppi kävelemään 17.2. Kävelikin sitten kädet ojossa ympäri kämppää.

Mahottoman kova on kiipeilemään. On nussut portaita jo vuoden ikäisestä alkaen ja tietysti laskeutunutkin niitä.

Puhetta meidän vesselillä on tullut jo 7 kuisesta. Siksi lie tuo tepastelu on piilossa pysynyt näihin päiviin, kun herra on keskittynyt seuramiehen tehtäviin.

Meilläkin kaikki kivat jutut on niitä kiellettyjä:)

Mikähän niissä vessanpytyissä ja vessanharjoissa vetoaa?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.02.2006 klo 20:12 e-n-m harmaana kirjoitti:
On olemassa yhteisö marraskuisille taaperoille: msn yhteisö ja marrasmurut2004
http://groups.msn.com/Marrasmurut2004/
tai tollasella osotteella mie menen kun olen jo jäsen. Yrittääkää mukaan vaan kaikki halukkaat! Jos noilla tiedoilla, ette löydä "sisälle" ni yritän pyytää jotakin nerompaa, että tulisi kertomaan kuinka se onnistuu....


Minä nyt mainostan vielä tätä, vaikken itsekkään ole pitkään ollut jäsen :)
Tosiaan mukavaa porukkaa ja ilmeisesti ottaavat vielä halukkaita vastaan... Keskustelua ja pari kertaa viikossa chattailyä on tuolla.
 
Meidän poijjalla on oikein hurja oppimisen viikko ollut :)
Vasta lähti kävelemään ja tällä viikolla on vihdoin laitellut itse lusikkaa suuhun ja rupesi syömään leipää itse.
Kaikkea muuta on osannut suuhunsa ennen tätä työntää, mutta jos ruokaa antoi käteen niin taivasteli hetken ja sitten tiputti sen lattialle, en tiedä miksi.
Ja pyydettäessä käy sammuttamassa valot (ei yllä vielä itse sytyttämään), kun juuri yltää siitä katkaisimen alareunasta painamaan valon kiinni.
Ja vilkuttamaankin opetteli tällä viikolla. Nyt esim. vilkuttaa sängystä kun viet hänet päikkäreille, eli aina kun joku vain menee poispäin.
Ja kerran jo kiipesi penkille itse, aiemmin ei ole kiipeillytkään :) huhhuh

Nukkuuko teillä marraskuiset pinna- vai tavan sängyssä?
Meillä ollaan vielä pinnasängyssä, kun yöllä usein unenpöpperössä nousee seisomaan siellä ja ei ihan aina muista jalat edellä laskeutua esim. parisängystä tai sohvalta. Pelottaa siirtää "isoon" sänkyyn jos yöllä heittääntyykin sieltä pää edellä alas (vaikka tarkoitus olisikin laittaa sänky alkuun seinän ja meidän sängyn väliin).

Tässäpä meidän kuulumisia... vauhtia on riittänyt tällä viikolla ;)
 

Yhteistyössä