Marraskuun inssipiinailijat

Täällä kans kuulostellaan oireita tai oikeastaan niiden puuttumista :eek:
Välillä masun pohjaa polttelee, mut vähäistä sekin. Tisut ei oo yhtään kipeet/arat. Mistä tän nyt taas tietää et onko hyvä vai huono ku ei oo oireita :whistle:
Kun tuota pudonneiden määrää katsoo, niin ei mitenkään jaksa uskoa et meillä vois minimi-simppamäärällä tärpätä :x
No, ei auta ku piinailla ´rauhassa´...

Onko Melialla ja Hobelixilla oireita havaittavissa?
 
En kauheasti toivoile oireita koska ekalla kerralla oli kaikki mahdolliset raskausoireet ja osoittautuivat vain hormooneista johtuviksi. Nyt on eri hormooni ollut jälkimmäisillä kerroilla ja hyvä olo.
Mun maha kramppailee kyllä aina välillä ja rinnat on kipeät mutta niin on joka kierrolla. Ja mä yritän olla kauheasti ajattelematta asiaa, sillä tosi on että pettymys on kovempi inssin jälkeen kuin muuten.
Mä vaan olen nyt hieman kärsinyt migreenistäni ja kun pitää pärjätä vain paracetamonilla niin on vähän ongelmallista, joten tänä aamuna join sitten capuccinon, jotta hieman verisuonet aukeaisivat. Helpotti sentään, mutta pitää ottaa rauhallisesti muuten. Hankalaa kun marraskuu panee kaikki ihmiset töissä käyttäytymään vähän hölmösti, eika he ole ainoita :D
Kiitos tuesta taas kerran... on vaikeaa saada sitä joskus näin kaukana Suomesta.
 
nyt on viikko inssistä eli viime ma se tehtiin mulle ensimmäistä kertaa. oireita on ja ei :whistle: ei väsytä, mikään ei ole tehnyt pahaa mutta tuossa oikealla puolella mahaa kyllä tuntuu sellaista "painetta" ja sellasta rypäsmaisuutta. :LOL: saapa nähdä sitten. rinnat on välillä ehkä enempi pingottuneet mutta tiiä häntä sitten. aikaisemminkin on hormonit tehnyt tepposensa ja oltu lähes varmoja raskaudesta, niin sitten kuitenkin on vaan aina täti tullut kylään haamu oireista huolimatta. ooteellaan... piinaavaa :headwall:
 
Voi ette usko...... :heart: :heart:
Mulla on niin ihana ystävä, että..
a) Hän luovuttaa munasoluja jollekin tuntemattomalle
b) Hän lahjoittaa ylimääräiset Puregonit meille!!!!

Jeeee!!! Meille ei siis tulekaan hoitotaukoa joulukuuksi jos nyt ei tärppää!!!! :D :attn: JEEEEEEEEE!!!!!!!! :attn: :D
 
Tiistai 27.11

Piinailijat [/b]
PeePee77........ei inssiä........................................kp11/?
Macy ...............1.inssi...........................................kp21/32/pp8
Tepsu..............ei inssiä........................................kp22/29-/pp4
Pupuvaimo......ei inssiä:Clomit,Menopur...............kp23/32/pp5
Raitapaitainen.2.inssi:Metut,Clomit,Puregon,Pregnyl...kp24/31-/pp6
Ilona G............2.inssi:Menopur............................kp24/?/pp
Hobelix............4.inssi...........................................kp24/30-35/ pp9
Kamilla............1.inssi:Clomit, Pregnyl...................kp25/30-31/pp11
melia...............3. inssi:Clomit, Puregon, Pregnyl..kp 27/28/pp11


Haamuilleet ;)

Plussanneet :heart:

Pudonneet :hug:
Retuli82
PeePee77
Taria
Kati231
Popsy


[/quote]

 
Heti alkuun omat nöyhtikset.. Kun kaivoin tähän "omaan hoitokiertoon" vanhat terojen jämät kaapista, enkä muista yhtään sivuvaikutuksia: liittyykö niihin lisääntynyt valkovuoto ja rintojen arkuus? :xmas:
(Vai liittyykö vaan mun vainoharhaisuuteen...) :LOL:

Voi että Raitis miten ihana ystävä sulla, iso kiitos meidän kaikkien puolesta!! :flower: Tiedän miltä tuntuu, kun seuraavakin kierto on "turvattu" vaikkei taaskaan tärppäisi, on ihan kuin puoli voittoa! =) ..siksi olin itsekin niiiiiiiin tyytyväinen kun löysin käyttämättömän Menopur-reseptin ja vanhat clomit+terot kaapista ;)

Mukavaa talvipäivää kaikille, tulkaahan kertomaan kuulumisia! :wave:
 
Raitis ja PeePee, yv:tä laitettu.

Täällä jännäilen et kerkeenkö edes testaamaan ennen tädin tuloa :LOL: Enpä oo ainakaan aiemmissa kierroissa kerenny, plääh...
Aika suorastaan matelee ja testi alkaa poltteleen kaapissa vaikka tiedän et pitää malttaa ja negahan sieltä kuitenkin pärähtää..
 
Tottakai ehdit!! Ei se akka sieltä tule tällä kertaa. Piste. :kieh:

Vielä kertaalleen kutsu.....

Tämän pinon pikkujoulut pidetään Seinäjoella lauantaina 1.12 klo 12.00 alkaen. Kaikki ovat tervetulleita mukaan!! Ohjelmassa omakustanteiset pihvinpurijaiset jossain hyvässä ravintolassa, vauvanvaatteiden hypistelyä kaupoissa ja hyvää seuraa, jonka kanssa voi vatvoa erilaisia alavatsan nippailuja ja purkaa lapsettomuuden mukanaan tuomia tunteita.

Minulta saa yv:llä tarkemman paikan missä tavataan. :wave:

Ja sitten ne omat kuulumiset.. Eipä tunnu oikein miltään. Testiä en ole tehnyt ja mieli ei ole kovin odottavainen suuntaan eikä toiseen. Mitään oireita ei ole. |O
 
Tervehdys!
Pupuvaimo, kovasti kuulostaisi sun oireet raskautumiselta. Toivotaan parasta!

Kamilla, Raitis, PeePee, Macy, Hobelix ja muut piinailijat, tsemppiä teillekin. Koitetaan nyt edes yksi plussa saada tähän marraskuun pinoon, eikös juu!

Kuulosti oikein kivalta nuo suunnittelemanne pikkujoulut! Ennen kaikkea tuo ohjelmapuoli... :LOL: Vähän on vaan mulle kaukana. Pitäkää kuitenkin hauskaa koko pinon puolesta.
 
Täällä uusi piinailija :) Sunnuntaina tehtiin hoidon lopettamis päätös tältä vuodelta.. olen syönyt tässä kierrossa kp 3-7 clomeja 2tbl/pv, pistänyt menopuria kp 10, 12, 14, 15, 16 75IU:ta ja kp 17-22 150IU:ta.. perjantaina ei näkynyt vielä mitään ja jatkettiin viikonlopun yli ja tosiaan päätettiin sunnuntaina että nyt loppuu hoidot meiltä, kun ei tulosta ollut tullut, niin kävin kuitenkin vielä maanantaina lääkärissä ja siellä kölli 11mm folli :) Limakalvo oli myös 11mm :) Nyt toiveet kovat.. tänään kp 22/26-86, yk 12.. Jos torstaina folli yli 17mm, niin inssi perjantaina.. :) Jos ei ole vielä, niin pari päivää vielä menopuria ja sitten viikonloppuna pupuilua ;)
 
Tiistai 27.11

Piinailijat [/b]
PeePee77........ei inssiä:hurjasti pupuilua............kp12/?
Dreamer-88.....inssi luvassa:clomit,Menopur........kp 22/26-86/pp
Macy ...............1.inssi...........................................kp21/32/pp8
Tepsu..............ei inssiä........................................kp22/29-/pp4
Pupuvaimo......ei inssiä:Clomit,Menopur...............kp23/32/pp5
Raitapaitainen.2.inssi:Metut,Clomit,Puregon,Pregnyl...kp24/31-/pp6
Ilona G............2.inssi:Menopur............................kp24/?/pp
Hobelix............4.inssi...........................................kp24/30-35/ pp9
Kamilla............1.inssi:Clomit, Pregnyl...................kp25/30-31/pp11
melia...............3. inssi:Clomit, Puregon, Pregnyl..kp 27/28/pp11


Haamuilleet ;)

Plussanneet :heart:

Pudonneet :hug:
Retuli82
PeePee77
Taria
Kati231
Popsy


[/quote]

[/quote]

 
Olispa tosiaan mukavaa tulla pikkujouluilemaan!! =) ..sukulaiset on kyllä Sjoella, mutta Turku pitää otteesaan tämän viikonlopun, kun on tää taloremppa "vähän" kesken ja ennen kaikkea: jouluvalot laittamatta!! :xmas:

*antaa muille option syödä pv:n piffit* :LOL:

Öitä, vauvasten kuvia! :heart:
 
Kiitti vaan Pupuvaimo noista hyvän yön toivotuksista... Täällä on valvottu jo kolmisen tuntia ja nähty kuvia vauvoista!! :kieh: ;)
Siis oikeesti mä oon taas valvonu monta tuntia, pyöriny sängyssä ja miettiny nimivaihtoehtoja lapselle, miettiny millainen ois sektio itselle tehtynä, oisko jotkut muut vaunut kuitenkin paremmat kuin Hartan skaterit, suunnitellu lehti-ilmoitusta sitten kun lapsella on nimi, miettiny miltä se ensimmäinen kohtaaminen tuntuu ja miltä vauva tuoksuisi ja muutenkin ajatus pyöriny ihan tämän lapsettomuuden ympärillä.. Ja vielä alamahaakin nippailee eli onko sieltä jo itse Tätsy punertava kaartamassa paikalle vai mitä mun sisällä tapahtuu?? :eek: :eek:

Tähän asti eli pp7 asti mä oon pysyny suunnilleen aisoissa enkä ole tosiaan kauheasti ajatellut, että tuleeko tästä nyt plussa vai ei mutta nyt alkaa ote ja itsekuri lipsua. Vähän väliä huomaan ajatusten karkaavan ja olenkin jo aika varma, että ens viikolla kun on virallinen testipäivä niin meikäläinen tippuu taas kovaa ja korkealta... :(

*toivoo Pupuvaimon positiivisuutta helposti-kuoressa pikana Tampereelle* :D
 
Keskiviikko 28.11

Piinailijat
PeePee77........ei inssiä:hurjasti pupuilua.............kp13/?
Dreamer-88.....inssi luvassa:clomit,Menopur........kp 23/26-86/pp
Macy ...............1.inssi...........................................kp22/32/pp9
Tepsu..............ei inssiä.........................................kp23/29-/pp5
Pupuvaimo......ei inssiä:Clomit,Menopur...............kp24/32/pp6
Raitapaitainen.2.inssi:Metut,Clomit,Puregon,Pregnyl...kp25/31-/pp7
Ilona G............2.inssi:Menopur............................kp25/?/pp
Hobelix............4.inssi...........................................kp25/30-35/ pp10
Kamilla............1.inssi:Clomit, Pregnyl...................kp26/30-31/pp12
melia...............3. inssi:Clomit, Puregon, Pregnyl..kp28/28/pp12


Haamuilleet ;)

Plussanneet :heart:

Pudonneet :hug:
Retuli82
PeePee77
Taria
Kati231
Popsy


[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Totta puhut Raitis; Ajatukset alkaa väkisin harhailemaan ensi viikkoon ja sen mukanaan tuomiin (hyviin) uutisiin :whistle: :ashamed:
Pidetään hurjasti peukkuja kaikille, jonkunhan meistä on tilastojenkin valossa pakko plussata =)

..onneksi tosiaan elämää on joulun jälkeenkin, ehkä tehdään uudet treffit, ellette sitten riitaannu vauvojen nimistä :LOL:

Kamilla ja Melia alkaa olla loppusuoralla, miltäs tuntuu? :attn:
 
Oireettomuus jatkuu :eek: En tiedä onko hyvä vai huono juttu...
Vähä on kyllä täti-fiilikset, keskelle naamaa on ilmaantumassa mojova näppylä :kieh: Tätsy yleensä ilmoittelee meikäläiselle näin tulostaan :ashamed: Toivottavasti tällä kertaa ei johtuis siitä vaan liiallisesta suklaan mässäämisestä!
Yritän jättää testaamisen sunnuntaille, silloin ainakin on varma tulos ellei täti sit kurvaa paikalle etuajassa..
 
Torstai 29.11

Piinailijat
PeePee77........ei inssiä:hurjasti pupuilua.............kp14/?
Dreamer-88.....inssi luvassa:clomit,Menopur........kp 24/26-86
Tepsu..............ei inssiä.........................................kp24/29-/pp6
Pupuvaimo......ei inssiä:Clomit,Menopur...............kp25/32/pp7
Raitapaitainen.2.inssi:Metut,Clomit,Puregon,Pregnyl...kp26/31-/pp8
Ilona G............2.inssi:Menopur............................kp26/?
Macy ...............1.inssi...........................................kp23/32/pp10
Hobelix............4.inssi...........................................kp26/30-35/ pp11
Kamilla............1.inssi:Clomit, Pregnyl...................kp27/30-31/pp13
melia...............3. inssi:Clomit, Puregon, Pregnyl..kp29/28/pp13


Haamuilleet ;)

Plussanneet :heart:

Pudonneet :hug:
Retuli82
PeePee77
Taria
Kati231
Popsy

 
Dreamer, voi miten hienoa!!! :hug: =)
Ei inssi satu, ihan ihan vähän voi nipistää jos kovasti jännittää (ja tottahan luomupupuilu mukavampaa on, mutta...) =) Tsemppiä hurjasti!!! Onko sun kp:t muuten listassa oikein?

Mitäs Raitis ja Tepsu, me mennään samoissa :wave: Mulla on märkäkausi jatkunut jo 5 päivää, en ymmärrä kun en tosiaan yleensä tällaista "kosteutta" harrasta :whistle:

Entäs Melia?
 
Dreamer: Onnea inssiin!! Kahden kokemuksen perusteella voin sanoa, että ei se satu. :)

Etkö Kamilla oikeesti aio testata ennen pikkujouluja??

Mä kävin tänään Nanoukissa ihailemassa vaatteita.. Toivottavasti olis joskus varaa ostaa niitä 85euron paitoja vauvalle... :p
Oli ne niin ihania. Vaikka mä oon kyllä enempi H&M-tyyppi.

Pupuvaimo: Mulla kans jotku ihme valkkispäivät menossa.. Ja sitten semmonen hassu juttu, että kaikki ruoka tekee pahaa. Paitsi riisimurot. :D
Painokin oli laskenut peräti kilon!

Ai niin.. Ja mahallaan ei pysty nukkua. Tuntuu epämukavalta.
 
Enhän mä saanut pidettyä testiä kaapissa sunnuntaihin asti, niinkuin oli tarkoitus, testasin just äsken. Tyylipuhdas negahan sieltä pärähti ruutuun herkimmällä testillä, :ashamed: |O :headwall:
Että tätiä odotellessa :'(
 
Perjantai 30.11

Piinailijat
PeePee77........ei inssiä:hurjasti pupuilua.............kp15/?
Dreamer-88.....inssi luvassa:clomit,Menopur........kp 25/26-86
Tepsu..............ei inssiä.........................................kp25/29-/pp7
Pupuvaimo......ei inssiä:Clomit,Menopur...............kp26/32/pp8
Raitapaitainen.2.inssi:Metut,Clomit,Puregon,Pregnyl...kp27/31-/pp9
Ilona G............2.inssi:Menopur............................kp27/?
Macy ...............1.inssi...........................................kp24/32/pp11
Hobelix............4.inssi...........................................kp27/30-35/ pp12
Kamilla............1.inssi:Clomit, Pregnyl...................kp28/30-31/pp14
melia...............3. inssi:Clomit, Puregon, Pregnyl..kp30/28/pp14


Haamuilleet ;)

Plussanneet :heart:

Pudonneet :hug:
Retuli82
PeePee77
Taria
Kati231
Popsy

[/quote]

 

Yhteistyössä