Marraskuun inssipiinailijat

Niin, ainahan toivo elää niin kauan ku tätiä ei näy... Jos mun kierto on sama ku se on ollu jo kauan, niin tätsy tulis vasta ens maanantaina tai tiistaina et voi olla et olin liian aikaisin asialla.. Testin ohjeeshan lukee muistaakseni et testata voi SAMANA PÄIVÄNÄ ku menkat pitäis alkaa.
Tuntemuksia ei kyllä oo oikein mitään, rinnukset ehkä aavistuksen arat mut muuten ei mitään. Yks kaveri plussas (luomusti) vähän aikaa sitten ja sanoi et raskausoireita alkoi tulla vasta kaks viikkoa sen jälkeen ku menkkojen olis pitäny alkaa. Hän testas haamun muutama päivä sen JÄLKEEN ku menkat olis pitäny alkaa.
Et toivotaan kuitenkin edelleen heikosti, nyt olis tätimuuri poikaa! B) :attn: :wave:
 
pyynnöstänne: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:

Tottahan se on, oireet tarkoita välttämättä mitään ja itsekin sain aikanaan haamun vasta 19 päivää oviksen jälkeen ;)
 
=) Sen verran jykevä tätimuuri, et ei ihan heti pääse yllättämään!

Nyt kyllä pidän näppini erossa testeistä ja sit vasta testaan jos tätiä ei ala kuulumaan. Aika tympee oli nähdä se yks viiva vaan ruudulla :(

Raitis ja PeePee laittakaahan yv:tä kun kerkeette et moneltako treffataan huomenna!
 
Moi!

Eikös me sovittu, että 11.00 siinä hissillä? :)

Mulla on ihan kuin oviskipuja oikealla puolella.... Ruokakin on tänään maistunut.. Painokin noussut takaisin sen kilon... Taitaa olla korvien väli meikäläisellä eniten hoidon tarpeessa. ;)
 
Makaan tässä flunssaisena sängyssä ja katselen kun isoja lumihiutaleita tulee taivaalta. Harvinainen näky täälläpäin Unkarin pustalla. Onkin sitten tänään kiva laittaa jouluvalot ikkunoihin, kun tuntuu ihan jouluiselta. Onneksi tuli vähän muuta ajateltavaa kuin että miettisi maanantaiaamun testiä.
Kivoja pikkujouluja sinnepäin!!!
 
Hienoa Dreamer-88, tuohon kuulosti tosi hyvältä! Yksi noin suuri ja kaksi muutakin tosi hyvän kokoisia, nekin voi hedelmöittyä =) Syöthän jättihelokkia, että limakalvo pysyy hyvänä ;)
Itse en ole koskaan saanut kasvatettua kuin yhden follin, ja sekin on irrotettu jo koon olleessa 17 mm :ashamed:

Onpa Hobelix mukavaa, että saat sinnekin hieman joulun tunnelmaa :xmas: Otahan rennosti ja parantele itsesi testauskuntoon!! ;)
 
:'( huonolta vaikuttaa tilanne. piti tuossa nimittäin jo tänään testata ja negahan sieltä tuli ruutuun... testasin clearbluen testillä. siinä kyllä luki että jos tekee testin aikasessa vaiheessa kannattaa tehä aamu pissasta mutta en kuitenkaan malttanut oottaa kun mieskin oli sitä mieltä että teehän testi nyt. tulikohan sitten tehtyä testi liian aikaisin??? nyt on kp 24 ja maanantaina tulee kuluneeksi kaksi viikkoa inssistä. "valeoireita" tässä on ollut (palelua, etovaa oloa, väsymystä) niin siksi tein testin. blaahhh. :( eli voi olla että ens viikolla tulee täti käymään. esikoisesta tein plussatestin kp 37 ja heti oli plussaa. miksi tämä on niin vaikeaa? masentaa :headwall:
 
Macy ei vielä hätiä mitiä! Sullahan on vasta pp11! Ei varmaan kuuluiskaan vielä näkyä mitään!
Mulla tänään pp14 ja negaa. Täti pitäis tulla ens tiistaina. Yritän vielä pitää toivoa yllä, testeissäkin lukee et ne antaa varman tuloksen vasta ku menkat on päivän myöhässä. Et sulla voi hyvinkin vielä tulla plussa! Tsemppiä!

[/b]Dreamer88 hyvässä mallissahan sulla oli munikset ja limikset! Mun mielestä ainakin hyvät mahikset plussata!

Tuuhan [/b]Hobelix kertomaan sit testin tulos, pidetään peukut pystys!
 
Kiitos pupuvaimo ja kamilla :) :hug: Macy :)

Limakalvo mitattiin maanantaina kun folli oli 11mm noin 10mm, mutta nyt olikin pienempi.. tai siis ei sitä edes mitattu, mutta näytti pienemmältä :( Jospa olisi riittävän suuri ja yksi tai kaksi pikkuista saisi 9kk huoneiston masustani :D
 
Dreamer-88 kuka niin sanoi että 8mm limakalvo ois jotenki huono???
mulla oli 7,5mm ja lääkäri kehui väestöliitossa sitä oikeen hyväksi.
ku sanoin siellä et eikö sen ny pitäs olla ainaki sen 10mm ja enemmänki nii lääkäri nauroi ja sano että ei hyvä ihminen ei, ku se menee muuten jo endometrioosin puolelle.. tiä sit. ja sano mulle viä et älä sinä lue kaikkia keskusteluja :LOL: mut limakalvot n mulla aina ollu tuota 7-8mm ja kaksi poikaa on maailmassa. et älä yhtään murehdi jos sulla on limis sen 8mm :)
 
Mirvab: Minä vain ajattelin, kun maanantaina mitattiin ja oli 10mm ja näkyi ultralla limaneritystä ja nyt pienempi.. Viimeksi lääkäri kehui sitä erittäin hyväksi :) Eli ihan omasta päästä revitty juttu :LOL: Toivotaan, että se olisi riittävä.. Eilen on ollut 99% ovis, koska tänään ei ole koskenut enää nivusiin.. joten toiv. eilinen inssi tai tämän aamuinen peittojen heilutus riittää :)
 
Heippa hei!!

Terveisiä pinon pikkujouluista!! Puhuimme yhteisestä asiasta varmasti teidän poissaolleittenkin puolesta.. ;)

Kiitos siis pikkujouluseurasta Kamilla ja PeePee!! :wave:
Oli mukava saada nimimerkeille kasvoja. Enkä ollut itsekään niin ujo kuin ajattelin.

Juna oli sitten 45minuuttia myöhässä kun takaisinpäin tulin..
Mies kysyi, että onko ne muutkin ostaneet jo kaapit täyteen vauvanvaatteita?? Mitähän se nyt sitä heti ekana kysyi?? :LOL: :LOL:
Oli pakko myöntää, että sain tietää olevani ainut. :p

Mä aion testata keskiviikkona, jolloin on pp14. Olo on ihan 50/50, että ollako pieniin päin vaiko eikö olla.
 
Kiitos itsellesi Raitis, oli oikein mukavat pikkujoulut! Hienoa jutella kasvotusten kohtalosiskojen kans =)

Mä uskallan varmaan ostaa ´kaapit täyteen´ vaavin vaatteita sit vasta jos/kun plussaan. Sit voikin konkurssi häämöttää, sen verran ihania vaatteita löytyy pikkuisille!

Pidetään peukut pystys Raitis et plussa pärähtää! Itsekin roikun vielä toivonrippeissä kiinni eilisestä negasta huolimatta :headwall:
 
Huomenta.. Alavatsakipuja pukkaa.. :|

Mutta mieli on iloinen, ihan kuin asuisimme jossain maalla.. Katsoin ikkunasta ulos ja auton vieressä vipelsi Kärppä!! Pieni ihana valkoinen, jolla oli musta hännänpää. Meiltä on Tampereen Keskustorille kuitenkin vain 5,5km, että oikeataan aika kaupungissa asutaan. Hirviä ja kettuja olen toki nähnyt 200metrin päässä talostamme mutta tämä oli jo yllätys. Kyllä kaupungissa on mukavaa.
Eikä tehnyt pahaa pieni biologian kertaus kun etsin varmistusta lajintunnistukselleni. ;)
 
Sunnuntai 2.12

Piinailijat
PeePee77........ei inssiä:hurjasti pupuilua.............kp17/?
Dreamer-88.....1.inssi, Clomit,Menopur,Pregnyl....kp 28/39/pp3
Tepsu..............ei inssiä.........................................kp27/29-/pp9
Pupuvaimo......ei inssiä:Clomit,Menopur...............kp28/32/pp10
Raitapaitainen.2.inssi:Metut,Clomit,Puregon,Pregnyl.kp29/31-/pp11
Ilona G............2.inssi:Menopur............................kp29/?
Macy ...............1.inssi...........................................kp26/32/pp13
Hobelix............4.inssi...........................................kp29/30-35/ pp14
melia...............3. inssi:Clomit, Puregon, Pregnyl..kp32/28/pp16


Haamuilleet ;)

Plussanneet :heart:

Pudonneet :hug:
Retuli82
PeePee77
Taria
Kati231
Popsy
Kamilla
 
Toivottavasti toi listan päivitys meni oikein... Korjatkaa jos meni mönkään :whistle:

Täti kurvas tänne päivän etuajas, näköjään mun kierto on sit 29-31 päivää. Tää kierto pitää pupuilla luomuna, ovis osuu niin pahasti viikonlopulle. Kp 14-15 on lauantai ja sunnuntai, jolloin mulla yleensä on ovis. Tammikuussa sit toinen ja viimeinen inssi. Sit pitääkin pistää, iiiiik!!!

Kuinkas Hobelix, melia ja Macy? Onko tuntemuksia, ootteko testaillu? Voi kun saatais vielä plussia tähän pinoon, peukut on kovasti pystyssä teille!!
 
no eipäs ole oireeta taasen oikeen suuntaan taikka toiseen. hmmm. kp 26 menossa. pitäisikö jo olla oireita jos inssi olisi onnistunut? alkuviikolla oli palelua ja etovaa oloa mutta saattoi johtua muun elämäntilanteen ressistäkin.. jospas kuitenkin saataisiin vielä niitä plussauutisia, perjantain negasta huolimatta. toinen testi oottaisi kaapissa :p
 
Kamillalle.. :hug: Niin siinä sitten kävi. Kurjuuden kurjuus.

Melia!! Huhuu!! Sinä olet seuraava toivomme! :wave:

Terveisiä Tyhjän sylin messusta! Itkuhan siellä pääsi kun sai niitä esirukouspyyntöjä kirjoittaa. En ole kovinkaan uskonnollinen ihminen mutta kyllä kirkossa aina tulee vähän mieli apeaksi. :'(
 
Kamilla, pahoittelut ensi alkuun tädin yllätyshyökkäyksestä! Varmaan kurja fiilis.

Raitis, sullahan kuitenkin oireet kuulostaa ihan lupaavilta. Älä vielä toivoasi menetä! Me pidetään peukkuja sulle!

Itse odottelen tässä oviksen tapahtumista (niin, toivotaan sellainen luonnistuu ilman Puregonia) ihan lähipäivinä. Tänään mennään kp11, ja eilen ja tänään on o-testiin tullut hailakka haamu.

Ai niin, kysymys teille kaikille: mulla on se Kelan lääkkeiden omavastuukatto noin 627 eur jo täynnä tältä vuodelta eli seuraavat lääkkeet maksaa sen 1,50 eur per ostos. Me ollaan aloittelemassa tammikuun alusta IVF:ää tietty suurin lääkekustannuksin. Onko kellään kokemusta siitä, että pystyyköhän lääkärin kanssa sopimaan asiat siten, että reseptit saisi tuleville lääkkeille kirjoitettua vielä tämän vuoden puolelle, että pääsisi ostaa ne vielä tän vuoden aikana, jolloin säästäisi aika pitkän pennin? Ei kai se haittaa, jos hoito on vasta ensi vuonna, jos lääkeostot kuitenkin pystyisi tekemään v. 2007? Kokemuksia kellään?
 
Kati: Kannattaa kysyä :) Onhan se suuri säästö.. Itse mietin, että olisi hyvä, jos onnistuisi meilläkin (ellei tärppää tästä kierrosta), mutta tiukille menee.. Vielä pitäisi olla 200e lääkekulut siihen kattoon ja sitten vielä 3kk resepti, niin olisi todella hyvä :) Mutta jospa ei tarviisi, vaan plussattaisiin ennen sitä :)
 

Yhteistyössä