Marraskuun inssipiinailijat

Kiva että teillä oli mukavaa yhdessä siellä pikkujouluilemassa =) "oi jospa oisin saanut olla mukaaanaaaa----"
:LOL:

Kati: meille lääkäri kirjoitti reseptin valmiiksi ivf:ää varten jo hoitosuunnittelussa, vaikkei olekaan varmaa ehditäänkö enää joulukuussa (ja tarvitaanko ;) ) Hain siis lääkkeet heti kun maksukatto meilläkin täynnä, tarvin sitten tai en...

Hobelix, Melia ja Macy, tulkaahan kertomaan kuulumisia!! =)
 
Pitihän sitä testailla heti kun silmät aukeni. Vilkaisin viiden minuutin jälkeen ja totesin testin olevan negatiivinen. Otin käteen ja hämmästyksekseni siinä oli haalea viiva. En ole saanut haamua ikinä aikaisemmin. :) Veljet, ja mä olisin halunnut kertaheitolla selkeän vastauksen. Pyörin vielä ympyrää enka mä tiedä mitä tehdä tai ajatella. Piti herättää mieskin katsomaan ja näki sekin saman. Pitääkö tässä nyt odottaa tuleeko täti vai mitä? Ihan sekainen olo. :p Johtuukohan flunssasta. =)
 
Hobelix :) ihanaa!! :heart: Jos mieskin näkee, niin kyllä siinä jotain on ja haamukin on plussa (etenkin jos siinä on väriä, ettei ole viivanpaikka) ;) Toivottavasti viiva vahvistuu :) Tee vaikka 3-7pv päästä uusi testi.. Ymmärtääkseni vuorokaudessa HCG-määrä tuplaantuu :)
 
Maanantai 3.12

Piinailijat
PeePee77........ei inssiä:hurjasti pupuilua.............kp18/?
Dreamer-88.....1.inssi, Clomit,Menopur,Pregnyl....kp 29/39/pp4
Tepsu..............ei inssiä.........................................kp28/29-/pp10
Pupuvaimo......ei inssiä:Clomit,Menopur...............kp29/32/pp11
Raitapaitainen.2.inssi:Metut,Clomit,Puregon,Pregnyl.kp30/31-/pp12
Ilona G............2.inssi:Menopur............................kp30/?
Macy ...............1.inssi...........................................kp27/32/pp14
melia...............3. inssi:Clomit, Puregon, Pregnyl..kp33/28/pp17


Haamuilleet ;)
Hobelix

Plussanneet :heart:

Pudonneet :hug:
Retuli82
PeePee77
Taria
Kati231
Popsy
Kamilla
[/quote]

 
Mulla on kauheita vaikeuksia keskittyä töihin. Mun mies on ihan toisenlainen tälläisessä tilanteessa se on hyvin tehokas. Mutta kummallakin kutisee mahanpohjassa. Vaikea uskoa, että kolmen vuoden yritys olisi ohi. Mun siskonikin oli lapseton kauan ja hän on ikuinen realisti toisin kuin minä. Lähetin viestiä ja toivoin että hän hiukan vetäisi jalkoja lähemmäs maan piintaa. Mutta tällä kertaa tuli vain onnentoivotusta.
Kiitti kauheasti teille kaikille tuesta!!! :flower: Voi kun tälläisen kokemuksen voisi jakaa...
 
ONNEA HOBELIX!!! Ihanaa kuulla hyviä uutisia, toivottavasti haamu vahvistuu!!

Itse olen täällä pyöriskellyt itsesäälissä eilisen, mut tänään on jo helpottanut. Huomiseksi sain soittoajan Väestöliiton lääkärille. Saa vähä tietoa jatkosta, et kannattaako yrittää toista inssiä jos niin millä lääkkeillä. Vuotoa tulee kuin saavista kaatamalla, huh...
 
Ihana plussapino tulossa tästä!!!! =) =)

Ei kahta ilman kolmatta.. Ja se haluan olla minä!!!!!!

Kamilla muuten.. Ajattele positiivisesti; Onpa ainakin ollut hyvä limis! ;)

Semmosta ajattelin, että minkähänlaista hoito olis Virossa?
http://www.novavita.ee/hinnakiri1.htm

"Kulmutamine" on ainakin pakastamista.. :p Ja 1500Ekr on 96euroa.

Jos "KEHAVÄLISE VILJASTAMISE (IVF) KOMPLEKSHIND (A+B+C)*" tarkoittaa IVF:n hintaa niin se maksaisi 160euroa... B)

Muoks.. Kieltä osaava kaverini vahvisti, että "Komplekshind" on yhteishinta.
 
on kyllä niin nuhainen olo ja paleltaa, että ilta on mennyt peiton alla sohvalla.. en uskalla vielä kovin iloita, pelottaa vaan että käy niin kuin viimeksi kesäkuussa :ashamed:

Piti vielä käydä ostamassa Clearbluen testi, plussa tuli samantien :)

Mahassa ihan täti olo, mutta nyt täytyy vaan osata ottaa rennosti eikä hötkyillä *tosi helppoa* =)

:whistle: puhaltaa kaikille plussatuulia ja vauvaliimaa :hug: :xmas:
 
ONNEA PUPUVAIMO!!! Nythän niitä plussia alkoi ropisemaan, Raitis sit seuraavana!! Toivotaan ja uskotaan et kyytiläiset pysyy matkassa, Hobelix ja Pupuvaimo!

PeePee: Voidaan kyl "perustaa" uusikin pino, mikäs sen nimi olis..? B)
Kyllä mekin PeePee vielä plussat napataan, IVF:ssä viimeistään eiks joo?!! :attn:

Yritän ajatella positiivisesti, mielialat vaan heittelehtii miten sattuu. Välillä on ok olo ja välillä taas tulee sellainen fiilis et ei tästä mitään tuu.. Mut eikö se tästä.. Huomenna oon taas vähä "viisaampi" ku saan rouva Kanervan langan päähän :)
 
Iiiiisosti onnea Hobelix ja Pupuvaimo!! Mahtavia uutisia! :heart: Hurjasti tarrasukkia teille molemmille!

Kamilla :hug: Jaksamista ja tsemppiä tulevaan.

Ja jos uutta pinoa puuhaillaan, niin liittyisin mielelläni teidän seuraan, jos huolitte. =) Mullehan sopii toistaiseksi sekä inssipiinailijat että sitten myös muunlaiset ei-inssipinot... :p Olen täällä taustalla seuraillut teidän tilanteitanne ja pitänyt peukkuja pystyssä plussien toivossa, ja nythän niitä on alkanut ropista vauhdilla, jatkakaa vaan samaan tahtiin. Hienoa. ;)

Itsellä siis menossa nyt hoidoton ajanjakso, jonka kestosta ei vielä tietoa. Km:n jälkeen ekoja menkkoja siis odotellaan, ja kaipa ne vois olla tulossa joulun jälkeen, eli toivomme siis tätiä kovasti kylään vielä tän vuoden puolella. Hassua toivoa sitä saapuvaksi. Mutta siis sitä ennen luomuillaan, ehkä enempikin omaksi iloksi kuin plussan toivossa, mutta eihän sitä koskaan tiedä... :p

Pupuvaimo, jaksamishali sulle :hug: Koita olla vaan nyt miettimättä liikaa ja huolestumatta, vaikkei se helppoa varmastikaan ole. Plussa on kuitenkin aina plussa. :heart:

Ketjussa vielä piinaileville paljon plussapuhureita. Toivottavasti plussa-aalto kaappaa teidätkin mukaanne!

Kurreliini
 
Täällä Predictor takana, ja sillä haamu.. koko matkan töihin pukkas kyyneleitä silmiin ja ehdinkin jo huolestua, enkä muka ole lainkaan onnellinen :ashamed: ..olen vaan vähän peloissani :ashamed: Mutta eiköhän tämä tästä, täytyy vaan tänään soittaa lääkärille, että miten jatkan kun tämähän oli mun "oma coctail"-kierto ilman inssiä =)
siis PeePee77; ilman inssiä pullat uuniin vaan :wave: =)

Mitäs Raitis? entäpä Melia ja Macy?
 
Tiistai 4.12

Piinailijat
PeePee77........ei inssiä:hurjasti pupuilua.............kp19/?
Dreamer-88.....1.inssi, Clomit,Menopur,Pregnyl....kp 30/39/pp5
Tepsu..............ei inssiä.........................................kp29/29-/pp11
Raitapaitainen.2.inssi:Metut,Clomit,Puregon,Pregnyl.kp31/31-/pp13
Ilona G............2.inssi:Menopur............................kp31/?
Macy ...............1.inssi...........................................kp28/32/pp15
melia...............3. inssi:Clomit, Puregon, Pregnyl..kp34/28/pp18


Haamuilleet ;)
Hobelix
Pupuvaimo

Plussanneet :heart:


Pudonneet :hug:
Retuli82
PeePee77
Taria
Kati231
Popsy
Kamilla
[/quote]
 
eilen taas kp 27 testailin ja negaa näytti (predigtor). eli todennäköisesti ei ole plussaa tulossa! :headwall: eipä ole oireitakaan raskaudesta, mutta ei kyllä ole yhtää tätioireitakaan. :/ pitäisi varmaan jo näkyä tässä vaiheessa vai???
onko muilla muuttunut kiertojen pituus clomi+puregon/pregnylien käytön jälkeen? mietin, että tehtiinköhän meille liian aikaisin tuo inssi, kun se tehtiin kp 13? koska ollaan julkisella puolella hoidoissa, niin saattoi olla että inssi tehtiin jo tässä vaiheessa (pari vkoa sitten ma), koska ne irtisanoutumiset ois sitten estäneet inssin teon... tämä kuukausi on sitten taukoa hoidosta. kovasti onnea kaikille haamuilijoille ja plussanneille :hug:
 
älä luovuta, tuo Predictor on testeistä vähiten herkkä, muistaakseni vaatii 50 mlU/ml hcg:tä että reagoi, ja se on jo aika paljon :hug:

Itselläni ei kierto juuri muuttunut mainitsemiesi lääkkeiden jälkeen, lähinnä Luget hieman venytti kiertoa. Minkä kokoinen folli oli kun inssi tehtiin? Ajattelisin, etteivät tee inssiä turhaan jos näkevät että on liian aikaista; vaikka kuinka olisi lakko tulossa =)
-> mutta varmasti heiluttelitte peittoja vielä pari päivää inssin jälkeenkin, että tilanne on taattu ;)

Meidän molemmat onnistumiset on tullu kierroissa, joissa inssi jäänyt väliin (ja inssejäkin on takana muistaakseni 4..) :wave:

Tsemppiä!! =)
 
kiitos kannustuksesta ystäväiset :hug: ehkä vielä jtn toivoa on sitten kuitenkin?! kaksi follia oli kp 13, noin 16 mm. lääkäri kyllä itsekin meinasi että ei haittaisi vaikka koko olisi tässä vaiheessa suurempikin mutta teki inssin kuitenkin. lääkäri sanoi että kannattaa olla tiheästi sitten peiton alla inssin jälkeen...kieltämättä koko se inssin jälkeinen alkuviikko oli melkoista pupuilua :whistle: mieheni sperma on todettu erittäin hyvälaatuiseksi.... esikoiseni oli muuten jo päiväkodissa sanonut että meille tulee vauva. jospa enteilisi hyvää :LOL: serkku on kyllä tulossa ensi vuoden alkupuolella. viime viikolla oli monenlaista oireilua mutta nyt ei tosiaan mitään vaivoja. ootellaan. ainakaan asiaa ei voi olla ajattelematta ja miettimättä, ja täältäkään ei voi olla pois... =)
 
Ei ole vielä oikein oireita. Rinnat kipeät, mutta niin ne on aina ennen kuukautisiakin. Hieman silloin tallöin pienta pahoinvointia jos syön liikaa. Mahassa ei ole ollut nipistelyä sitten viime viikon ja krampit on loppunu kokonaan. Ja väsyttää, mutta voi olla flunssakin. Mies haluaa että tehdään testi huomenna uudelleen, mä olisin voinut odottaa vaikka perjantaihin, mutta kun kulta haluaa niin enhän minä tässä asiassa voi kieltää =) . Se on muutenkin aika höpönä ja se on paljon sanottu sillä mä olen se joka on tunteellinen ja hän on se järki.
Mun tietysti piti kertoa mun siskolle ja parhaalle ystävälle, mutta muille perheen jäsenille kerrotaan jouluna. Veljet on mulle vaikeaa pitää suuni kiinni, mutta pitää sitä kokeilla.
 
Täällä taas suunnitelmat muuttui :eek: Soitin Väestöliittoon ja lekuri meinas et inssin kerkee tehdä tähän kiertoon!! Viimeks kp12 ultras folli 21x21, limis 9mm ja kp14 inssi. Lääkäri meinas et inssi tehtiin liian myöhään, olis pitäny tehdä jo kp13 ku folli oli niin iso. Clomeilla jatketaan, 1tabl/kp3-7, ultra kp11 eli ens viikon keskiviikkona ja inssi varmaan sit perjantaina, kp13.
Voi kun nyt tärppäis........ Olis hienoa ku olis mahis käydä Tampereella tän inssinkin tiimoilta, mut välimatka on turhan pitkä :kieh:

Peukutan Macya , toivotaan et nega muuttuis vielä plussaksi! Ja innolla odotan Raitiksen huomisia kuulumisia =)
 

Yhteistyössä