Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

Josko kerkeis taas tänne kirjottelemaan :) Pari viikkoa oon ollut nyt töissä äippäloman jälkeen, ja kiirettä pitää kun tuo kymmenkuinen ipana tietysti kaipaa huomiota ja hellyyttää kaiken sen aikaa kun sitten oon kotona :D

Ei kyllä oo ollenkaan sellanen olo että ois raskaana... Masua näkyy joo pikkasen, mutta kun ei oo mitään oireita, ja kaveri taitaa olla rauhallinen tapaus kun ei oikeen liikkeetkään vielä tunnu. Äsken tuntui pieniä tökkäyksiä, kiva että pikkuinen kuitenkin välillä ilmoittelee itsestään :) Ekassa raskaudessa liikkeet alko ekana tuntumaan kuplina ja möyryämisenä, tää kaveri alotti heti tökkimisen :D Pieniä hentoja tökkäyksiä, aika hauskoja :)

Ei olla osteltu mitään vauvaa varten, esikoiselle on kaikki isommat hankinnat ostettu uutena niin ei oikeestaan tartte hirveesti mitään ostella, PAITSI jos mun poikaolo ei pidä paikkaansa ja täytyykin lähteä ostamaan vaaleanpunasia vaatteita ;) Rattaitten kanssa en nyt oikeen tiiä mitä tehdään... Kuitenkin on talvi kun vauva syntyy, niin tuleeko liikuttua niin paljon että tuplat ois heti käytössä, kuitenkin on toi manduca mihin on helppo laittaa vauva jos lähdetään ulkoilemaan. Ja rahaa kun ei hirveesti ois ylimäärästä niin mieluusti ostais vaan sitten sellasta mille on oikeesti käyttöä. Täytyypi pohtia :D

-Tanya~ ja pikku(veikka?) 17+1 (onko noita viikkoja oikeesti jo noin paljon :D)
 
Susimieli melkonen maha jo, mulla ei oo lähimainkaan tuota luokkaa! :D Itseasiassa yksi on vain uskaltautunut kysymään. Eilen yks työkaveri oli ihan puulla päähän lyöty ku kerroin uutisen..sano et on huomannu mun mahasta pyöristyneen mutta syytä ei arvannut :D Paino ei ole vieläkään noussut, edelleen kaksi kiloa miinuksella lähtötilanteesta ja painoindeksi olemassa 22 luokkaa.

Miramei & Mini 18+5
 
Viimeksi muokattu:
Täällä taas yksi marraskuinen lisää =) La on 8.11 eli nyt on rv 17+2 menossa ja tyks tulee oleen synnytyspaikkana:)

Liikkeitä ei vielä oo tunnettu (mahallaan ollessa jotain on tuntunut, mutta tie sitten onko liikkeitä) :LOL: Ensimmäinen lapsi siis kyseessä ja istukka on edessä.
 

Yhteistyössä