Marraskuun masun kasvattajat kesäkuussa.. LA:t 1-15.11.2008

RD kyllä muakin kiinnostas tietää kumpi ihme teille on tulossa :heart: :whistle: :ashamed: Mutta pelkään kanssa et vahingossa saatan jotain "möläyttää", joten ehkä on vaan elettävä jännityksessä :/ :whistle:

MaoTao mulla ainakin on alusta toinen kankku vihotellu, mutta mulla vaivaa issias ja se tosiaan vetää välillä toisen jalankin alta, 2 kertaa oon kaatunut kun on niin pahasti juilinut, voipi olla että meikäläinen ei loppu vaiheessa liiku mihkään kun nyt jo on niin pahana.
Voisko sullakin tuo issia hermo vaivata?

Tulentyttö ja kipinä 21+1 :heart:
 
Heips!
Pitkästä aikaa, ajan kulua ei tajua kuinka nopeesti menee tää raskaus...
Tänään kävin tokassa ultrassa. Kaikki hyvin, istukka on tosi alhaalla edessä mut meinas et kyl se siitä nousee ylemmäs kun vatsa kasvaa. Viikoja oli koon mukaan jo 19+5 et saa nähdä millon pikkunen syntyy.
Varoitti vaan et voi tulla pientä verivuotoa yhdynnän jne jälkeen. No sitä mulla on ollut et onneks selvis syy. Sukupuolta arveli ja tuloksen perusteella päätin et en mene 4d ultraan vaan odotan synnytystä kumpi se sieltä sit tulee.

Maotao: Olisko liitoskipuja tai issias?! Mulla on issias vaivannut ja se on yleensä vasemman kankun puolella. Ei oikeen mikää auta siihen, tää vaiva ainoastaan kun olen odottanut.

Juhannus häämöttää eli hyvää juhannusta kaikille :flower: T: Leofis ja prinsessako 18+6
 
RD!Samaa mieltä kuin muutkin! Haluu kyllä tietää, mutta MINÄ olen sellainen että takuulla lipsautan! Joten muhun ei sikäli kannata luottaa, salaisuuksien suhteen :D

Tultiin kaupoilta, ja ostettiin kummitädille lahjaksi isot ruskeet aino-lasit 2kpl ja 2 laitilan limonaaditölkkiä, teki niistä tosi makeen paketin! Miehen budjetti siskonsa lahjaan, kun oli taas huikeat 10 EUROA!! joten saan olla aina hieman kekseliäs. Mutta ihan kivan lahjan sain tälläkin kertaa. Tarttui sitten mukaan myös tarjouksesta mymmelimuki ja muumimammamuki.
 
Mulla kans on ollu iskiasvaivoja, mutta nyt raskauden aikana käy oikeelle puolelle kankkuun juilimaan ihan samalla tyylillä. Varsinki jos äkikseltään nousen istualtaan tai jos oon lattialla pötkötelly ja sieltä rupeen nousemaan. Mie oon aatellu että kun nuo lantioseudun luiden liitokset alkaa löystyä ja pehmetä niin se aiheuttas sit noita kipuja. Takapuoli onki levinny jo nyt ihan kivasti... Niin sille kävi esikoisenki kans... Pers levis ennen kuin maha ees alko kasvaa! :)
 
Tulentyttö & helmi: Kääks! :kieh: Te oikein yllytätte kertomaan :whistle: .. En kyl malttais pitää sisälläni.. Kävisköhän ne kaverit täältä lukemassa.. Hmm.. Mistäs mie sen voin tietää :whistle: Kunhan ei anopille yms. sukulaisille asti menis tieto, ni silloin ei haittais :whistle:
Koska ois nii-in paljon kerrottavaa loppujen lopuksi :LOL: :whistle:
 
No hitsi, RD nyt muaki rupes kiinnostaan.

Meillä mies vaan tuumaa, et kyllä se sitten selviää marraskuussa kumpi tulee. Toisaalta tekis niin mieli saada tietää, mut toisaalta ois kiva jännätä. Onnex on vielä pari päivää aikaa miettiä :D

No mut, hyvät juhannukset kaikille! Toivotaan, et aurinko jaksais paistaa. Tänä juhannuksena ei taida kovin monen tehdä taikoja miehen tai lapsen saannin suhteen :LOL:
 
helmi: Meillä on ennestään 2 tyttöä :D Mitähän vinkkii mä kehittelisin. Mieshän on toivonut poikaa ja on ollut varma asiasta 110 %:n varmuudella.. Jaahas.. Paljastanko vai enkö paljasta, miten kävi :whistle: Anoppikin veikkaa poikaa :D

Mutta nyt kotio! :wave:

Ja mikä ihaninta. Pomon kanssa sovin, että pidän kesälomaa: 2 viikkoa heinäkuun alussa ja toiset 2 viikkoa elokuun alussa. Saan levätä vähän aikaa =) :attn:
 
Ihani ultra kuulumisia taas monella :heart: Taitaa tosiaan olla tyttö voittoinen marraskuu :D
Itsellä olisi vielä puolitoista viikkoa siihen ultraan :whistle: KUinkas sitä jaksaa odottaa....
Huono puoli kun on tuolla listan loppu päässä nii "pääsee" kaikkiin vähän myöhemmin :whistle:
Tänään just mies totesi ettei varmaan pääse ultraan mukaan kun yhtiökumppani juuri kesälomalla sen viikon ja kiirettä pitää eli pääsen kysymään sukupuolta :D jos vauveli nyt sitä näyttää....

Issiasta on ollut näköjään puhetta.Mulla oli esikoista odottaessa ja meni sitten niin pahaksi että en pystynyt kävelemäänkään,lopulta auttoi vaan hierojalla käynti ja sen hyvän hierojan löysin vasta kolmannella yrittämällä :( Eilen sitten kipeytyi samalla tavalla selkä ja kankku kun siivosin ja kävin juhannus ostokset,hyvä että saänkyyn pääsin :/ Mutta aamulla kipu oli hävinnyt..
Liekkö meille sitten poika tulossa kun tuota issiasta taas pukkaa ;)

Red Dragon Kyllä muakin kiinnostas että jokos Teille se miehesi odottama poika on tulossa ;)
Mutta ymmärrän jos et halua kertoa,saattaa olla että itsellänikin jää kertomatta koska täällä kuitenkin palstailee tuttuja enkä halua sitä paljastaa kovin monelle,yhdelle ystävälle olen luvannut kertoa koska hän kertoi minulle ultra ennustukset ;)
 
voi vitsi mäkin venailen et sais ens ke tietää kumpi on tulossa=)
RD mä luulen et poikaa pukkaa :whistle:

just tulin ite lääkäristä ja laitto suppareiden takia 2vkoa saikkua..töissä on taas ilosta porukkaa ja ihmetteli et mistä voi johtua et ku en ees oo nostellu et suppareita tulee..onpa vaan itsekään sitä tiedä...ja itelläkin pää hajoo tänne kotiin mielummin olisin viel töissä kumminki..mut on kumminki toi pieni hieman tärkeempi :heart:
hyvää juhannusta sit vaan kaikille=) :flower:
 
Mielenkiintoisia veikkauksia ;). Pitää kahtoo illemmalla, että mitä teen asian suhteen, että paljastanko vai en. Pidänkö teidätkin jännityksessä vielä ;)

Tämä päivä oli todella rauhallinen töissä. Ihana asiakas kävi. Toi kesäamppelin. Mitähän kukkia ne on.. En muista. Hänen vaimon puutarhasta varmaankin on ottanut, ku o oma puutarha heillä =). Asiakas minulle: "kerran toisetkin miehet kukkia tuo, ni pittäähän minunkin tuoda!" Kultainen asiakas oli!

Mutta nyt imuroimaan ja pesee lattiat! :wave: Illemmalla täällä takaisin!
 
Juhannusterveiset!
Onpas teillä mukavia kuulumisia ollut. Mä en nyt jaksais itse millään vartoa sinne tiistaille että pääsisi arvuuttelemaan toisen sukupuolta. Miehen kanssa siitä jutusteltiin ja hän on satavarma että kaksi poikaa potkii. minen tiedä, mutta kovia monottajia ovat. Pallerot ovat kivasti asettuneet kummallekin puolelle masua, toinen on hieman edempänä kuin toinen.
Mutta sain todella hyviä uutisia tänään ja on pakko täälläkin hehkuttaa... Me saatiin isompi asunto!!!!! Heinäkuun puolivälissä näillä näkymin päästäis muuttamaan, ja matka ei ole pitkä, b-talosta a-taloon. Mutta huoneita tulee siis yksi lisää, nyt ei tarvi pähkäillä enää mille ikkunalaudalle tulokkaat laittaisi nukkumaan! :LOL: Maanantaina tulisi vielä vahvistussoitto asialle, mutta näillä näkymin saataisiin se kämppä. (ja nyt kun hehkutan täällä niin tietty se asunto menee sitten sivu suun.. :( )
Mä menen nyt huutonetistä kyttäämään vaunuja. Ihanat ja muikeat juhannukset teille!!

HM ja papuset 19+0
 
Moi! Reissusta palattu ja minäkin liityn tänne tyttökerhoon!!!

Kaikki oli hyvin ja saatiin tuo sukupuolikin tietää. Kysyin vielä että eihän se nyt varmasti poika ole. Sanoi että harvemmin ne pojiksi muuttuvat :LOL: Monta kertaa siis tarkisti asian :D

Tuun tuossa illalla takas, nyt pitäis rueta neiti syöttämään :wave:
 
Heips ja hyvää juhannusta kaikille näin etukäteen!

Kivoja ultrakuulumisia taas paljon, onnittelut niistä :flower:

tietämätön :wave: Mä oon menossa Naistenklinikalle synnyttämään, mutta valitettavasti mulla ei aikaisempia kokemuksia siitä paikasta ole. Mun sisko on kyllä siellä synnyttänyt pari kertaa ja on ollut oikeen tyytyväinen. Syy miksi mä valitsin Naikkarin enkä Kättäriä, on yksinkertaisesti se, että Naistenklinikalta vauva saadaan tarvittaessa 10 minuutissa Lastenklinikalle :ashamed: Ikuinen pessimisti, I know. Mutta paljon on mun lähipiirissä ollut vauvoilla syntymän jälkeen ongelmia ja on tarvittu tehohoitoa ym., joten ihan vaan varmuuden vuoksi sinne. Ne synnyttäneiden vuodeosastothan on aika kolkkoja ja huoneetkin jotain 5 hengen huoneita, toivottavasti ei tarvitse kovin montaa päivää olla synnytyksen jälkeen sairaalassa :/ . Ja kai siellä perhehuoneita kuitenkin on, jos sellaiseen haluaa :)
 
Luminka, vai on teillekin sitten rinsessa tulossa :heart: Onnea!! Nyt sitten alkaa selkeneen, että meille pakko tulla poika, eihän kaikki voi saada tyttöä :LOL: En kyllä muutenkaan osais aatella että saatas tyttö, kun kerran poika on, niin ei osata tehä kuin poikia..... :D
 
Onnittelut Luminkalle tytöstä! :flower:
Tyttövoittoinen on marraskuu. Saa vielä nähdä etten mäkään tässä siirry tyttökerhoon. Kun viime ultrassa gyne tosiaan heitti vain arvauksen, ei mitään sataprosenttista. Mutta jotain siellä roikkui( näin itekin kuvasta) ja jos se ei ollut pippeli, niin ihmettelen kyllä että mitä siellä sitten roikkui :eek: :LOL: Mutta varmaan sen saa tietää kahden viikon päästä rakenneultrassa.
Mä oon kyllä niin poikaa odottamassa, et vaaleansinisiäkin vaatteita olen ihan rohkeasti jo ostellut :) Poika ois niin kiva saada.

Maotao, Ihan samanlaisista kankkukivuista täälläkin kärsin, ihan niinkuin tuolla persiissä häntäluussa on se kipu välillä ja sitten tosiaan tuollaista jommankumman puoleista issiaskipua. Se on niin järkyttävää hermokipua :eek: Et EI MISSÄÄN asennossa ole hyvä olla, eikä pysty mitenkään liikkumaan. Ihan alkuraskaudessa oli tuollaisia kipukohtauksia ja nyt taas useammin ja paljon pahempia. Saa nähdä miten vammainen olen sitten loppuraskaudessa.
Olen kuullut, että joillakin joudutaan jopa synnytys käynnistää issiaskipujen takia.

Ne tilaamani vaunut tuli tänään postissa. Ne on täydelliset! :heart: Olen tosi tyytyväinen siihen nettikauppaan, tilaus tuli älyttömän nopeasti. Maanantaina tilasin ja tiistaina saivat rahat tilille, niin lähettivät ja nyt torstaina tulivat ihan kotiin kannettuna.
Meiän kisu meni tietysti heti siihen kantokoppaan nukkumaan :D Täytyi kisua heti komentaa et ei o sulle noi vaunut. Se on vielä sellainen pitkäkarvainen persialainen ja vaunut on heti täynnä valkoisia karvoja.

Ylihuomenna on lähtö Suomeen...täytyy tässä jo pikkuhiljaa alkaa pakkailemaan...
 
Ihanaa, sain kuin sainkin, imuroitua,pestyä lattiat ja peilit. Just tulin saunan pesusta B) . Vähän aikaa ois meillä taas puhdasta :D. Huomenna jos viel vessan pesis.

Kuunkulta: Tervetuloa suomeen! :D Mukava kuulla, että on miellyttävät vaunut, ettet oo tehnyt huonoja kauppoja!
 
No niin, nyt pääsin vihdoin sohvalle istumaan. Jalat vielä rahin+tyynyn päälle niin jopas tuntuu hyvältä päivän kävelyn jälkeen =)

Niin, tyttöhän se siis on jälleen tulossa! Ihanaa :heart: Vaikka olisi poikakin ollut tervetullut, mutta kun on tottunut aina tyttöjä hoitamaan niin joo jokatapauksessa juu. Mitä mä tässä selitän :whistle: Painoarvio oli 320g, kyllä ne ovatkin pieniä vielä :)

Tämä oli perätilassa ja tosi syvällä kuulemma istuikin! Sanoi että mun kohtu on sen muotoinen että pääsee tuonne alas hyvin. Kun on taaksepäin kallellaan. Että saas nähdä tekeekö samat temput kuin isosiskonsa ja on perätilassa loppuun saakka! Ah sitä ihanaa potkimista rakkoon ja kohdunsuulle |O Teki tosi kipeetä, ja sit vielä tää esikoinen nosti päätään mun kylkiluita vasten :D

Ostin vähän vaatteita molemmille, löysin alennuksesta jotain kivoja housuja ja bodeja. Sit esikoiselle ihanan pussilakanasetin. On sitten valmiina kun isojen tyttöjen sänkyyn siirtyy syksymmällä =)

Itselle ostin yhden mekon ja narutopin H&M:ltä. Tuntuu et oon hirveesti vaatteita ostanut ittelle! Mut kun on kesä ja tarvii eritavalla kuin talvisin.. Seli seli...
Taidan jo myydä pois tämän raskauden jälkeen, tai katotaan nyt.

Kyllä shoppailu on jo rankaa |O Mä oon taas ihan poikki. Huomenna ollaan kotona koko päivä, grillataan ja ollaan vaan! Ulkonakin taidetaan olla kun on hyvää ilmaa luvannut. Sit lauantaina mennään neidin kanssa mun vanhempien luo yöksi. Oon apuna mun pikkusiskon rippujuhlien laitossa. Voi olla jalat sitten sunnuntaina turvoksissa, onneks voi olla siellä ilman kenkiä, huoh :p

Uusin masukuva, joko siitä onkin viime kerrasta jo viikko aikaa! Hyvä kun aluksi ajattelin ottavani parin viikon välein mutta kummasti tulee uusi otettua viikottain :D



Luminka ja pikkupiiperöinen 20+5
 
Niin ja kyllähän sinä RD meille kerrot mitä sieltä pikkuisen jalkovälistä on löytynyt :D
Hmm... vai löytyikö sittenkään mitään? Minä ajattelin aluksi että kyllähän teille nyt se poika tulee, mutta ei kahta ilman kolmatta =)

Mullakin on muuten tälläkertaa istukka takana! Ilmankos liikkeet tuntuvat paljon paremmin ja kovemmin kuin esikoisesta =)
 
Kiitos vastauksista lentokyseihin ja vielä tuohon aamuiseen kankkuongelmaan. Harmi vaan siihen issiasvaivaan ei taida sitten olla mitään parannuskeinoa... :( Mutta kyllä mä nyt tänään pysyin viellä matalalennossa ja juhannuksen jälkeen pääsekin sitten taas töihin lepäilemään, kun tää lomailu on niin intensiivistä, että kankut vaan puutuu... :LOL:

Tänään näin taas yhden kaverin ja vauveli sai taas lahjoja! Pikku tossut ja ruokalapun ja Marimekon tutin! Kyllä oli niin sievät taas, voi että. Olen eka kaveripiirissä, jolle tulee vauva ja siksi ovat kai ystävät niin innokkaita lahjomaan. Innostuin itekin taas kiertelemään vaatekauppoja ja yhdet pikkuruiset farkut tarttu mukaan alesta, muuten koitan vielä odotella vähän aikaa ennen kuin oikeen alan ostella vaatteita.

Kyllä teillä on upeita mahoja, kun kattoo noita kuvia. :heart: Myös vaunukuvat on aika kivoja, Kuunkullan ja Rinzessan vaunut ainakin näytti hienoilta! Mä ostin taas sellaset nelipyöräiset aika isot vaunut, millä ei varmaan pääse kyllä kääntymään kaupassa... jos ostais möhemmin viellä sellaset näppärät rattaat?

Tässä vielä mun kisuista kuvia testaamassa vaunuja:



 
Maotaolla ihanat kisut! :heart: Oiskos sun kannattanu ostaa ennemmin kolmosten vaunut? ;) Minkä rotusia noi söpöliinit on? Näyttäis Maine Coonilta tai Norjalaiselta metsäkissalta nuo ylimmäiset...Onko toi alimmainen pyhä birma vai ragdoll?
Mä haluisin kisuvauvan... ragdoll ois ihana! Suunniteltiin sitä ostoa tuossa toisen kisun kuoleman jälkeen, mut se jäi sitten. Jos ottais samaan aikaan kun vauva syntyy, ni tottuis heti lapseen? Ton meitin isomman kisun kanssa voi tulla mustasukkaisuus ongelmia, kun se on nyt tuommoinen hemmoteltu neiti. Mut se on ollut aika yksinäinen sen toisen kisun kuoleman jälkeen, paitti tykkää kyllä kun saa kaiken huomion itellensä.
Kissat on kyllä hyviä lastenvaunujen testaajia :LOL: Meillä luuli kanssa, että se on nyt häntä varten ostettu tuollainen uus nukkumapaikka.
 

Yhteistyössä