MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 16 - 31.... maaliskuu 2008

Kellään ollut vuotoa? Eilen aamulla vessassa käydessäni tiputteli ihan ruskeeta vuotoa pyyhkiessäni papruun. Totta kai säikähdin, vaikka tiedän että ne on yleisiä...Soitin neuvolaan ja neukku pyysi olla huolestumatta. Se vuoto loppu yhtä äkkiä hu oli alkanukki, joten toivon että se oli ihan harmitonta. Raskausoireet jatkuvat edelleen, joten uskon et asukki on kyydissä =) Hyvää pääsiäistä!
 
Heissan kaikille ja hauskaa pääsiäistä! tein viimetiistaina haamutestin, ja tänään vähän vahvemman, muttei vielä ihan kunnon tummaa viivaa. Toinen lapsi on haaveissa, kunpa nää viivat tästä vaan vahvistuis. LA taitaisi olla 27.11. jos siis päästäisi ensin kunnolla alkuun. Maanantaina teen vielä yhden testin, jos se näyttäisi vahvempaa niin sitten liityn joukkoonne =) vielä on jotenkin epävarma olo, ei meinaa uskoa todeksi. Nyt kp28/25-32 (oletetun oviksen mukaan oisi pitänyt tänään alkaa menkat). Esikoistyttö on 11/06, eikös täällä jollain ollut suht samanikäinen? Mitään oireita miulla ei ole, viluisuutta ehkä vähän, ja pikkuisen vatsan vihlomisia, muttei muuta. Esikoisestakin oireet olivat vähäiset, mutta väsymys oli HURJA! Palailen maanantaina kertomaan kuis kävi :D Siihen asti seurailen taustalla jutusteluanne =)
 
Heips! Lueskelin tuos noita juttuja ja baby-alpakka oli kirjotellu et ku tarjolla on sinihomejuustoa, just vetasin pizzaa nassuun jossa oli sitä ja viel ite tilasin, ei kai siitä kovin haittaa oo en syöny varmaako puol pizzaa... :/

Tuparit meni hyvin kukaan ei ainakaa ääneen epäilly mitää...
Kerroin äitille ja pikkusiskolle et baby tulee :heart:
 
Oikein hyvää pääsiäistä kaikille!

Ajattelin itsekin ilmoittautua seuraan iloiseen. Vaikka epätodelliselta tämä tuntuu vieläkin.
Itse testasin plussan 17.3. ja viikoja nyt siis 5+0 laskureiden mukaan.
Laskettu aika esikoisellemme 21.11.08, mikäli pikkuinen vaan jaksaa kyydissä pysyä.

Hieman on epävarma olotila, mietinkin tuossa että varmaan mielenrauhan saamiseksi menen varhaisultraan ensi/seuraavalla viikolla...Kaipa sitä täytyisi uskaltaa soittaa neuvola-aikakin ensiviikolla (jännittää jo valmiiksi) :)

Oireilua ei ole kauhiasti ollut. Turvotus kyllä tuli heti hedelmöittymisen jälkeen sekä armoton väsymys ja molemmat oireet jatkuvat vieläkin samanlaisina. Rinnat ovat olleet hieman arat kainaloista/nänneistä viime päivinä, mut muuta ei sitten olekaan ollut...oireettomuuden vuoksi sinne varhaisultraan haluankin mennä asian "varmistamiseksi", vaikka lukemisten perusteella onkin näköjään ihan normaalia.... eihän sitä itselleen ja mielelleen mitään mahda :LOL: :LOL:
 
Huomenta :wave: On tämä oksentaminen tuskallista, ku yskän takia on kylkiluu murtunu :kieh: Sattuu niin mielettömästi ja minähän saan oksentaa yöllä, aamulla ja illalla :x Tämän viikon oon onneksi saanu olla sairaslomalla.
Nyt on kämppä eilisen siivousinnon jäljiltä niin puhdas, katotaan kuinka kauan ku pikku-ukot palaa :| Nyt painun suihkuun ja vessanpesuun. Pitäis vielä vaatekomerosta etsiä pojille trullivaatteet :D
 
Heipä hei,

Ilmottaudutaan jo - vaikkakin todella varhaisessa vaiheessa :) Eilen tehtiin avomiehen kanssa positiivinen raskaustesti <3 ja Innoissamme ollaan! Tosin vielä vkolle 12 asti ollaan päätetty pitää matalaa profiilia... kaikkea kun voi sattua ja on lähipiirissä sattunut, niin ei uskalla olla vielä ihan kamalan innoissaan. Vaavi olis kuitenkin TODELLA toivottu.. ja laskureiden mukaan laskettu aika sattuis 28.11.08 -> Jousimies vauveliini siis :)

Ollaan menossa toukokuussa naimisiin, onneksi kuun alkupuolella, niin uskon ettei masu vielä näy hääpuvun alta :) Tai sitten jos näkyy, niin mitä sitten? :D Vauvakuume on ollut jo melkein vuoden, ja nyt sitten tammikuussa päätettiin, että antaa tulla sitten kun on sen aika.. jätettiin ehkäsy pois.. ja eilen sitten saatiin positiivinen yllätys. Yhdessä ollaan oltu jo 6,5vuotta <3

Mitenkäs muilla marrasvauvojen odottajilla? :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamina:
Heissan kaikille ja hauskaa pääsiäistä! tein viimetiistaina haamutestin, ja tänään vähän vahvemman, muttei vielä ihan kunnon tummaa viivaa. Toinen lapsi on haaveissa, kunpa nää viivat tästä vaan vahvistuis. LA taitaisi olla 27.11. jos siis päästäisi ensin kunnolla alkuun. Maanantaina teen vielä yhden testin, jos se näyttäisi vahvempaa niin sitten liityn joukkoonne =) vielä on jotenkin epävarma olo, ei meinaa uskoa todeksi. Nyt kp28/25-32 (oletetun oviksen mukaan oisi pitänyt tänään alkaa menkat). Esikoistyttö on 11/06, eikös täällä jollain ollut suht samanikäinen? Mitään oireita miulla ei ole, viluisuutta ehkä vähän, ja pikkuisen vatsan vihlomisia, muttei muuta. Esikoisestakin oireet olivat vähäiset, mutta väsymys oli HURJA! Palailen maanantaina kertomaan kuis kävi :D Siihen asti seurailen taustalla jutusteluanne =)
Heippa! Tänään testasin hätäpäissäni kolmannen testin (en jaksanut oottaa maanantaihin), ja se ei enää mikään haamu kyllä ollut, joten saan varmaan luvan liittyä joukkoonne? :D
 
Joo, mamina eikun mukaan vaan! Saat tän vaik päivitettäväksi jollei kellään mitään sitä vastaan ole? Jos vaihdetaan kun siitryy huhtikuulle niin ei tarvii vielä avata uutta? Onnea vielä, vaik olen tainnut jo onnitella sinua :heart:
 
Tervetuloa uusille odottajille :flower: Ja tarrasukkia mukaan :heart:

Täällä alkanut eilen illalla kauhea pahoinvointi, joka jatkunut koko aamun. Norovirus-potilaita olen kyllä tässä nyt hoitanut, joten pahoin pelkään että sain minäkin sen taudin, vaikka pitkään on mennyt. Monet työkaverit sairastaneet jo aiemmin, joten jo ajattelin päässeeni helpolla.

Toivottavasti menee pian ohi...
 
Luminka, joo voin alkaa, ellei joku muu välttämättä halua? eihän tässä vissiin muuta tarvi päivitellä kun noita LA-päiviä jos uusia tulee mukaan?? Jokapäivä ei varmaan enää tuu pyörittyä täällä, niinkun toiveilupuolella =)
 
LEP
Täällä eilen plussattiin haamuviiva ja äsken tehtiin uusi testi, niin eiköhän tämän testin mukaan jo varovaisesti siirry tänne kurkkimaan! :heart:

http://www.aijaa.com/v.php?i=1796503.jpg

Nyt vaan kovasti pidetään peukkuja, että vauvalla on kovasti mukana vauvaliimaa ja tarrasukkia!! Ja sitä toivon teille kaikille muillekkin. Saataisiin mennä yhdessä loppuun asti tässä. :) Laskettuaika olisi laskurin mukaan 30.11.2008. Ja meille tämä olisi ensimmäinen yhteinen ja mulle ihan ensimmäinen. Miehelle entisestä suhteesta 4-vuotias poika. Naimisiin menty vuosi sitten kesällä! :heart: Kirjoittelen enemmän myöhemmin tänään. Alussa mennään ja varovaisesti eteenpäin!
 
  • Tykkää
Reactions: mamina
HepsKatti
Minä hyppää tähänkin ketjuun. Varmistustesti tuli tänään tehtyä ja kyllä sitä raskaana ollaan. Laskettu aika olisi 19.11. ja toinen lapsi tulossa.

Olen ollut tosi väsynyt viimeiset päivä ja vatsakin ihan turvoksissa. Siitä olenkin ihan kauhuissani, että nyt jo noin turvottaa :eek: . Esikoisesta alkoi näkyä kunnolla vasta joskus viikolla 15, eikä mitään tällaisia turvotuksia ollut. Muita oireita ei vielä ole ollut, paitsi sama huimaus, minkä muistan esikoisen alkuraskaudesta.

Kovasti tekisi toisaalta mieli mennä alkuraskaudenultraan, mut olen miettinyt, että jos kuitenkin odottaisi sitä niskapoimu-ultraa vaan.
 
LEP
mamina ja Hepskatti kiva olla täällä porukalla! :wave:

Mulla tässä alussa oireiluna on ajoittain kovaakin huimausta, eilen meinasin mennä nurin parikin kertaa. :eek: Ja lievää närästystä on. Päiväunetkin on hyvin maistuneet. Hieman jännittää tuon huimauksen kanssa jos enemmän vielä huimailee, kun olen sahalla töissä ja siellä ohjailen koneita ja joudun kulkemaan pudotusten reunoillakin. :/ Muutenkin aika raskas työ mulla, kun joutuu nostelee yli 60kg painavia kiskorullia ja rautatankoa. Mutta pitää koittaa parhaan mukaan siirrellä hommaa ukoille jollain verukkeella. :LOL:
 
Hei, LEP (ja toki kaikki muutkin tämässä ketjussa roikkuvat =) ), onnea plussasta!
Tulin kurkkimaan marraskuun alun plussanneista.
Huimaus on minullakin hurjaa, parina yönä vessareissulla olen muksahtanut kumoon, kun en seinästä ole saanut kiinni. Itse olen ajatellut sen johtuvan alhaisesta verenpaineesta, sellaista ollut aiemminkin.
Koettakaamme jaksella oksetusten ja voipuneisuuksien kanssa, kyllä se vielä helpottaa :hug:
 
LEP
Aaaargh! Hitto, että sattuu kovaa nänneihin! :kieh: Oltiin raveissa ja siellä oli aikasta kylmä, kun tuulikin hurjana ja nyt sitten taisi nännit paleltua. Ilmeisesti raskaana rinnat on sitten herkemmät? :whistle:
 
LEP
Ihanaa!! Löysin netistä sivuston missä on nättejä äitiysvaatteita myös isojakin kokoja! :D Muutenkin kauniita ovat. Mutta itse kun olen isokokoinen ja pitkä naikkonen, niin ihanaa kun saa suomestakin jostain isompaa kokoa olevia äitiysvaatteita ja ennen kaikkea nättejä sellaisia eikä mitään telttoja! :LOL: Sivulla siis kaikenkokoisia äitiysvaatteita. Nyt mä jo tollaisia katselen! :D

http://www.missymom.net/
 

Yhteistyössä