Marraskuun masun kasvattajat toukokuussa.... LA:t 1-15.11.2008



Tehtiin jako kahteen laskettujen aikojen mukaan, eli tähän pinoon LA:t 1- 15.11.2008. Ja jos la muuttuu marraskuun lopulle tai syys- joulukuulle, ei täältä pois tarvii lähteä =)

Tervetuloa uudet odottajat mukaan!
Tällä hetkellä alkukuun odottajia 58!




29.10
Tulentyttö......kolmas(p04,t06)....PHKS.....Lahdesta

30.10
KuuttiPieni...toinen(t06/07)

1.11
Tyty84..........toinen............... KOKS
Pomppu 70...ensimmäinen
tanskuli.........kolmas............. VKS
sarppa70......ensimmäinen
helmi79.........toinen(p04).... VAS

2.11
MaiLou..........toinen(p06)
Red Dragon...kolmas(t04,05)... KYS, Pohjois-Savosta
Luminka........toinen(t07)
Pöppiäinen82..........kolmas (t02,04)
Hopeakaisla..toinen.....KOS
korppinen.....toinen

3.11
estrella...........kolmas
helkkynen......ensimmäinen
Jamias.............viides(p98,t99,p02,t04)
sarppaliini

4.11
löllykkä..........kolmas
seijav.............ensimmäinen
flinux..............toinen

5.11
Ansu-78.........toinen(p06)...........KOS
atshii..............toinen
reginarento....toinen
Rinzessa.........ensimmäinen...KOS
Lavruska........ensimmäinen....KOS
keiju.................toinen(p04).... KYS... Kuopiosta

6.11
sinitaivas.........ensimmäinen
maitoo.............kolmas
HotCoffee........toinen(p03)
peppi1.............toinen(t07)
Anzkuli............toinen(p06).....PKKS
Janette74........seitsemäs

7.11
paula83................................. Tampereelta

8.11
Neiti kesäheinä.....toinen
maikki79................ensimmäinen
Kuunkulta.............ensimmäinen

9.11
mnp4...............neljäs(p02,03,t06).... TAYS
mymmeli72.......
Maria26...........kolmas(t02,05)
hansu73..........kolmas
manna-...........ensimmäinen
Minttu-Maaria75....kolmas
Tanjuska2........ensimmäinen

10.11
Pink Panther..........kolmas
JennyAdelina.........ensimmäinen

11.11
Maotao...........ensimmäinen
Tarleena.........neljäs(p97,99,07)
Luce................toinen.......TAYS

12.11
Tiikerintassu....ensimmäinen

13.11
tietämätön......ensimmäinen........ Naistenklinikka
Hari Mao.........kolmas ja neljäs, tuplat tulossa :)......TAYS
äiti88..............toinen
mammukka75...toinen

14.11
kutmula............kolmas(p03,t06)..... PKKS
CitrusHeights....kolmas(t04,06)
leofis................kolmas

15.11
Ihaaa..........kolmas
Sanse...........neljäs



Pienokaisensa menettäneet:
odottava ja onnellinen, miracle, mude-75, snowball


Plussauutisia sekä ensimmäisiä ultrakäyntejä meidän helmi-maaliskuun pinossa: http://kaksplus.fi/keskustelu/t979355

Np-ultria ja iloista keskustelua huhtikuun pinossa:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1011517
 
Huomenta!

Luminka vaihdatkon mun la:n, se muuttu eilen siellä nt-ultrassa eli se ois 5.11.

Vitsi mikä yö takana poika alko yöllä oksentamaan ja tasasesti kuuteen asti anto tulla, sen jälkeen ei pahemmin ole oloaan valitellut, aamupalankin söi ja kaikki on pysyny sisuksissa onneks. Voiskohan olla että selvittäs tästä näin helpolla?
 
RD: toivotaan että selvittään. ajattelin että jos puoleen päivään asti ois oksentamatta niin sit vois vaikka mökillä käydä. PIenen kuumeenkin näköjään oli nostanut 37,7 mut ei näytä pientä menijää haitata olleskaan. Vois raitisilma tehdä ohan hyvääkin tuolle taudille.
 
Väsyttääääää |O vaikka nukun joka yö sen 11h niin väsyttää vaan. Eikö tässä vaiheessa pitäis olla jo niin pirteä ja hehkeä? Näin kamalan painajaisen, että en ollut mennyt ultraan ja ne soitti sieltä ja ihmetteli mis oon ja sit en koskaan siihen ultraan päässyt. Toivottavasti se ei ole mikään enne uni :'( Jatkuva nälkä myös vaivaa, saatan ison aterian jälkeen sanoa 10min päästä, että mulla on törkee nälkä :whistle: painoa tullut 1kg lisää, liekkö sopivasti?

Rinzessa ja Papu rv.13+1
 
Täällä on kanssa nyt munkit paistettu ja maistettu :LOL:
Nyt kun tyttö herää unilta niin lähetään vappu torille humputtelemaan ja sit tullaan taas syömään munkkeja ja juomaan simaa :p
Kun tää vappu on ohi niin taidan itekkin olla aika munkki :whistle:
 
Ihanaa toukokuun ensimmäistä päivää ja vappupäivää myös :wave:

Mä olen aamusta jo siivonnut,meinasin alkaa taas silittelemään ja lapset menossa pihalle taas vuorostaan,no ihana ilma on niin mikäs ihme tuo on.Maalailin myös tuossa taasen.. eipä tuossa maalaamista enää paljoa mitää ole,onneksi.

Näin unta viimeyönä vauvasta - hih ihan saman näköinen kun toinen tyttöni mutta musta tukkainen ;) höpsön ihana uni,oikein hyvin voiva oli unessa :heart: Isoineen silmineen,hassua hih.

Me ei munkkeja tehty eikä simaa olla juotu,kukaan ei meistä siitä tykkää,niin kultani laittoi pizzaa ja lapsukaisethan on ihan hulluna siihen ;)

Ihanaa päivää kaikille :heart:
Annu & touhustiina 13+4
 
Ihana että kesä on tainnut vihdoin tulla.. Mutta tulee näitä nukkumisongelmia siinä samalla..
Aamulla saa neidin hyvin vielä vaunuihin nukkumaan kun on viileämpää. Mutta entäs nyt, varjossa jotain 20 lämmintä, ei tule kuuloonkaan et sinne enää vois laittaa :/
Sängyssään tuolla riehuu ja lakanat on vissiin vetänyt ihan myttyyn kun patjaa taitaa nostella kun pauke käy :LOL:
Ihanaa on joo :snotty:

Joo, vaihtelen lasketun ajan sulle keiju ja nyt tuli mieleen et jollain toisellakin on muuttunut... Lähtee kaivelemaan viime pinkkaa :wave: Jos vaan tuo tyttö nukahtais |O
 
Kivaa, kiitos uudesta pinosta Luminka, ja voisitko vaihtaa la:n 1.11 ja (poika2004) kiiitos =)
Vappupäivä alkaa olla kohta puolessa välissä, tultiin juuri tuosta leikkipuistosta jsa torilta...aikas ankee meidän kylän vappu on. Lähinnä poliittisen puolueet ovat järkänneet jonkinlaiset tapahtumat ja siinä sivussa lapsille jaetaan palloja ja on makkaraa ja mehua myynnissä :D Mutta tuonne tampereen keskustan vappuhumuun mua ei kiinnosta lähtee, siel ihan liikaa väkee, eikä autookaan saa parkkiin.
Subwaysta haettiin matkalla patonkit ja syötiin pihassa, ihana ilma siellä. Illalla eiliset herkkujenloput tarvis vielä tunkee napaan ja sauna lämmitetään.

 
Jes, minä tein sen! Sinne hiljeni, hieno homma :heart:

Minäpä vaihtelen sullekin helmi!

Mitähän tässä tekis, kaikki taas nukkuu ja minä sain jo ulkohommat neidin kanssa aiemmin jo tehtyä. Pyykkiä olen pessyt niin paljon että ei enää mahdu kuivumaan mihinkään :D

Taidan lähteä ulos edes saavutuksiani katselemaan, niin hieno ilma tuolla kuitenkin on :wave:
 
Nyt on pyörälenkillä käyty, takapiha haravoitu + siivottu ja neidit päikkäreillä. Taidan mennä takas takapihalle. Aivan mahtava ilma! B) Jos jatkais vaik niiden verhojen tekemistä, jos joskus sais ne valmiiksikin.. Siihen kyl menee aikaa :LOL:

Pitäis pikku hiljaa päättää mitä kukkia sitä heittelee tuonne kukkapenkkiin kuunliljojen kanssa.. Ei aina vain petunioita ja orvokkeja.. :whistle:
 
Mulla ei lapset ole ikuisii aikoihin nukkunut päikkäreitä,niin meneviä tapauksia että.
Tytsyt on ollut pihalla kokopäivän käytännössä ja mä olen painannut kotihommien parissa,nyt ajattelin että voisi vaikka suihkuun mennä =)
 
Tuli sitten kuopuksen kanssa nukahdettua raksalla -ihan kunnon päiväunet vedimme ja nyt on töttöröö-olo :|

Luminka, saat minultakin töitä: poistatko tuon TYKSin kohdaltani, minun kun pitää myöhemmin päättää, menekö sittenkin toiseen suuntaan synnyttämään.

Tortillat syöty ja eilen paistoin miehen kanssa jättikuorman munkkeja (joista valtaosa on jo kadonnut). Tuli hillollisia ja reikäisiä -ja maistui jopa minullekin pari.
 
Pikästä aikaa tulin taas kirjotteleen... Pakko päästä purkaan johonkin ajatuksiaan.
Alko eilen päivällä ihan järkyttävät vatsa kivut. Muistuttaa oireiltaan ihan supistuksia, kivut ala vatsalla ja säteilee selkään. Ei auttanu lepäily eikä mitään, niitä jatku koko yön, ei meinannu enää liikkuun päästä kun oli niin kipee. Tänään kävin sitten ensi avussa, katottiin virtsanäyte, hemoglobiini, tulehdus arvot, niissä ei mitään poikkeavaa ja mitään vuotoa ei ole ollut... ainakaan vielä. Lääkäri määräs Panacodia kipuun ja kotiin odotteleen, jos ei mee ohi tai jos pahenee niin pitää mennä vielä illalla uudestaan lääkäriin. Ja tietysti sain sairaslomaa. Huolettaa nyt kovasti ton pienen puolesta, ettei vaan sattuis mitään. Noi lääkkeet on kyllä lievittäny sitä kipua, mutta ei se täysin oo ohi menny.
No, ei tässä auta muuta kun odotella ja lepäillä ja toivoo parasta.
 
ihaaa toivotaan et ois vaaratonta kipuilua :hug: tiedän kyllä huolesi, mullahan oli sillon ihan alussa ihan järkkyä kipua onka vuoksi mulle sanottiin et on kohdunulkonen, mutta ei ollut, koita nyt vaan lepäillä, josko silla helpottas, jaksamista :hug:

Täällä alkoi grillaus, vapputorit on nyt käyty ja nuorin on jo nukkumassa, kohta kumotaan tuo herrakkin ja sit alkaa meitin herkuttelu hetki grilliruualla ja munkeilla (TAAS kerran :whistle: )
 
Moi taas kaikille!
Mulla oli eilen ensimmäinen ultra, viikolla 13 siis. Siellä tuli varmistettua laskettu aika 9.11 niin kuin oletinkin (neuvolassa väittivät toista kun eivät uskoneet että tiedän tarkalleen päivän milloin ovuloin -ja ettei sen jälkeen edes kokeiltu vauvantekoa ;) ja se oli heidän mielestä liian aikasin...)
Mulla oli ollut kauheita pelkoja ja oloja jo pari viikkoa, meni pari yöuntakin siihen että mietin kuuluukohan sieltä sydänääniä ja onko siellä oikeasti joku pieni vielä hengissä.

Tää on siis mun ensimmäinen (Luminka voitko lisätä tohon listaan että on eka) ja ultra oli todella ihana kokemus. Mies pääsi kans mukaan ja oltiin molemmat niin liikuttuneita kun pikkunen siellä heilutteli jalkojaan ja käsiään. Leikki piilosta ja pisti kokoajan kädet silmien eteen! Niskaturvotus oli normaalia ja kaikki oli muutenkin tosi hyvin. Sydän jyskytti 155x min. ja pituutta oli 6,85.

Onnellinen olo ja alkaa tuntua siltä että en enää malta odottaa ihanan pienen vauvan maailmaan tuloa!

PS Pahoinvointi on vihdoin helpottanut eikä enää väsytä koko ajan. Eilen sain jopa munkit paistettua!!

manna :)
 
Sain koiruliinin pestyä.. Ihanaa käydä mökillä, kun tietää minkä näköinen on koira sen reissun jälkeen.. Onnex ei tarvinnut koko koiraa pestä, vaan masun alunen yms. Taas on vähän aikaa puhdas.. Onneksi ei ole vesimaksua B) .

Nyt sit pesee lattiat ja käymää ite suihkussa, ku ei tullut eilen mökil saunas pestyä hiuksia. Sitten esikoinen käyttää neuvolassa.
 
Red Dragon tuo on varmasti "hauskaa" puuhaa tuo koiran pesu :D

Nyt on käyty ostamassa hääkutsukorttien tekovälineet ja nyt pitäs viikonlopuna ne väsätä et sais maanantaina ne postiin.
Ulkona on aivan ihana ilma, riittäs näitä ilmoja vaan koko kesäksi =)

Mukavaa päivän jatkoa kaikille :wave:
 

Yhteistyössä