Marraskuun masunkasvattajat ELOKUUSSA.. LA:t 1-15.11.2008




29.10
Tulentyttö.....kolmas(p04,t06)....PHKS.....Lahdesta

30.10
KuuttiPieni....toinen(t06/07)

1.11
tanskuli.........kolmas............. VKS
sarppa70......ensimmäinen
helmi79.........toinen(p04).... VAS
Luminka........toinen(t07)

2.11
Red Dragon....kolmas(t04,05)... KYS, Pohjois-Savosta
Pöppiäinen82..kolmas (t02,04)
Hopeakaisla....toinen .....KOS
korppinen.......toinen(p09/05)
Yamini.............ensimmäinen .. KOS

3.11
estrella...........kolmas
Jamias............viides(p98,t99,p02,t04)
helkkynen.......ensimmäinen
löllykkä............kolmas(p96,t06)..... OYS

4.11
MaiLou............toinen(p06)

5.11
atshii..............toinen
reginarento....toinen
Rinzessa.........ensimmäinen ...KOS
keiju................toinen(p04) KYS... Kuopiosta
nannamaaria...ensimmäinen...OYS

6.11
maitoo.............kolmas
HotCoffee........toinen(p03)
peppi1.............toinen(t07)
Anzkuli.............toinen(p06) ..PKKS
Janette74........seitsemäs
masukas..........ensimmäinen.... NKL

7.11
paula83..........ensimmäinen ......TAYS..... Tampereelta

8.11
maikki79..........ensimmäinen
Kuunkulta........ensimmäinen
Ippu83.............ensimmäinen ... K-SKS

9.11
mnp4.................neljäs(p02,03,t06) .. TAYS
mymmeli72........toinen.......LS
Maria26.............kolmas(t02,05)
hansu73............kolmas ... KOS
manna-.............ensimmäinen
Minttu-Maaria75...kolmas ..... SEKS
Tanjuska2........ensimmäinen ... LPKS

10.11
JennyAdelina......ensimmäinen

11.11
Maotao...........ensimmäinen
Luce................toinen.......TAYS

12.11

13.11
Hari Mao.........kolmas ja neljäs ......TAYS
äiti88..............toinen ... LAS
mammukka75..toinen

14.11
kutmula............kolmas(p03,t06)..... PKKS
CitrusHeights...kolmas(t04,06)
leofis................kolmas
tietämätön.......ensimmäinen ... NKL
hoiva1syli2......neljäs

15.11
Ihaaa.............kolmas
Sanse.............neljäs ... TYKS
Äiskä-05.........toinen....KOS
viides..............viides(97,99,04,07) KOKS

Tällä hetkellä alkukuun odottajia 51!

:heart: Tyttöjä tulossa 11, poikia 11 :heart:

Pienokaisensa menettäneet:
odottava ja onnellinen, miracle, mude-75, snowball


Plussauutisia sekä ensimmäisiä ultrakäyntejä meidän helmi-maaliskuun pinossa: http://kaksplus.fi/keskustelu/t979355

Np-ultria ja iloista keskustelua huhtikuun pinossa:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1011517

Lisää ultrakäyntejä, ensimmäisiä liikkeitä ym. toukokuun pinossa:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1036027

Sukupuolen selvityksiä, rakenneultria ja niin edelleen kesäkuun pinossa: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1064085

Vauvan tarvikehankintoja, yleistä keskustelua ja sen sellaista höpinää heinäkuun pinossa: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091741


Synnytyssairaaloiden lyhenteitä:

K-SKS Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS Kotkan/Kymenlaakson sairaala
KOS Kätilöopisto
KYS Kuopion Yliopistollinen sairaala
LAS Loimaan aluesairaala
LPKS Länsi-Pohjanmaan keskussailaala
LS Lohjan aluesairaala
NKL Naistenklinikka
OYS Oulun Yliopistollinen sairaala
PKKS Pohjois-Karjalan Keskussairaala
PHKS Päijät-Hämeen Keskussairaala
SeKS Seinäjoen Keskussairaala
TAYS Tampereen Yliopistollinen sairaala
VAS Vammalan sairaala
 
Ajatelkaas mammat, enää syyskuun pino ja sitten varmaan alkaa tapahtumaan jotain sutinaa jo lokakuun puolella! Kyllä ainakin vauvan syntymään saakka hoidan päivityksiä, saa nähdä kuinka sitten riittää aika kahden neidon äitinä koneella oloon...

Miten musta vaan tuntuu et leikattavaks tästä vielä joudun. Niin selvästi vauvan pää painaa tuossa kylkien alla :/ Tottakai on vielä aikaa pyöriä ja kääntyä monta kertaa, mutta eipä esikoinenkaan sitä tehnyt :( Ensi torstaina on lääkärin tarkistus, katotaan mitä jo silloin sanovat. Tottakai joudun vielä 36. viikolla synnytystapa-arvioon ja silloin todennäköisesti nähdään mikä tilanne tuolla masussa...

Mutta en stressaa vielä vauvan asennosta,
pitää koittaa aivopestä kääntymään oikeinpäin :D
 
Iltaa!
Ja kiitokset jälleen kerran LUMINKA aivan ihanasta uudesta pinosta. Tää on musta ihanin kaikista :flower: Jotenkin niin herkkä. :D

mä en nyt jouda muuta kirjottaan, meen ukon kanssa telkkua kattoon ja haen iltapalaa. Olo jo vähän parempi, jaksan kuulostella-tunnustella jo pikkukamun potkutkin. :heart:

Helmi ja aapeli 26+5
 
Mä korkkaan nyt tän pinon kans :D

Oon maannu melkee koko päivän taas sisällä. Välillä makaan sängyssä ja välillä sohvalla. Ei oo helppoo, ois jo oma nyytti täällä, tää raskaus on nii hankalaa.

Rinzessa ja papuRinssi rv.26+1
 
Luminka, älähän nyt tuollaisia vielä murehdi -vai meneekö se jotenkin niin, että jos yksi ei käänny, ei sitten kukaan koskaan siinä kohdussa? En tiedä, ei ole kokemusta.

4D:ssa tuli käytyä -ja olipa vain asiantunteva, selkeä, rauhallinen ja mukava tuo Jussi Savonlahti V-S Lääkäriplvelussa =) Rakenteet sun muut olivat kunnossa, sukupuoli tuli selvitettyä (lekuri sanoi joutuvansa vaihtamaan alaa, jos erehtyisi kohdallani tuossa, niin varma asiastaan oli) ja jännäähän tuollaista nykyaikaista kuvaa oli katsoa ja tutustuakin asukkiin.
Vauvan paino oli nyt 900g ja sillä käyrällä jos pysyy, syntyisi n. 3,5 -kiloinen lapsi. Minullahan on kolme neljästä olleet yli 4kg:n painoisia, mielenkiinnolla seuraan, että jos loppuraskauden saan pidettyä herkutteluni, ylipätään syömiseni kohtuudessa, kuinka se vaikuttaa vauvan painoon. Ja kyllä kai vaikuttaa!
Lääkäri kertoili, että rv28-40 ovat juuri ne viikot, jolloin äiti voi oleellisimmin vaikuttaa vauvan kokoon, heittoa voi olla KILON riippuen siitä, kuinka sokeripitoista (suklaa, valkoiset jauhot...) ruokaa äiti itseensä upottaa.
Mitä mirltä olette?

Tämä ajan nopea kulku hirvittää, sen taas uudessa kuukausipinossa huomaan. Vaikka toki tahtoo jo tavata vauvan ja oppia tuntemaan, ei talomme ole läheskään asuttavassa kunnossa :eek: Mahtaako olla marraskuussakaan, sen näkee sitten.
 
Jamias: Ei tietty mee silleen et jos eka istuu mahassa niin toinenkin. Mutta tää kyllä matkii varsin hyvin isosiskoaan, ja viihtyy pää ylhäällä! Kätilö sanoi rakenneultrassa että mulla on sen mallinen kohtu että hyvin alhalla pitää pyllyään. Siis taaksepäin kallellaan on.

Esikko tosiaan alkoi jostain näiltä viikoilta (ehkä vähän myöhemmin) olemaan pää mun vasempien kylkiluiden alla ja potki mua rakkoon ja tuonne alas yleensäkin.
Tää kakkonen tekee samoin, potkii suurimmalta osalta samoihin paikkoihin. Pitääkö sitä jo näin pienestä tehdä kaikki niin kuin isommat :kieh: :snotty:

Mut se tosiaan jää sitten nähtäväksi pyörähtääkö lähtökuoppiin joskus!
 
hitto, ku tuolta töllöstä ei tuu mitään näin kesäaikaan, alkaispa jo kaikki kivat syksyn sarjat nii kuluis loppuaika rattoisasti. Eniten ootan BB alkua :D Ja kaikkii muitaki mielenkiintoselta vaikuttavia sarjoja on alkamassa.

Huh, kylkiin ottaa tää istuminen, menen siis takas sohvalle kattoo ei mitään telkkarista.

Rinzessa ja papuRinssi rv.26+1
 
Rinzessa: Miekii ootan bb:n alkua :D

Sain hiukset värjättyä.. Ja nyt rupean ukon kaa kahtoo teoria miehistä. Tultii just saunasta.
Huomenna meen siskon kanssa kahtomaan Koljonvirta 1808 näytelmän. Sen on ohjannut Ismo Apell, ja taistelukohtaukset Kristo Salminen :D. Pitää mennä kahtoo, kun tuossa ihan meidän vieressä pommit räjähtelee :D. Kävellen mennään tuohon.
Toista siskoa ihan Ismo Apell pyysi henkilökohtaisesti näytelmään näyttelemään, mutta sisko ei uskaltautunut lupautua, ku ei tiennyt milloin on selkäleikkaus. Toukokuun lopussa leikattiin välilevyn pullistuma, ja kyse on 16-vuotiaasta (täyttää marraskuussa 17).

Tänään jäi keittiön kaappien siivous tehtyä, ku meni kaupoissa ihanasti aikaa.. Mutta sain mie valoruukkuihin istutettua Ulkokrysanteemit. 2 valoruukkua, joissa molemmissa yhdet. Ovat tuossa meidän etupihalla.. Jospa muistaisin niitä kastellakin :whistle: .

Mutta nyt ohjelman pariin! :wave:
 
korkkailenpa minäkin uuden pinon!!!(iik ei enää montaa pinoa kun vauva-uutisia alkaa satelemaan!!!)
Tänään tuli shoppailtua, mukaan tarttui sitteri ja siihen lelukaari. Sitten pinnasängyn verhokatos, pinnasuoja ja lakanat ja tyynynliina. kaikki ihanaa vaaleaa sävyä. Voi kun niitä pääsisi jo vauvan sänkyyn laittelemaan, mutta pikkuisen pitää malttaa odotella.
On muuten ollut jotenkin fyysisesti rankempi tämä odotus kuin edelliset. silloin olin 22v ja 25v ja nyt siis 33v.
Tukivyöstä. sain sellaisen terveyskeskuksen fysioterapiasta ja ihan ilmaiseksi lainaan tuonne odotuksen loppu metreille saakka, kannattaa muidenkin kysyä sieltä eikä ostaa heti. Minusta siitä ei kyllä hirveätä apua ole ollut.
 
Heippa! tulin vakoilemaan teitä tuolta loppukuisten pinosta!! Teitä on hiukan vähemmän kuin meitä, mutta tuntuu et ihan erilaisia juttuja (JA PALJON ENEMMÄN) jaksatte kirjotella kun myö. --Plussaa siis vaan:) Meitä on tuolla tällähetkellä 71!
Hauskaa elokuuta teille kaikille, niin tää aika vaan vierähtää!

-mamina loppukuisista, 23+0
 
HÖ taas multa katos KOKO teksti!!!! :headwall: pitänee aloittaa alusta....

Ihanan uuden pinon olet taas tehnyt Luminka! Kiitos!!
Mua alkaa jo jännittämään kun ajattelen että on jo ELOKUU ja ei enää kauan siihen kun on oma pieni nyytti kainalossa. Ja sitä ennen vielä se synnytys :eek: ... joka tietenkin näin ekakertalaisena jännittää kun ei ole mihin verrata. Ja kun kuntokin on etenkin tän raskauden aikana päässyt tosi huonoksi :whistle: ei oo pahemmin tullut edes treenailtua tarvittavia lihaksia. Ja vaikka oonkin aikasemmin hoitanut vauvoja, jännittää sekin minkälaista tulee olemaan oman vauvan kanssa. Uskon kuitenkin että tulen nauttimaan äitinä olemisesta :)

Äiti88
Kiitos tosi paljon noista taitteluohjeista! Taidan laittaa kuvat omalle koneelle talteen, noi oli paremmat kuin missään muualla näkemäni ohjeet, ei näytä edes kovin monimutkaselta ton perusteella! ja ihanan näköinen vauvamaha sulla!!
Mä saan tänään ompelukoneen lainaan, jospa ehtisin vaikka käydä ostamassa sitä harsokangastakin niin pääsisin niitä palasia ompelemaan.

Rinzessa,
tosi harmi, että sulla on noi huonot olot vaan jatkuneet :hug: Mulla oli kans jonkin aikaa sitten sellainen vaihe että näin aivan järkyttäviä painajaisia joka yö. Lieneeköhän johtuvan hormooneista, tai sit alitajunta vaan käsittelee jotain pelkoja. Mulla meni onneks ohi (eikä toivota takaisin kiitos!!) toivottavasti sullakin pian ja pääset näkemään kauniita unia!

Jamias
et sit meille kerro kumpi on tulossa? täällä olisi ainakin yksi todella utelias!!

Hyviä heräämisiä kaikille, mä lähdenkin tästä kattomaan tulisiko uni takaisin silmään (täällä kello 8 nyt, mä herään joka aamu 6,30 siihen kun miehellä soi herätyskello...)

|O
 
Hähää! Just tajusin että jos hankin jonkun soveltuvan laukun johon kone mahtuu niin miehän voin rahdata koneen netteineen synnärille kun aika koittaa! Viimeksi kävi aika pitkäksi varsinkin öiseen aikaan ja muutenkin mutta nyt kun meillä on kaksi erillistä kannettavaa ja molemmissa erikseen netit niin miksipäs ei. :kieh:

Piipahdin eilen kaupoissa ja olisi tehnyt mieli shoppailla armottomasti vaatteita ym. tälle uudelle tulokkaalle mutta kun ei kuitenkaan uskalla luottaa vielä siihen että olis tyttö tulossa. Jotain pientä tosin varman käyn ostamassa jo valmiiksi kuten kotiintulovaatteeksi hyvin samanlaiset puolipotkarit ja bodyn kuin Kian'illakin oli. Laitoin Kian'in kotiintulovaatteet muistoksi laatikkoon johon olen kerännyt tavaroita tämän ensimmäisen elinvuoden ajalta ja samanlaisen muistoboksin meinasin tehdä tälle seuraavallekin. Onpahan sitten kiva lahja annettavaksi kun joskus tulevaisuudessa kasvaa aikuiseksi. :heart:
 
Huomenta ja allekirjoittanutkin korkkaa elokuun pinon. Aika vierähtää tosi nopeeta!

Eilen olin poikien kanssa kaupungilla,kyllä otti se lyllerrys voimille. Oikeesti joudun vaappuun jo kun ankka kun maha on niin iso. Mahdan olla jokseenkin koominen näky... Kaupoista tarttui mukaan kaikkea muuta paitsi vauvoille tarvikkeita. Tai no, kävin tytölle kaukalon hakemaan, käytettynä löysin hyvän. Muutoin tuli ostettua meikkejä (mun meikkipussi on aika säälittävän näköinen... :LOL: ), pojille uimaleluja ja siskonpojalle kävin hakeen rippiristin ja jätin kaiverrukseen. Vaikka ei mitään isoa osunut mukaan niin kyllä sitä rahaa kuluu luvattoman paljon! Tosin vein pojat mehulle ja pullalle, ei sekään ilmaista ole. Käytiin Kauppahallissa, mä sitten rakastan sitä paikkaa! Illalla vielä vein pojat rannalle telmimään, ja illalla olin sitten ihan kuitti, jalat oli kun uppotukit!!! |O

Eilen oli tullut äitiyspakkauksetkin, heti hain postista!!! Musta ne oli ihanan väriset, vallankin ne makuupussit. Olipa jännää avata ne, edellisestä kerrasta jo kun on kuusi vuotta! Ne pahvilaatikotkin pääsi hyvään jälkikäyttöön, ne on poikien aarrelaivoina tuolla... kaikkee nuo nappulat keksiikin.

Tänään ajattelin laittaa karjalanpaistia uuniin, tarvii lähtee hakemaan tarvikkeita niin saa uuniin. Lähetään koko poppoo matkaan, eli tarvii mennä. Tulen myöhemmin taas kurkkimaan kuulumisia.

HM ja papuset 25+1
 
HUOMENTA!
Jamias: Tuo äidin herkuttelun vaikutus pikkuisen syntymäpainoon, pitää varmasti paikkansa. Ja hyvä muistutus siitä että nyt pitää katsoo mitä suuhunsa mättää. Painoa kun vielä tullut varsin kohtuullisesti, n.5kg. Ja poika oli lähes 4kg, niin oishan se aina parempi jos nyt ei ainakaan yli 4kiloinen vaaveli synny. Tosin tää flunssa on vienyt ruokahaluja ja herkutteluhalujakin aika lailla, nyt -1kg reilussa viikossa.. Mikään kun ei maistu miltään, ei edes suklaa :whistle:

Ihania hankintoja ootte jo monet tehneet. Me ei olla oikeestaan yhtikäs mitään. No, 2 bodya ja yhet pökät, ja kestovaippoja ostin ystävältä...kokeiluun. Ei me kyllä mitään tarvitakaan. Muutakuin ehkä ne uudemmat vaunut. :saint:

Mulla tänään kampaaja, kivaa!!! :D Vaikkakin äsken laskuja maksaessani tuskailin, kun rahaa mennyt nyt niin paljon sairastamiseen/lääkärikäynteihin, ettei paljoo ylimäärästä olisi...Mutta kitkutellaan sitten tilipäivään. Eipä nyt pitäsi olla mitään tarvetta isommille hankinnoille. Mitä nyt ukko suunnittelee uutta lämmitysjärjestelmää meijän taloon, mikä tekis sitten sellasen 10 000euron loven talouteen, joten siihen olen koittanut saada rahaa säästöön. Kun tämä investointi, tietenkin, tehtävä juuri kun olen kotona lasten kanssa :kieh:

Poika katselee nyt vielä piirrettyä elokuvaa hetken ja sen aika netteilen. Sitten pitää siivota, illalla saattaa tulla veljeni avokkinsa kanssa vattuja poimiin ja tehdään pitsaa :p

Mukavaa päivänjatkoa!!!!!

Helmi (melkein jo tervehtynyt) =) ja pikkuaapeli 26+6 :heart:
 
Heippa!

Nyt on taas hyvä mieli ja pelot poissa! Olin eilen illalla jo aivan paniikissa kun en oo pikkusen liikkeitä tuntenu pitkään aikaan. Melkein hyperventilaatio iski kun itkin niin kovasti :'( Aika raju reaktio.. En tiiä mistä tommonen tuli yhtäkkiä, mutta tuntu ku maailma kaatus niskaan. Mut sitte ei menny ku varmaan puoli tuntia, niin nöpöläinen jumppaili oikeinkin aktiivisesti :heart: Voi sitä onnen tunnetta :)

 
Huomenta ja uuden pinon korkkaus!

Tänään ois mullakin kampaaja vaik ei kyllä ois hirvemmin rahaa siihen laittaa, täytyy sit olla ostelematta kaikkia turhuuksia. Tämän kampaaja reissun jälkeen käyn vain leikkuuttamassa kerran kuussa kun kaveri rupee värjää näitä ku pääs kampaajakouluun. Tulee paljon helvemmaks.

Nyt sit päivän touhuihin! Mukavaa perjantaita kaikille!

keiju ja wiljo 26+2
 
RD: Mulla oli kaks kerää sitä hahtuvaa (100g/kerä) ja siitä tulee varmaankin 3 pienemmät housut ja ehkä jääkin sitä lankaa. Isompiin menee varmaan yks kerä. Se lanka on vähän hankalaa neuloa, katkeaa tosi helposti, kun ei ole kierteistä mutta housujen mallit on aika helppoja. Noista kestovaippakaupoista (en muista nyt osoitteita, mut googlella löytyy kyllä) saa tilattua sitä lankaa, hintaa oli n. 4-5?/kerä. Multakin kyllä löytyy niitä ohjeita jos tarviit...

-JennyA-
 
Hellurei täältäkin!

Meillä onki ollu touhukas aamupäivä. Pikku-ukkeli heräs tietysti hyvissä ajoin aamulla. Isi jäi kotiin tänään kun mahassa kiertää ja eilen piti käydä vähän rulauttelemassa tuolla pöntön puolella. Toivottavasti ei tartu pikkumieheen. Siivoiltiinki sit jo heti aamusta, ysiltä oli jo siivottu ja lakanat vaihdettu! Oltiinpas reippaita!

Käytin sit pikkumiehen lastenpolilla kun hällä on toinen kives ollu hieman kadoksissa syntymästä lähtien, sitä on sit n. puolen vuoden välein käyty näyttämässä että tarviisko se leikata. Nyt oli kives jo semmosessa kohdassa että kirurgi oli sitä mieltä että ei tarvii leikata, seuraillaan kotona sitä eikä ainaka vuoteen nyt tarvii tulla näyttämään. Ihana juttu!! Mie kammoksun noita leikkausjuttuja ja varsinki sitä nukuttamista! Nyt saadaan taas huokasta sen asian suhteen ainaki jokskuks aikaa! :)

Luminka: meillä oli esikoinen viikolla 35 vielä poikittain, mutta kääntyi sit kuitenki - itse asiassa kääntyili moneen kertaan vielä poikittain ja raivotarjontaan. Mulla kans on taaksepäin kallellaan kohtu. Toivotaan että teidänki pieni kääntyis! Onhan tässä vielä aikaa onneks ja tilaa pienellä pyöriä!

Mullaki ois kampaaja tänään. Mie käyn melko harvakseltaan kampaajalla kun on niin törkeen hintasta. Ja mulla on tämmönen suora puolipitkä tukka niin ei mee mallika pahaks vaikka kasvaa. Väri tietysti vähän haalistuu ja tyvikasvua tulee, mutta ei voi mitään. Nyt voiki olla että en käykkä enen vauvan syntymää ollenka, pitää sit varmaan ristiäisiin viimestään käydä siistimässä. Pitää kattoa lokakuun lopulla mikä se olotila on.

Nytpäs poistun pötköttelemään, alkaa kylkeen jo särkeä.

Anzkuli 26+1
 
Hyvää elokuun ensimmäistä päivää.. Äippäpakkaus on haettu postista ja minunki mielestä ne vaatteet oli ihania :) Pitäs vaan käydä ostamassa lipasto minne niitä sitten saisi alkaa laittamaan pesun jälkeen.. Nyt ollaan ostettu turvakaukalokin, sai vähän alennusta kun oli tullut uusia malleja.. Täällä te kaikki ootte kovia tekemään käsitöitä niin piti itelläkin käydä ostamassa lankaa ja "harjoittelen" neulomista tekemällä viltin, saa nähä millanen tulee kun ei ole pitkään aikaan neulonu mitään... :D

rv 25+5
 
Hopeakaisla: Vitsi mikä idea, onkohan kaikissa sairaaloissa langattomat netit? Mekin omistetaan kaks läppäriä niin vois itekin harkita ottavansa mukaan jos sattuis aika käymään pitkäksi =)

Äidin herkuttelujen vaikutus vauvan syntymäpainoon...
No, mu tapauksessa olisi esikoinen painaut sitten noin 2kg syntyessään rv39 ;) Eli herkut kyllä maistuivat varsinkin lopusta, mutta silti oli 3030g ja 47cm. Että ei ainakaan esikoisen kohdalla pitänyt paikkaansa.

Pitäis tehdä esikoisen villatakkiin toinen hiha vielä, pakko nyt kun muuten se oikeesti jää vaan haaveeksi saada valmiiksi! Mieluummin jo jatkaisi siskon kaulaliinaa mut pitää eka saada aiemmin aloitettu valmiiks =)

Neiti taas oli rauhaton yöllä, jossain neljän aikaan alkoi kitinä ja siitä pikku hiljaa voimistui joka kerta kuon huudoksi. Sain kuitenkin lopulta nukkumaan, annoin vähän aikaa huutaa ja rauhoittui silleen itsekseen paljon nopeammin!
Aamulla tutin kolina herätti minut vasta 9.30!!! Että vähänkö pitkään täällä nukuttiin! Yleensä 8.30 on viimeistään jo hereillä, mut tuo yön valvominen taisi tällä kertaa jatkaa unia pidemmiksi. Aamupalalla oltiin ja hitsi kun säikähdin kun ulko-ovi aukes ja kaveri tuli sisään :eek: Äkkiä juoksin laittamaan hameen päälle kun toppi ja pöksyt jalassa keittiössä puuhailin. Oletin että soittaa enen kuin tulee kun ei ihan varmaa vielä ollut illalla!

Nyt tyttö siis jo uudelleen nukkumassa, söi ja oli niin itkukitku että tökkäsin tutin ja vein sänkyyn. Ja sinnepä jäi :D

Luminka ja neitonen 26+6
ja kolmenkympin kerho vaan lähenee koko ajan :heart:
 

Yhteistyössä