Marraskuun muruset *lokakuussa*

Mirtsu-78, tärisee täälläkin ja ihan normaalia on :)

Mulla on nyt todella ristiriitaiset fiilikset. Tänään 36+6 viikot eikä tämä nyt ainakaan tänään taida olla syntymässä :confused: Siis kun aiemmat on syntyneet 35+2, 36+6 ja 36+6, niin ei tämänkään ole mitenkään odotettu pitemmälle menevän. Vaan siltä nyt kuitenkin näyttää =) Mä taidan oikeasti saada ensimmäistä kertaa täysiaikaisen vauvan! :heart: Sitten taas kuitenkin ottaa päähän tämä oma huono vointi ja toivoisi synnytystä mahdollisimman pian. Ääh.. Viime yönä en juurikaan nukkunut, mutta onneksi sain aamulla nukuttua muutaman tunnin. No saa nähdä miten tässä käy.

36+6
 
Moonvaan on niin ihanaa lukea tota kun oot niin epätoivoinen siellä. :LOL: Anteeksi, on siis varmaan ihan kauheeta kun menee yli lasketun ajan, mutta on vaan niin söpöö kun oot ihan turhautunut siellä. ;) Ja tuliko kotiin uudet tuplakuplat?

Katja ja muut mahdetaanko Sissi leikata kuitenkin, vaikka oiskin kääntynyt raivotarjontaan? On kuitenkin luvattu leikata jo ihan lähiviikkoina, siis paljon ennen laskettua aikaa.. Sanokaa mulle, että leikataan kuitenkin..

JA pirtsille onnea pienestä!

Mulla on taas huomenna polille aika, jospas se ois viimeinen ennen synnytystä. Tai siis leikkausta. Koskaan ei polilta oo hyviä uutisia saanut. Äh.

JA muuten, moonvaan voitais treffata osastolla sitten sun synnytyksen ja mun leikkauksen jälkeen. Onko sovittu juttu? =) Ja siis ens viikolle ois tää tilaus.

Liirah + Sissi 36+3
 
Onnea vauvautuneille!

liirah oli kysellyt aiemmin sektiosta. Me nähtiin vauva heti kun hän syntyi, sitten vauva vietiinkin heti pois ja tarkistettiin että kaikki on ok. Sitten mies pääsi katsomaan vauvan punnitusta, pesua yms. Mä sain vauvan viereeni tarkkailuhuoneessa (eka imetys kirjattu alkaneen 39 min iässä). Sairaalasta kotiuduin torstaina (sektio maanantaina). Haava on alkanut parantumaan hyvin. Tikit kiristi ikävästi, mutta kun ne otettiin pois olo helpottui huomattavasti. Enää haava ei ole kovin kipeä. Huomenna leikkauksesta on tasan 2 viikkoa. Lääkkeitä kyllä syön vielä vähän. Lähinnä yötä varten otan lääkkeet, koska sillon mulla kivut on pahimmillaan. Olikohan vielä jotain.. Sektiosta kirjoitinkin jo aikaisemmin.

Täällä voidaan hyvin. Neiti syö hurjan paljon. Päivisin meillä nukutaan hyvin, yöt on vähän enempi valvomista. Kuitenkin melko tyytyväinen tyttö on, eikä isompia kiukkuja ole tullut. Välillä mahaa vääntää, mutta muuten on kovin rauhallinen. Ristiäisten järjestämisestä on kauhea stressi. Ehtiiköhän kastemekkokaan postiin ennen juhlia? Huoh..

Nallu ja Nana huomenna 2viikkoa! :heart:
 
liirah: mul kans aika poilille huomenna, klo 10:40, mahdetaanko tällä kertaa törmätä siellä?;)

täällä kans ollut liikkeet vähenemässä..aamusta asti ollut aika vaisusti ja tein tos liikelaskentaakin ja jotain pientä olin tuntevinani mut sit söin kunnon ruuan ja jälkkäriks vähän suklaata niin johan on sellaset bileet masus ettei tosikaan :whistle::)

täälläkin mieli aika malttamaton synnytysajankohdan suhteen, mut eipä tuohon voi paljoa ite vaikuttaa enkä usko että mitkään kikkakolmoset auttaa asiaan, tulee sit kun näkyy...

kurpitsa rv38+5 eikä merkkiäkään et olis lähiaikoina tuloillaan...
 
Bööh!

Hyvä ruoka, parempi mieli =)
Mies avasi kiusakseni viinipullon että ottaa lasillisin hyvän ruoan seuraksi ja mä sit kippasin omaan lasiini myös about 8cl ja voi vitsit miltä se maistui, taivaalliselle !! :p
Harmi ku viinissä ei oo niitä tutkittuja "synnytykseen edistäviä seikkoja " ;)

Joo, kyllähän se saattaa Liirah jo hiukan epätoivoiseltakin tää mun jutustelu vaikuttaa.. Oon vaan niin Onnellinen kaikesta mitä kropassani tapahtuu ja mitä vähääkään voisi liittyä synnytykseen! Kun on kaksi lähes paranormaalia, oireetonta raskautta takana, ni onhan se ihan mahtavaa et supistaa tai limatulppa irtoo :LOL:
Kaverilleni just sanoin puhelimes, et en ookkaa viallinen ;)

Liirah, sori ku multa menee kaik ohi, mut millo sulla on sektio?
eikai ne sit sulle sektioo anna jos vauva kääntynytkin raivotarjontaan, vai onko muutenkin pelko ettei se mahu sieltä tulemaan? Minä oon alatie synnyttäjän kannattaja ja ite nään kauhukuvia siitä, että jokin menisi synnytyksessä pieleen jotta joutuisin leikkaukseen. En osaa selittää tarkemmin, mut näin vaan jotenkin koen sektion "rankemmaksi" kuin normiteitse syntyvän.

Ja mikä sen kivempi jos Liirah tai Kurpitsa oltais siellä samaan aikaan =)
ja mä kyl aattelin olla siellä alkuviikosta nyytti kainalossa, nimittäin mun vanhemmilla (jotka asuu pohjanmaalla) olis just sopivasti to-su lomaa, ni tulisivat tänne sitte kattoo vauvaa =)

Mä ostin taas vaihteeksi lankaa ja meinaan ruveta vielä väsäämään eskoiselle pipoa ja kaulaliinaa talveksi :heart: ja mikäli tästä nyt synnyttämään pääsee, ni sairaalassahan mulla ei oo ku aikaa kutoa ku ei sinne saa ketää viereilemaankaan tulla =(

Nii ja Liirah vielä, et juu Tuplakuplat löysivät paikkansa yöpöydiltä ja on ne niin kivat !! =)

Nyt mä meen miehen viekkuun hetkeksi pötköttämään!

40+3 edelleen ...
 
Ihan ensimmäisenä: Valtavasti onnea kaikille jo vauvaantuneille! :flower:

Tänään poksutaan 37+0! Perjantaina käytiin synnytystapa-arviossa ja siellä tehdyn ultran ja käyrien perusteella kaikki muutoin hyvin, mutta joudun menemään tiistaina kontrolliin, kun lapsivettä oli vähemmän kun vissiin pitäisi (ei kuitenkaan hälyttävän vähän). Neiti-ihmiseksi hän nyt sitten varmistui, kätilön mukaan näkymistä ei kivespusseja tekemälläkään saanut ja kuvankin antoi jalkovälistä, että voi näyttää synnytyksen jälkeen jos jollain ihmeellä oliskin poika... :LOL: Tämän hetken painoarvion mukaan oli reippaan 2900g, joten jos tässä lasketulle mentäisiin, niin kuulemma noin 3400g painaisi sitten. Pieni simpsakka neiti sieltä tulossa siis! :heart: Vähän on saanut supistuksia siivoilemalla aikaan, mutta todella vähäistä on vielä ollut. Välillä tuntuu, että meinaakohan tämä tulla ulos koskaan, kun täältä lukee muiden kuulumisia ja tuntuu, että kaikilla muilla paitsi mulla supistelee koko ajan... :D Tokihan ei saisi verrata, mutta...

Katselin jo netistä Tyypille tonttupukua, kun pakkohan semmoinen on jouluksi ostaa... Joulukortteja en kyllä varmaan malta teettää, mutta isovanhemmille pitää varmaan ainakin jotain jouluisaa kuvaa teettää.
 
Moonvaan siis viime ke kun oltiin polilla niin Sissin rakkoa ei enää näkynyt, joten sekin on vissiin aikaisemman synnytyksen puolesta puhuja. Ja sitten tietty toi et kun on perätilassa, painoarvio oli viime ke 3,6 kg, et ei ihan pieni... Viikkoja silloin oli kuitenkin vasta 35+6. En tiedä sektion ajankohtaa sen tarkemmin vielä, kai huomenna saa lisätietoa, jollei Sissi nyt sit oo kääntynyt. Liikkeet kyllä tuntuu tuolla alamahalla ja hikka tossa ylhäällä / keskellä mahaa.

Kurpitsa laitetaanko joku tunnistusjuttu? :LOL: Neilikka paidanpieleen? ;)
Mä voin huomenna käydä kaikki odottajat läpi, et moi, ooksä Kurpitsa? Voi olla, et saan muutaman kieron katseen. :LOL:

Kurpitsa ja Moonvaan voitais varata sellainen kolmen hengen huone ens viikolle jo valmiiksi. Eka ku menee synnyttää, ni sanoo vaan et ois pari kamuu tulossa kans ihan näinä p'ivinä, et voisko noita sänkyjä varata niille. :LOL:

No joo..

Liirah + Sissi 36+3
 
Daewen minkä kokoista tonttupukua oot ajatellu ostaa. Itse tekisi mieli hakea jouluksi tonttuvaatteet ja uudelle vuodelle H&M:ltä sellanen ihana haalari puku mut minkä kokoisena? Vaavin koko arvio oli rv 39 3080g
 
Eveny Lindexin sivuilla oli semmonen sievä tonttumekko, jota katoin ja ajattelin, että 56 on kokona varmaan tälle ihan sopiva joulun aikoihin. Siellä oli haalarikin, jossa oli mukana muistaakseni myös tonttulakki. Riippuu tuo koko kyllä varmaan nyt sitten siitä, koska hän päättää syntyä ja mitkä ne lopulliset mitat nyt sitten on... :) Laitan loppuun vielä linkit molempiin setteihin.

Mekko Punainen € 12,95 | Lindex Shop Online | tuotenro:6450785
Tonttupuku Punainen € 12,95 | Lindex Shop Online | tuotenro:6450707
 
Tulin vaan poksumaan(vaan en poksahtamaan)pikaisesti, tänään 38+0! =)

Ja huomenna alkaa meidän kuu virallisesti vaikka onhan näitä murusia jo vaikka millä mitalla. Huh, tää rouva on kehittänyt niin paljon tekemistä ensi viikolle, toivottavasti olo pysyy siedettävänä.
Meillä on kuopus loppuvuoden tarhassa 10pvää/kk, joten viimeisiä oman ajan-päiviä tässä vietellään. Ihan kiva että arki taas alkaa, melkoisen haastavaa yrittää keksiä 12v ja 3,5v yhteistä molempia kiinnostavaa tekemistä...
Jos vielä vähän tyhjentäisi digiboxia ja sitten toivottavasti rauhalliselle unelle.

Sweet dreams, pallukat.

TätiUuu ja neiti vauvanen 38+0 vkoa
 
IHANAA MARRASKUISTA HUOMENTA KAIKILLE !!!!

SE ON SIT TEIDÄN KUU, MUN KUU MENI JO |O

eli yhdessä koossa, ei supistuksen supistusta ollu yöllä joten luovutan taas haaveiluni synnytyksen käynnistyksestä itsellään hetkeksi... HUOH!!

Moon ja pikkuSanni 40+4
 

Yhteistyössä