Marraskuun mussukat <3 *toukokuussa*

Moikka taas kaikille :) Facebook-ryhmään mahtuu vielä hurjasti porukkaa, meitä on siellä vasta pari.
Eli pyyntöä vain yksärillä tulemaan, vielä ehditään yhdessä odotella marraskuuta tulevaksi!
Täällä yksi maijja-myöhäinen! Yritin ainakin lähettää sinulle viestin josko lisäisit minut fb-ryhmään. Laskettu aika on 28.11 ja toinen tulossa! Joskin erellisestä on jo sen 7 vuotta aikaa jotta ihan ensikertalaiselta tuntuu :D Onko ketään Etelä-Pohjanmaalta? :)
 
Täällä yksi maijja-myöhäinen! Yritin ainakin lähettää sinulle viestin josko lisäisit minut fb-ryhmään. Laskettu aika on 28.11 ja toinen tulossa! Joskin erellisestä on jo sen 7 vuotta aikaa jotta ihan ensikertalaiselta tuntuu :D Onko ketään Etelä-Pohjanmaalta? :)

Alkuperäiseen fb-ryhmään ei oteta enää uusia henkilöitä .. Josko tähän toiseen pääsee :)
 
Sinne vaan facebook-ryhmään meidän kanssa kaikki halukkaat :)

Mulle on nyt tullut jotenkin ihan yhtäkkiä kauhea into sisustaa vauvan huonetta :D Verhokangas käytiin ostamassa ja tänään ompelin ne ja ripustin. On sellaista vaaleaa satiinia, ainut vaan että nuo näköjään menevät ryppyyn tosi herkästi :cautious:
Kattolampun bongasin yksi päivä ja samoin maton. Miehen raahasin heti seuraavana päivänä katsomaan ja hyväksymään. Matto on vaalean harmaa ihanan pehmeä nukkamatto ja lamppu valkoinen josta roikkuu muutama kristalli. Siinä lamppua ostaessa pohdittiin että tuleekohan nyt vähän turhan pramea vauvan huone mutta kun molemmilla on ihan samanlaiset ajatukset sisustuksesta niin eipä kai tuolla ole väliä... Seinät tapetoitiin muutama viikko sitten. Ikkunaseinä on maalattu valkoiseksi ja kaksi muuta seinää saivat tumman harmaat tapetit ja isoin seinä tummanharmaan tapetin jossa on sellaista vähän kullanväristä kimaltavaa kuviota.
Vielä pitäisi maalata pinnasänky valkoiseksi ja käydä ostamassa valkoinen pitkä lipasto niin sitten olisi huone valmis! :love:

Jonkinsortin pesänrakennusviettiä on siis vissiin ainakin täällä suunnalla havaittavissa :D
 
Sarmiini, laitoin sulle kaveripyynnön. Kun oot sen vahvistanut, niin pääset ryhmään sisälle :)
Sinne mahtuu hyvin, tuntuu siltä, että siitä tulee oikein kivan pieni ja intiimi ryhmä. Itse tykkään enemmän niistä, kuin satojen käyttäjien ryhmistä.

Minä oon kotoosin pohojammaalta, meillä näkyy olevan myös sama harrastus Sarmiini ;)
 
Moikka! En tiiä muistaako kukaan meikäläistä, mutta hengasin Marraskuisissa jonkun aikaa, mutta Suomeen palatessa kävin lääkärissä ja siellä todettiin keskeytynyt keskenmeno, joten mut voi poistaa tuosta marraskuun listasta... :(
 

Yhteistyössä