Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

FinSki En huomannutkaan huhuiluasi, mutta kuitenkin heti ilmaannuin :)

Mies oli tosi iloinen uutisesta, toki olin asiasta jo hieman puhunut näiden viikkojen aikana, koska oireet olivat niin selviä itselleni. Toki hänkin silloin pari viikkoa sitten oli vähän ihmeisään, että voiko ihminen raskautua heti ja yhdestä kerrasta.

Palstalla on moni sanonut, että suurin mahdollisuus raskautua on juuri pillereiden lopetuksen jälkeen. Hyvä niin kohdallani, koska kun ikää kerttyy, niin mahikset laskee. Kai.
 
tupuna21 no täytyyhän jonkun sitäkin pitää pystyssä ettei konkurssiin mee :LOL:

mulla on jotenki ollu kokoajan semmonen tunne että tää tulevakin vois olla poika tai sitte sieltä tuleeki 2 kerrallaan,oon nyt monena yönä nähny semmosta unta että meille syntyy kaksoset :D

 
Iltaa taloon!

Zalmiakki :hug:

Thor ja Pomppiva Pallokala, hienoja ultrakuulumisia! =)

Tänne kuuluu semmoista että ei mitään uutta. Massullaan ei muuten enää köllötellä täällä, jotenkin nyt on niin pallomainen tuntemus tuolla massun alaosassa... Väsymys tosin on mullaki, mutta kaikki nämä oireet ovat edelleen niin huomaamattomia..

Murgu, peukkuja pitelen korkealla d =) b viimeiseen asti.

Täälläkin yksi laiska kirjottelija, kun ei oikein mitään kerrottavaakaan ole.. Mutta tervetuloa kaikille uusille taas :hug:

 
Lyy
Voisinpas ilmoittautua mukaan... Tein positiivisen testin viime torstaina, kun menkat oli viikon myöhässä. Itselläni oli 12. päivä 25-vuotissynttärit, joten aika ihana lahja oli saada vauvauutisia :heart:
Tämä on minulle toinen synnytys, esikoinen putkahti maailmaan viime vuoden vappuna (30.4.08), joten ikäero jää aika pieneksi. Perheeseemme kuuluu lisäksi mies ja hänen kaksi poikaansa (12- ja 8-v) sekä kisuja, koira ja kaloja.
LA olisi laskurin mukaan 13.11.2009 (perjantai 13, joita on tänä vuonna 3!!!) ja synnärinä KYS.

T: Lyy ja masuasukki täältä äijälauman keskeltä (minä ja koira ollaat ainoat kauniimman sukupuolen edustajat tässä taloudessa ;))

 
Olikin kiva nyt löytää tänne odotuspuolelle kun tekis niin mieli kiljua kaikille jo että neljäs vauva on ilmoittanut tulostaan, en uskokaan että kovinkaan kauaa pystyn suutani kiinni pitämään ja olen mä jo osalle kavereistä kertonut. :D On tää vaan niin mahtavaa! Kerta kerran jälkeen samanlainen jännitys kuin ois ensimmäinen. :heart:

Neuvolaan soitin tänään pojan asioissa ja sanoin sit sille et joo, voisinhan tuon ajan varata sinne äitiyspuolellekin ja se on nyt sit 7.4. ja ultra kai sit joskus toukokuun alussa tai jotain.. Ei jaksais odottaa, päivät vaan matelee.. Jos mulla ois ylimäärästä niin menisin kyllä alkuraskauden ultraan mutta en vaan raaski tuota maksaa kun kuitenkin pääsee sit puolentoista kk päästä polimaksulla, ja kun se kuitenkin pitää sit käydä...

Puhetta oli hoitajan kanssa että mahdollisesti ei seurantoja naikkarille joten koitan puhuttaa vielä lääkäriäkin jotta jos voitaisiin tämä raskaus nyt pitää "normaalina" sairaudesta huolimatta niin jos voisin koittaa päästä haikaranpesään vesisynnytykseen, se ois mun haave! :heart: mut on kyl pessimistisen varma et ei käy.. :ashamed:

No mutta hyviä vointeja kaikille, itellä ainakin vielä hyvä olo ja toivottavasti jatkuu *koputtaa puuta* =)

Ninnuli rv 5+1

Pakko vielä lisätä.. Kun mulla ei siis noita raskausoireita ole ollu mutta tänään tajusin et salaatteja on alkanu hulluna mättää, aikasemmin liian harvoin tuli tehtyä, nyt syön eri salaatteja aamulla, päivällä, illalla ja yöllä.. :saint:

Just söin kahta eri salaattia ja lisää tekis mieli vaan.. :p
 
Johan mukavasti tulee tekstiä marraskuun odottajilta, tosi kiva! :p

Tervetuloa uusille, Lyy, TakkuTukka86, Ninnatar ja olikos vielä muitakin joita en vielä huomioinut? Onneksi olkoon plussasta ja pysykäähän matkassa loppuun asti eikö niin! :flower: :heart:

Ollaan nyt eilisen ultran jälkeen kerrottu aika vapaasti tätä uutista, vaikka mitä vaan voi vielä tietysti sattua. Jotenkin vaan haluaa taas kuuluttaa koko maailmalle tätä iloa. :wave:

Mutta näin lyhyesti taas, voikaa hyvin!
 
Ihanaa ku paljon taas uusia, tervetuloa :) Eilen soitin neuvolan tädille, joka oli paljon positiivisempi kuin se ultra lääkäri, onneksi. Ei kuitenkaan luonut sellaisia turhia toivoja, si vaan olon tuntumaan paremmalta ja toivoon parasta. TK:l ois sit toinen ultra ens viikon pe,27.3..Ei jaksais oottaa.. Nää kivut ny vie häirii, onneks ei oo mitään vuotoo *Knokknok* .
 
Muuten..Nyt kun tääsä aloun miettiä vie neljättä vaihtoehtoo kivuille joka vois olla endometrioosi. Sitä ei oo mulla ikinä ihan virallisesti diagnositu, mutta lääkärissä olen siittä ollut kun on ollu niin kipeet ja runsaat menkat. Sain sit e-pillerit hoitoon jotka kipuja helpottivat ja vuotoo vähensivät. Aattelin sit äsken googlettaa niin aika monella ollu nuita endo-kipuja raskauden alussa ja muutenkin sen aikana. Tietääkseni mul ei ihan mitään pesäkkeitä oo.. En kyl ihan varma ole :p Mut eikös toi vois teorias mahollinen olla?
 
HUomenta!
Tervetuloa mukaan kaikille uusille, kovasti oli tullut tekstiä eilisen päivän jälkeen =)
Huomasin ilokseni että täällähän on muitakin neljännen odottajia, ainakin Ninnuli tais olla ja joku muukin?
Ihan yhtä höperö ja malttamaton olo mullakin on vaikka tosiaan on jo neljäs tulossa :D Muutamalle hyvälle ystävälle oon kertonu että vauva tulee, mies ei oo tainnu kertoa kenellekkään. Mummot ja papat me jätetään viimeisten joukkoon, huomaavat jos huomaavat. Sain jo edellistä odottaessani niin karuja kommentteja että ei tee mieli kertoa :(
 
Tupuna21 Se niin riippuu testistä minkä teit, siitä että olitko juonut mitään tuon 2h aikana ja se hcg:n erittyminenkin on yksilöllistä. Mä tein tuosta kakkosesta tosi paljon testejä kauheessa km:n pelossa kun edellinen oli mennyt kesken. Vasta reilun viikon päästä siitä kun menkat olisi pitänyt alkaa paukahti testiin kontrollia vahvempi viiva. Mikä herkkyys oli testissäsi? Älä moisesta nyt huoli vaan älä testaile enään kun ei se tuo kun päänvaivaa. Kun menkkoja ei kerran ole tullut niin nyt nautit raskaudestasi :heart: Eikö? =)

Mä tässä laskeskelin kun itsekin pelkään tuota km:a niin noita todennäköisyyksiä. Eikö se ole niin että 1/4 raskauksista menee arviolta ihan alussa kesken. Hurja määrä. Mutta jos sen muuttaa prosenteiksi niin 75% mahdollisuus on että kaikki menee hyvin. =) Eikös tuo kuulosta jo paremmalle :D Tuo ainakin jotenkin lohdutti mun mieltä.

Täällä on yksi raskausoire löytänyt mun luokse. Rasvoittuvat hiukset :$ jee, fressi olo :whistle: kakkosesta rasvoittui aivan hirmuisesti hiukset. Eilen menin jo kymmeneltä nukkumaan ja simahdin heti, et kaipa pientä väsymystäkin on ilmassa. Ihanaa kun alkaa tulemaan näitä oireita ettei aivan oireettomana mene =)

Onnea valtavasti uusille :heart:

Mäkin mielenkiinnolla odottelen sukulaisten kommentteja kun kerrotaan. En yhtään tiedä mitä tulee vastaan. Ensimmäisen aikana se hössötys ampui pahasti yli :D Toisen aikana uutinen oli ihan hyvin vastaanotettu mutta ketään ei kiinnostanut sen jälkeen. Tosi välinpit. Ei vauvaakaan käynyt katsomassa kun kourallinen verrattuna esikoiseen, Uskon että tämä kolmas loksauttaa muutamilla leuat. Ikäeroa tulee kakkoseen 1,7kk. Varmaan saa olla selittemässä pientä ikäeroa. Ei tuolla ekalla ja tokallakaan oo kun 2v ja tosi hienosti meni. Sillai mulle on aivan sama mitä kukakin ajattelee koska me ite hoidetaan muksumme. TODELLA harvoin pyydämme hoitoapua. Itseasiassa 3v. tyttömme on ollut 2krt. pois kotoa yötä. Niin ei heidän tarvi ainakaan sitä huokia että kun tulee yksi hoidettava lisää. Mutta muuten tuntuu niin yleisessä käsityksessä olevan tuo 2 lasta. Mielellään tyttö ja poika, ja jos lapsia tulee vielä lisää niitä tehdään rahan takia :LOL: :LOL: :headwall: Tai äiti ei halua mennä töihin vaan lomailla kotona lapsien kanssa |O :headwall: tai sitten on lestadiolainen. Hohhoi noita ihmisiä. Mutta mä olen niin ONNELLINEN tästä jos me tämä syliin saadaan ja olen nyt jo niin onnellinen että joku ainakin on aluillaan tuola masussa :heart: :heart: :heart: Tätä kerittiin jo tovi toivoa. Ihanaa. Toivottavasti joskus saadaan vielä lisääkin :whistle: Vauvat ja lapset on ihaninta maailmassa. Mun elämän ne ainakin on muuttanut, ja tuonut siihen aivan erilaista sisältöä.

Mukavaa päivää kaikille :flower:
 
Huomenta ja tervetuloa uusille :wave:
Meitä onkin jo paljon ja lisää tulee, kiva juttu =)

Monella onkin jo useampi lapsi ja synnytys meneekin sitten jo rutiinilla ;) Vai jännittääkö synnytys?
Itsestä tuntuu jotenkin hassulta että meille on tulossa kolmas lapsi mutta vasta toinen synnytys :D Raskauksia tosin on ollut, tämä on neljäs!
En osaa ajatella synnytyksestä vielä mitään ja kaikin puolin erilainenhan se tulee olemaan kun nyt toivottavasti odotellaan vaan yhtä ;) Jos jotain saa toivoa niin toivoisin että ponnistusvaihe kävisi nopeammin ja helpommin kuin viimeksi. Siitä jäi aika ikävät muistot :/

Ja yksi testien suurkuluttaja ilmoittautuu mukaan :whistle: :wave: Minäkin testasin vielä eilen ( hullua kyllä ) Prediktorilla johon tuli ihan älyttömän tumma viiva, ja heti!! Hormonia siis kyllä löytyy ja hyvä niin!!

Olo on aika ok (kopkop ). Tosin pinna on ollu turhan kireellä ja välillä morkkistaa oma käytös :ashamed:
Ilmavaivoja ja masunturvottelua on iltaisin mutta paino tänäaamuna vain tippunut :eek: En ymmärrä?!!? Ehkäpä se johtuu sitten siitä ettei nuo makeet maistu niinkun yleensä?!
Masu on ollut nyt aika rauhallinen ja välillä on sellanen olo että olenko tosiaan raskaana?! :D
V.vuotoo on aika runsaasti tai kovin kosteelta ainakin tuntuu :x :whistle: Onko muilla?!

Alisa pian sait tosiaan ultra-ajan =) Ei tarvii sitten kauaa jännittää ;) Kyllähän ne noinkin aikaisilla viikoilla jotain näkee, onko oikeessa paikassa ym. Mutta älä pelästy jos syke ei vielä näy koska rv:t on niin pienet ;)
Minuu jännittää sun puolesta :D

Tänään pitäis sitten lähtee taas töihin...'iltavuoro' klo. 18.30 asti.
Tänään luvattiin oikeen hienoo aurinkoista päivääkin mutta ei ainakaan vielä siltä näytä, kovin on harmaata ja luntakin vähän satelee!! :kieh:
Mutta ihanaa kun kevät tulee kohisten...paras vuodenaika todellakin


Jennyli&Sisu 5+6



 
Huomenta päivää jo melkein! =)

Täällä kans yks himotestailija! :ashamed: :D Aikoo testata myös tänään vahvemman viivan toivossa :ashamed: :whistle: Nyt kylläkin viikkoja vasta 4+2 joten voi mennä vielä muutama päivä ennenkuin viiva tummuu kunnolla.

Mielenkiinnolla odottelen kommentteja anopilta ja omalta siskolta, kun tämä asia ilmoille päästetään. Sisko on sitä mieltä että yksi lapsi ja sille kaikki mahdollinen, ehkä toinen jos on pakko..?? Anoppi samoilla linjoilla eikä ole koskaan minua hyväksynytkään miniäkseen lasten takia. Minun olisi pitänyt olla aikoinaan lapseton ja leikkiä äitiä miehen pojalle, vaikkakin lapsella äiti jo onkin. Sillä ratkeaa viimeinenkin suoni päästään tämän uutisen jostain kuultuaan.. B) :LOL:
Ystävät kyllä ovat taas onnellisia ja todella iloisia meidän puolesta ja toivovat tosissaan että tällä kertaa mentäisiin onnellisesti loppuun asti :heart:

Eilen iski ensimmäinen väsymyskohtaus jo! :eek: Olisin voinut nukahtaa töissä :ashamed: Vaikka oli vaan neljän tunnin iltavuoro. Eipä taida kauaa pysyä salassa tämä töissä? ;)

Chira ja "onni"pieni 4+2
 
Huomenta kaikille!

Onpas kyllä kiva kun meitä on pesiytynyt tänne jo aika kirjava joukko eri-ikäisiä ja eri elämäntilanteessa olevia odottajia! Ihana rikkaus, kun voi vaihtaa kokemuksia toisenlaisessa tilanteessa olevien kanssa =) Onkos teillä kenenkään lapsilla suurta ikäeroa? Meille tulee lasten välille 5 vuotta, sillä en olisi jaksanut aikaisemmin toista. Ja taidan olla monien mielestä hirveän itsekäs kun ajattelin itseäni enkä tuota esikoista tätä lasta suunnitellessa. Nyt olisi varmaan pakko tehdä kolmas heti perään, jos aiotaan tehdä, tuo endo pitää kyllä huolen, ettei mun munasarjani ole enää kauaa mun omistuksessani.

Tänne sitten pesiytyi se vatsatauti eilen illalla. Poika oksentanut todella rajusti koko yön ja mie tietysti valvonu vieressä. Säikähdin joskus kahden aikaan aivan hirveästi, kun poika alkoi selällään oksentaa eikä kääntynyt itse kyljelleen. Kauheat mielikuvat pyöri silmissä, mitä olisi voinut tapahtua, jos en olisi siirtänyt poikaa meidän huoneeseen ja itse ollut hereillä... Kuuden jälkeen pääsin viimein nukkumaan.

Tänään soittelen sitten neuvolaan. Polilla ultrataan seuraavan kerran 21.4. Aikalailla samoihin aikoihin tulee osumaan sitten se np-ultrakin.

Mutta nyt sain lisää pyykinpesuainetta, joten lähdenpä nyt pyykkäämään!

Ai niin, la siirtyi yhdellä päivällä eli uus la olis 1.11. Ja nyt siis menossa rv 7+3.
 
Juu siis minäkin eilen vielä testasin tosi tumman viivan vaikka pitäisi olla jo 5+3. :ashamed: Oli vaan pakko ostaa kun oli niin houkuttelevan näköinen testipaketti..

Muistelisin, että jotkut puhuivat, että on ollut tässä alkuraskauden aikana jo hiivatulehdus? Mulla alkoi eilen aamulla kauhea kutina ja nyt on jo sietämätön :$ Mulla olisi kaapissa canestenin 3 puikon paketti, voisinkohan käyttää? Ensimmäisen kolmanneksen aikana kun pitäisi lääkärin kanssa jutella, mutta en saanut edes neuvolantätiä kiinni. Mitenköhän on?

Raivostuttaa kun en eilen päässyt kirjautumaan sisään ja oli hirveästi kirjoitetavaa, nyt sitten en enää muista mitä oli.. :headwall:

 
Onko muuten toisia, joilla hermot menee totaalisesti? Mulla menee kokoajan hermot kaikkeen :ashamed: Tyttö roikkuu kokoajan lahkeessa, sekottaa kaikki paikat, sotkee, suttaa ja kiljuu ihan kokoajan korvassa. Mieskään ei tee mitään kotona, koko kämppä on räjähdyksen jäljiltä vaikka just olis siivonnu ja puunannu. :'( Välillä en voi muuta kun ruveta itkeen kun tuntuu, että en jaksa enää.. Taitaa tyttö lähteä mummolaan viikoksi varsinkin jos kova pahoinvointi alkaa :/

 
Joo mul ainakin välil eilen hermot kireel, ku olin juhlia kenkiä sovittamas ja akveri soittelee et mis oon ku kestää ja vauhtia ja hengittää niskaan, ja poikkis vaan seiso ja ei osannu päättää kenkiä mun puolesta ni vähemmästäki hermot menee :D :ashamed: mut kyl taas sit oon niin rauhallinen ku taas muut hössää ja ressaa mun ympärillä ni mä otan lunkisti :D ihme :D
 
Olivia83, täälläkin yksi hermoheikko. Mulla ei pysy tavarat kädessä oikein ja joka kerta kun jokin tipahtaa, kimpaannun ensin ihan hillittömästi ja sitten katselen hölmönä ympärilleni että kuuliko lapset kirosanatulvan vai ei. Ei mahda mitään kun hermo palaa AIVAN kaikkeen :ashamed:

Jennyli, nyt lopeta jo se testaaminen, ei kohta tuleville massuille riitä puikkoja kun neiti ( rouva ) tuhlaa kaikki :LOL: Minä edelleenkin vain yhden testin tehneenä ( kaksi, jos lasketaan tammikuinen nega ) täällä pyhimystelen :saint:

Lähetän nyt ja muoksin jos tulee jotakin mieleen :D :wave:

Joku puheli vauvauutisten vastaanottamisista.. Meillä esikkoa kerrottaessa äitini kirosi minulle päin naamaa, kun koulu jää kesken. Olin siis ensimmäistä vuotta ammattia lukemassa. Rauhoituttuaan alkoi kamala höösäys ja vauvaa sitten piti esitellä joka paikassa kuvista.
Toista kun odottelin, muistin vallan mainiosti reaktiot ensimmäisestä, enkä kertonut mitään ennen kuin arvasi 12.viikon ultran jäkeen joskus.. Samanlainen reaktio, haukkumisineen. Millä pärjätään jne.. No pärjätty on. Kiinnostusta vauvaan ei ollut likikään samalla tapaa kuin esikkoon, ei ostellut lahjojakaan samalla tapaa..
Tälläkään kertaa en aio sanoa sanaakaan ennenkun arvaa ja reaktio surettaa jo etukäteen.
Vaikka äiti minulle kovin tärkeä onkin. Sydäntä särkee jo kuvitella se ilme etukäteen.... :'(

Ja tunteet heilahtelee, itkusta hymyyn täällä nyt.. Todellakin äitini tykkää todella paljon molemmista tytöistä nyt, hukuttaa jouluna lahjoihin ja niin edelleen, mutta silti...

Nyt surffailemaan, tytöt nukkuvat
:wave:
 
Eli laskettuaika olisi 21.11.2009 nyt menossa rv 4+5. Ikää minulla on 28-vuotta ja neljättä odotan=)=)=) Pahoinvointia ei ole, hieman välillä väsynyt olo. Masu on kyllä turvonnut, mutta jos se tuosta tasaantuis. Yhdelle kamulle olen kertonut ja ois kyllä tarkoitus kertoa lähipäivinä mummuille ja papoillekkin. Lapsosetkin meillä jo tietää, vaikka tuo nuorimmainen nyt ei vielä semmosta ymmärrä tai no voihan hän kyllä ymmärtää(ikää kohta 2-vuotta)=)Olen todella onnellinen tästä raskaudesta, vauvakuume kyllä vaivasi jo kauan ennekuin uskalsimme alkaa yrittämään. Onnea kaikille odottajille ja tarrasukkia :heart:
 
Olin ajatellu, et en mene mihinkään varhaisultraan. Että luotan siihen, et kaikki on hyvin. No, niinpä, tänä aamuna tuli menkkamaista vuotoa ja yhtäkkiä alkoikin ultrat kiinnostaa. Olisin saanu huomiselle ajan, mutta oon töissä. Ja sit sainkin perjantaille. Aaargh, tämä on raastavaa! :headwall:

Olen täs nyt koko päivän mittaillu oloani. Turvotus on kadonnut vatsalta, pahoinvointia ei tuntuisi olevan. Että tähänkö tämä sitten pikkuhiljaa hiipuu? Vaiks ei oikein itketäkään. Vielä joku päivä itkin, kun Metsoloissa Eeva tuli Afrikasta kotiin jouluksi yllättäen. Et sitä rataa! :whistle:

Tyytyväisenä lueskelen kyl, et lähes kaikilla tuntuu kuiteskin menevän hyvin. Ja musta on ihanaa, et joillakin on paljon lapsia. Itse ehkä haluaisin kolme lasta, mutta näin myöhäisheränneenä voi kaksikin jäädä haaveeksi. Keskenmenoriskihän kasvaa aika reilusti 35 ikävuoden kohdalla (<35-vuotiailla 5-10% ja >35-vuotiailla 20%). Siis, jos muistan ihan tarkalleen. Ja jotenkin olen tosi raihnainen raskauden aikana. Ehkä haluaisin sitte adoptoida yhden lapsen vielä lisää joskus. Mut siihenkin ikä tekee haittaa.

Huomaatteko, et olen jotenkin negatiivisella päällä? Tais iskeä masis.. Palaan taas listan pariin, kun jotain uutta ihmeteltävää.

7+3
 
Tervetuloa uudet!

Olivia mä oon kysynyt noista hiivalääkkeistä jo kahdelta gyneltä ja apteekin reseptittä saatavat puikot ja voiteet on ihan turvallisia. Mulla siis on hiiva, todettiin papassa reilu kuukaus takaperin ja oli oireeton tähän asti, mutta nyt tuntuu että tarvii käydä hakemassa lääkettä. Hiiva sinällään ei oo vaarallinen eikä aiheuta keskenmenoa. Mutta jos oireilee, niin on tietty syytä hoitaa.

Tsemppiä nyt kauheesti kieku! Mulla pyörii jouluinen km tosi paljon mielessä, varmaan just näihin aikoihin alkoi tiputteluvuoto, joka sitten kyllä pian muuttui ihan kunnon tulvaksi. Piinaviikko siis menossa. Odottelen kovasti että pääsen tän kohdan yli, ja muutenkin olo on aika väsähtänyt.

Eilen nukahdin jo kympiltä ja millään en meinannut päästä aamulla ylös sängystä. Säälin koiraparkojani kun lenkitkin on jääneet ihan älyttömän lyhyiksi. Mitään ei jaksa tehdä kotona kun töistä sinne raahautuu. Muistelen esikoisen odotusaikaa kaihoisasti kun silloin sai nukkua, ja mä todella nukuinkin. Sellaset 2-3 tunnin päikkärit pitkien yöunien jälkeen, nyt ei sellaisista ole toivoakaan, siitä pikkumies pitää huolen :) Se on jo tarhassa nukkunut pitkät unet, joten illalla vasta ysin aikaa kutsuu nukkumatti. Siinä ei sitten paljon kotihommia tehdä saati vietetä aikuisten laatuaikaa.

Zebu 7+2
 
Mä saan varmaan kohta hermoromahduksen...?! :'( Tein sitten 2 kpl Prisman jotain puikkotestejä ja tuloksena haaleammat viivat kuin esim maanantaina! :'( Pidättelin vielä 2 ja 3 tuntia ennenkuin tein niitä. Ei kai tässä taas käy niin että kesken menee?! :'( Odotin tietenkin että viiva olis vahvempi kuin maanantaina tai eilen :ashamed:
Pelottaa ihan hirveästi että kohta tietenkin alkaa vuoto? Alavatsaa kyllä viiltelee, että jotain siellä tapahtuu mutta mitä..?
Tekis mieli soittaa miehelle että tuo töistä tullessaan jonkun apteekin testin. Vai voiko vika edes olla noissa marketin testeissä.. Lämmöt on kyllä hyvin ylhäällä, kun viimeksi laskivat alas ja kesken meni.
 

Yhteistyössä