+++++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT,joulukuuta suunnittelevat+++++ (vol2 kk vaihdettu :))

icefairy :hug:
maybesomeday toivotaan, että sullakin olis ollut jo kiinnittymiskipuja, tai jos ovat vielä oviksesta johtuvia, niin toivottavasti se täti ei kuitenkaan tule vierailulle, vaan palon parempaa :hug:

Mua nyt vähän jänskättää... Apteekin oma testi oli nega :/ Tosin ei se ihan niin herkkä olekaan, mutta silti, ja menkkojen pitäis alkaa huomenna, viimostaan ylihuomenna... Mulla on alamahassa ja selässä sellasta menkkamaista jomotusta :ashamed: Pelkään kyllä pahinta...
Noh, täytyy toivoa sormet ja varpaat ristissä, että se olis vaan ilma joka suolistossa jomottelee (aiheuttaa mulla alkuun vähän saman tunteen) ja plussa pärähtäis muutaman päivän päästä myös apteekin testiin...

Huijui :ashamed:
 
Minulle voi päivittää yk2 ja kp1 . Eli uusi kierto alkoi tänään...ihan ajallaan. Ainut vaan että mikä mahtoi mennä pieleen kun ei tärpännyt.!!!? Sitä siis mietin! Eli ovulaatiokin piti olla ainakin gynen mukaan (sitä en tosin tiedä irtosiko munasolu!). Bongasin sen ovulaationkin CB:llä. Ajattelin että vastaisuudessa en ainakaan syö niitä maitohappobakteereita niin paljoa (jos vaikka vaikuttavat väärällä tavalla emättimen happamuuteen raskautumisen kannalta) (siittiöthän on aika tarkkoja tuosta pH:sta).Mulla kun oli tuo antibioottikuuri niin pumppasin itseeni noita maitohappobakteereita surutta ylä-ja alakautta . Niin ja ei ole tarkoitus tässä kierrossa tarkkailla itseäni niin paljoa että tulee niin pal kauhia stressi ku mennessä kierrossa . Eli enemmän tjottailua
 
erka :hug: Meille sanottiin lapsettomuusklinikalla silloin reilu vuosi sitten, että aina ei tärppää, vaikka kaiken pitäisi olla kunnossa... Sitten on paljon näitä tapauksia, joissa molemmalla on hieman "vikaa" milloin ei ovuloi, ja miehen siittiöissä voi olla jonkin verran poikkeavuutta. Se onkin sitten aika arpapeliä, milloin ne parhaat yksilöt molemmalla sattuisi vielä samaan kiertoon ja siihen tärkeimpään aikaan...
Ja tosiaan, vaikka ovistestit näyttää plussaa, se ei tarkoita, että munasolu irtoaisi :(
Jaksuja uuteen kiertoon...
 
Heissan!
Olen lueskellut näitä juttuja noin kuukauden ja ajattelin ilmoittautua joukkoon mukaan! Meillä olis toinen lapsi yrityksen alla, esikoinen on parivuotias taapero. Mulla on nyt kp8/28 ja yk taitaapi olla 2.
Olin ihan varma että olisin ollut jo raskaana, kaikki mahdolliset (ja vähän mahdottomatkin) oireet löytyivät :ashamed: mutta en sitten ollutkaan!!Oon jo psyykannut itseäni sillä että elokuu on oikeastaan paljon parempin kuu syntyä, kun meillä on hääpäivä just niihin aikoihin =) ja toisaalta, stressasin tuota sikapiikin ottoa aika paljon (kun epäroin mitä se tekee vauvalle) mut nyt se on otettu joten ei tarvi enää sitä miettiä.

Nyt täytyy vaan toivoa, että tärppäis tässä kuussa...voitaisiin kertoa ilouutinen isovanhemmille joulupöydässä, mikäs sen mukavampaa =)
 
Tiistai 17.11



Cisu............................kp 88/32-35..........................................yk
Oravannahka..............kp 85/28-?............................................yk1
kapa............................kp 83/32...............................................yk8
Huisi...........................kp 68/30...............................................yk1
Neila...........................kp 64/28...............................................yk2
Ilmatar.........................kp 46/28...............................................yk3
KS09............................kp 33/40.............21v............2.lapsi......yk4
mammuli77..................kp 32/27.............31v...........3.lapsi.......yk2
Markke.........................kp 31/?................27v...........1.lapsi .......yk3
aurella..........................kp 30/27-38......31v...........4.lapsi.........yk15
Zirppa..........................kp 28/34-35..........24v............2.lapsi......yk2
Katinka-82..................kp 27/31-42..............................................yk5
Cladoceran..................kp 27/36-39...........29v...........1.lapsi........yk9
Lily-Jane.......kp 23/28-32...24v.....1.lapsi....yk1
Satsuki.......kp 23/28......33v....2.lapsi.....yk1
Mahdotontako.............kp 20/27-29..........................................yk3
MaybeSomeday..........kp 19/28-30............23v...........1.lapsi........yk7
Sintsu78......................kp 16/27-34......31v...........4.lapsi........yk10
UuTeEnNoUsUUn.....kp 15/28-30 ..........................................yk5
Annmari-76.................kp 14/28-34...........33v...........2.lapsi.........yk
Piupula........................kp 12/30-32......23v...........1.lapsi.........yk4
bebetobee....................kp 12/28.................................................yk2
very important baby... kp 9/29-33, ........29v...........3.lapsi.........yk4
ruuth81......kp 8/28.............yk2
Ansku-82....................kp 7/30..............27v...........1.lapsi........yk12
Danuli79....................kp 5/28-35................................................yk9
piprane ema.................kp 3/30.............32v..........3.lapsi........yk5
icefairy.........................kp 1/26-35........22v...........2.lapsi.......yk3
erka..............................kp 1/28-31..........36v...........3.lapsi........yk2

Tulisit jo pieni.............kp ?/?.................................................... yk10
auringonkukaksi..........kp ......................................5.lapsi..........yk


Taustalla


Ainoska
Kaapo80
JKVY
Dreaming86
wannabemama
Marta
höyrypää
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83
Selmiina


Haamujengi:

Neila..........................kp?/28..................................... ...yk?


Plussanneet


LillaMy83..................8.7.......(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen......11.7.....(kp 28/27-28)......................yk1
Minna77....................11.7......(kp ???18/26-30)................yk9
nan-nan-naa...............12.7......(kp 19/28-30).....................yk1
Hemmi......................26.7...
JääKyynel.................31.7...
Quukkeli...................20.8...
Varanikki..................23.8.......(kp 30/28)...........................yk4
Katyana.....................25.8......(kp 41/??)............................yk1
Monkey....................12.9.......(kp ?/?)................................yk2
Adalia86...................25.9......(kp28/31-33 )...................... yk1
Jonnas1984...............28.9.......kp 27/28-29(?)....................yk2
Juupeli......................12.10.....kp30/28............................. ..yk6
Griffski73.................13.10.......................................... ......
SisunÄiskä...............14.10.....kp36/30-32.................... . .....yk1
Vaahtera-82.............17.10.....kp30/28-30...........................yk1
oliivitar..................................kp ?/28-30............................yk2
marjukka-82.............21.10....kp 31/25-31 ..........................yk3
Star86.......................26.10....kp24/25-28...................... ....yk1
Chili24.........27.10........
tyhmäblondi73...25.10....
Celestial.......3.11..pk 33/28......yk1
hipsu2010..6.11.kp 35/30-35(38)..31v.2.lapsi....yk1
amati..........6.11.........kp 30/23-33.......37v........7.lapsi........yk3
Bebek........10.11........kp 37/?(41).......23v............1.laps.........yk2
Päpsy.........12.11................................................... .....................
Bambina.....12.11.......kp 32/26-31..........................................yk3
Laura-vm86................................................................. ...............
juuliai.........16.11.......kp 26/26-30...........................2.lapsi.......yk2
Enkelinäiti....17.11.....kp 26/25-26 .............................................yk2




 
Pieni tietoisku hedelmöittymisestä =)
Lennart Nilssonin mukaan:
."Mitä lähemmäksi munasolun irtoamista yhdyntä osuu,sitä suuremmat ovat onnistumis mahdollisuudet.Suurimmillaan raskauden todennäköisyys-26%-on munasolun irtoamisvuorokautena"
Eli vaikka olosuhteet olisi suotuisat ja oviskin pongattu,on raskauden mahdollisuus kiertoa kohden parhaimmillaan 26%.
Eli aika arpa peliähän tämä raskautuminen on!!!
Kyllä ekasta kierrosta raskautuvat ovat hyvä tuurisia :D
 
icefairy ja erka :hug: :hug: tädin saapumisesta :(
ja KS09 täällä kanssa sormet ja varpaat ristissä, että viiva sieltä vahvistuisi :heart:
niin ja erka itse olen yrittänyt tuudittautua ajatukseen, että on vaan 20 - 25 % todennäköisyys tulla raskaaksi joka kierrolla, vaikka olosuhteet olisi kohdallaan. Ja aikaisemmat kierrot olen hermoillut ja tutkinut ja odottanut, nyt yritän olla ajattelemässtä koko asiaa ja syön tyytyväisenä noita kaikkia juttuja xD tulee edes vähän parempi mieli. Mutta saas nähdä kuinka käy, kun vasta kp11 menossa, ja vielä on moooooonta päivää tulla hulluksi oireiden kanssa :D voi.. tulipas lörpöteltyä, mutta se mitä piti sanoa, että voi mennä paljon aikaa, vaikka kaikki olisikin kunnossa :) onko sulla muuten taaksepäin vai eteenpäin kallistunut kohtu? kun mulle ainakin gyne sano, että jos on taaksepäin kallistunut, niin on vaikeampi tulla raskaaksi, kun siittiöillä on "hieman" pidempi tai vaikeampi päästä perille.. en nyt muista kummin se oli..

*muoks* puhuttiinpa sitte samaan aikaan samaa asiaa JVVY :LOL: :LOL: :LOL: *telepatiaa* :D:D :whistle:


Ja ruuth81 tervetuloa joukkoon mukaan! lisäsin sut tuohon listaan :)
 
:headwall: :headwall: näin sitä on omistakin kiertopäivistä ihan sekasin.. :LOL: :LOL: hmm.. onneksi enää 5viikkoa ja sitten on koulu kokonaan ohi ja valmistun puolivuotta aikaisemmin, pääsee vähän rauhottumaan ja pitämään ensimmäistä joululomaa ysin jälkeen :) Jos olisi vaikka vähän selväjärkisempi :LOL: :LOL: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ruuth81:
Oon jo psyykannut itseäni sillä että elokuu on oikeastaan paljon parempin kuu syntyä, kun meillä on hääpäivä just niihin aikoihin =)
Mäkin olen sitä mieltä, että elokuu olis nyt tosi hyvä kuukausi vauvan syntyä. Jos tulisin raskaaksi tästä kierrosta, laskettu aika osuisi juuri omalle syntymäpäivälleni ja meilläkin on hääpäiväkin elokuussa... :heart:
 
Tulen minäkin tänne PIIIIIITKÄSTÄ aikaa. En ole vain kerennyt täällä käymään. Likka ollu kipeenä kuten hoitotätinsäkin joten päivät ovat menneet kotosalla niin hujauksessa. Viime viikkoisen sika+kausi -rokotuksen jälkeen nousi kuume mutta kesti onneksi reilun vuorokauden vaan. Nyt taas touhottaa entiseen tapaansa :).
Yritän lueskella kuulumisianne vähän paremmalla ajalla. Onnittelut kaikille plussanneille ja pahoittelut teille joilla kaikki ei ole mennyt toivotulla tavalla!!!

omaa napaa: tilasin reilu viikko sitten netistä ovistestejä. aloitin tikuttamisen viime viikon perjantaina ja ehdin jo ajatella ettei niistä ole mitään hyötyä, kunnes tänään aamulla kun kp on 14, tuli kaksi yhtä selkeää viivaa :D. No, eilen heiluteltiin miehen kanssa peittoja, kuten tehdään tänäänki illal, ja varmaan huomennakin. Mä niin toivon että ovulaatio vois jotenki tuntua, että ei tartteis vaan noit testejä tuijottaa. Joskus kyl olen tuntenu vihlaisuna kun munasolu irtoaa mutta en viimeisen puolen vuoden aikana kertaakaan. Saapi nähdä. Viime kierrossa meni vähän arpomiseksi se ovis, ei ehkä ihan oikeeseen aikaan osattu hyödyntää. Jospa nyt. :)
 
Onnittelut plussanneille :flower:
ja :hug: uuteen yritykseen joutuneille.

KS09 d =) b Jännittää siun puolesta.Jos nyt vaikka huomenna niitä viivoja olis enemmän+++++++++ :whistle:

Mä sitte meninki ostaa niitä ovis testejä.Eilen ja tänään testasin mut ei ne viel mitää näyttäny.Mä olen tässäkin asiassa niin malttamaton :headwall: Ku haluu jo tehä vauvaa ja mä tiedän et toi rakas ei jaksa joka päivä innostuu.Niin mä en sitte viitti sitä "turhaa" vaivaa...Tää on niin ärsyttävää :kieh:
Mä haluun sen plussan niin voi harrastaa seksii millon huvittaa eikä tälläi laskelmoidusti...
 
Alkuperäinen kirjoittaja JKVY:
Alkuperäinen kirjoittaja sintsu78:
Mä haluun sen plussan niin voi harrastaa seksii millon huvittaa eikä tälläi laskelmoidusti...
Ja sit käy niinku mulla käynyt,plussan jälkeen ei tee mieli enää yhtään,ei ollenkaan ;)
Juu, meillä oli esikoisen jälkeen kanssa piiitkään, ennen kun harrastektiin yhtään mitään :D n. 4kk, mutta sitten oli "pakko" kun hääyötä vietettiin, eikä viitsinyt jättää miestä puille paljaille ;)

muoks* nii juu, onnea kovasti enkelinäiti :flower:
 
enkelinäiti Paljon paljon onnea :flower: :heart:

Ei saa muistuttaa JKVY ja KS09
Koska niin tais käydä meillekkin.Siis ainakin noissa edellisissä raskauksissa :headwall:
Äh ja pöh! Mä olen niin huonolla tuulella :kieh:
Mies olis varmaan kyllä ihan tyytyväinen jos mä olisin kuukauden vonkaamatta :D Sen jälkeen se varmaan vois vähän huolestua...tai sitte ei...tyhmä mies taas :headwall:
 
Onnea Enkelinäiti!

Mitä tarkottaa tjot? :ashamed:

ON: Ovis oireista päätellen mulla oli kai joskus viime to-pe. Seksiä harrastettiin edellisenä sunnuntaina (4-5pv ennen) ja lauantaina (too late). Ja eipä TAAAASKAAAN oireita. Menkkajomotusta vaan vähäsen. Menkat reilun viikon päästä.

Sintsu, meillä ukko poissa maisemista töitten takia viikkoja kerrallaan ja sitten hedelmälliseen aikaan sen ei tee mieli, vaikka se tuskin etes tietää, missä vaiheessa kuuta mun kierto millonkin on, ja oviksen jälkeen taas kyllä nytkin pantiin kuin kanit konsanaan! Mutta mä viime menkkojen aikaan päätin itekseni, että en ressaa (vaikka silti innoissani, jos sattuu ovis + yhdyntä samaan haarukkaan..).. Eikait meillä kiire oo..? eipä vissiin.
 
Onnea Enkelinäiti! :heart:

Täällä on tällä hetkellä jotenkin tosi "harmaata arkea". Tuntuu, että tuskin on tärpännyt ja töissäkin tuntuu kaikkiin iskeneen syysväsymys... Kaiken lisäksi pojan päiväkodissa on nyt sika-epidemia, joten otetiin poika pois täksi viikoksi, kun sai vasta eilen sikapiikin. Toivottavasti viikossa tulis jo jonkinlainen vastustuskyky...

Mieskin huomautti, että oon ollut tosi kireä, näinköhän on jo pms vai voiskohan raskaus aiheuttaa kanssa pääkopan kiristystä? Menkkajomotuksiakin tuntuu, että taitaa olla täti saapumassa ajoissa tässä kuussa.
 
Kurkkailemassa taas vanhassa pinossa.... :ashamed:

enkelinäiti Hienoa, paljon paljon onnea!!! Tarrasukkia ja onnea odotukselle!

Onnittelut myös muille plussanneille!! :flower: :flower:
Paljon plussatuulia teille kaikille!
 
Satsuki, tänks! Sittenhän se sopii mun parisuhteeseen tuo juuri elikkäs me tjottaillaan :LOL:

Mä oon niin superennaltamurehtija, että oon jo moneen kertaan käyny kelan sivuilla laskemassa päivärahat ja veroprosentit, jos tekis osa-aikaista, jos siis olis lapsi... puuh.. välillä tuntuu, että miten sitä talous kestäis edes yhtä kasvavaa pientä, kun nykysilläänkin saa pennejään laskia viimestä myöten. Miten te, joilla jo on pesuetta ympärillä, ootte pärjäilleet? Entä Hermoiletteko te muut ensimmäistä nyyttiä kaipaavat tämmösiä kuin minä?
 
Satsuki Pinnan kiristyminen voi hyvinkin olla raskausoire :D Toivotaan niin :flower:

Höyrypää kyllähän sitä pärjäämistä miettii,mutta jos kovasti olisin miettinyt,ei näitä lapsiakaan olisi tullut :saint: Hyvin ollaan pärjätty kuitenkin vaikka lapsia on tavallista enemmän saanut tulla :heart:


Mitäs KS09 testi näyttää tänään?
:heart:
Jännittyneenä odottelen tulostasi,positiivista sellaista :flower:
 

Yhteistyössä