+++++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT,joulukuuta suunnittelevat+++++ (vol2 kk vaihdettu :))

Noniin, jatkan tätä "yksinpuhelua" :D onkohan mulla ovisoireena sairastaminen :LOL: Muistelen kahta edellistä kiertoa ja oletetun oviksen aikaan on ollut flunssa ja jonkin verran heikko ja väsynyt olo. Nyt mä olen ihan kuollut!! niin väsynyt, ettei tosikaan ja kylmä :snotty: Niin "heikko" olo, etten todellakaan pysty edes kuvittelevani lähteä jumppaan tänään.

Ja sitten pitäis vielä jaksaa viettää lämpösiä hetkiä peiton alla :headwall:
 
KS09 En nyt oo varma mut tossa viimme kierrossa ku sain r-testiin haamun niin se tais olla oviksen aikaan... Joten jos noi haamut kertoiskin siitä et nyt olis otolliset hetket puuhailuille.En tiedä voiko näin olla mut ainahan sitä kannattaa yrittää.

päpsy79 Limoja, vatsassa nippailee ja mulla on yleensä oviksen aikaan huono-olo...Lämpöjä olen kans välillä mittaillu ja ainakin viimmeksi hyvin huomasi ku oli laskenut ja sitten nousi.Mut eipä näistä mun oireista aina ota selvää...

).( Täällä alkoi uusi yritys. Tänään siis kp 1/27-34 :headwall:
 
sintsu nii, tiedä häntä, mutta mä sain siihen toiseenkin viljatestiin viivan paikan testiajan sisällä, et enempi uskon olevan ihan sitä... Vaikkakin vahvasti alkaa kallistumaan, että se ovis olis nyt tulossa... tai parhaillaan. Halit vielä uudesta kierrosta, ne ovat typeriä hetkiä :(

päpsy sinä yhtenä kertana kun oli tikkuja oikeeseen aikaan ja oireetkin tuli samalla, mulla oli lähinnä kova paine alamahassa. Nyt ei ole tikkuja ja aikasemmin ne on loppunut kesken tai näyttänyt mitä sattuu, mutta rinnat aristaa aika paljon, väsyttää ja on pahoinvointia. Ja USKOISIN johtuvan tulevasta /olevasta oviksesta.
 
Jaksan jauhaa tätä omaa napaa. On niin outo meininki. Tänään ollut alamaha aika kipee, ei sellasta painon tunnetta, vaan ihan kipee, välillä vihlookin ihan, mutta pistävän kipeä on :( SItten kun olen diabeetikko, verensokerit laskee vähän väliä ihan kumman paljon, ja huono olo... JA vielä lisäks olen samalla tavalla äkänen kun aina ennen menkkojen alkua (joka jäi muuten viime menkoista puuttumaan).

Ihan liian outoa tämä meininki :kieh: :headwall: :LOL: :ashamed:
 
Mua tulee varmaan kohta jotkut valkotakkiset miehet hakemaan...Nyt kp 4 eli mullahan alkoi siis menkat kaks päivää ennen ku niitä odotin, lisäksi vuotoa oli kunnolla vain kaksi päivää kun yleensä on neljä. No sitten vielä kaiken lisäksi mulla on nyt tissit ihan kamalan kipeät ja minähän otin ja tein aamulla raskaustestin parin tunnin "vanhasta" pissasta ja negahan se tietty oli. Ajattelin katsokaas, että mulla on joko valemenkat tai sitten ovis ollukin jostain syystä myöhemmin ja se ois kiinnittymisvuotoa. Kyllä mulla mielikuvitus lentää. :headwall: Niin kai se on, että minun keho on aivan totaalisen sekaisin, eikä osaa tasapainottua.
 
Kysymys Kuinka kauan kiinnittymisvuoto voi kestää?!

Kun kieltämättä mulla on käynyt toi sama mieless, kuin maybesomeday:lla, että jos olikin kiinnittymisvuotoa nuo minun viime menkat. Vuoto oli vaan 5 päivää, vaikka yleensä on 7, ja oli tosi niukkaa vuotoa muutenkin, vaikka mulla menkat on aina ollut tosi runsaat. Sen mukaan laskien nyt kp18 ja tosiaan noita oireita ilmenee ihan kummasti...
 
No mä nyt vastailen tuohon kiinnittymisvuotoon.
Mulla kuutosta odottaessa,siis odotuksen alussa,tuli kiinnittymisvuoto.
Se tuli kp 19 ja oli rusehtavaa,hiukan kirkasta vertakin mukana.Luulin että menkat alkaa ajoissa ja olin jo maani myynyt,kun olin ollut niin varma raskaudesta.Mutta tämä vuoto kesti vain sen päivän,ehkä seuraavanakin pienen pieni tilkka.Mutta kaikenkaikkiaan yhdellä siteellä kestettävä vuodon määrä,eniten tuli vessa käynnin yhteydessä ,pyyhkiessä,veristä limaa.Housuun asti siis vähempi.
Kaikki raskausoireet alkoivat oikein urakalla tästä vuodosta.
Ja kp 23/28 istuin kylpylän saunassa,kesällä ja ihmettelin mikä on kun ihan horkassa paleltaa.Haettiin lomakohteesta testi ja päiväpissasta aivan selkeä plussa.

Tässä raskaudessa sitten niitä vuotoja oli jatkossakin,rv 5 niin voimakkasti että luulin tulleen km ja rv 8 uudelleen.Mitään syytä näihin vuotoihin ei löytynyt ja raskaus meni loppuun onnellisesti.


Tätä edellisessä ja jälkeisessä raskaudessa on myös tullut "kiinnittymisvuotoa"mutta ei niin selkeästi kuin tässä 6. kohdalla.
Ja oireet tosiaan kaikissa kolmessa alkanu
vajaa viikko-viikko oviksesta ja plussatkin tulleet ajoissa.

Olisko tästä apua pähkäilijöille? =)
 
KS09 Pidetään peukkuja, et sulle plussa pärähtää tikkuun.
MaybeSomeday :hug: tädistä. Toivottavasti tässä kierrossa tärppää.

Täällä ei mitään kummempaa. Odottelen vaan et menkat alkaa. Ei menkka tuntemuksia, mut onko tuo ylläri ku vasta kp 26/30! :LOL: Kun kerkeis niin pitäis soitella OYSiin ja kysellä vähän aikataulujen perään jonossa kun nyt virallisesti ollaan.

Tsemppiä kaikille ja valtavasti plussatuulia. :heart:
 
Hmm , mul oliki kp17 eilen.. mä oli aivan varma et on ovis, mut pikkasen myöhässä kyl oli jos sitä oli.
Oireet kyllä niin selkeät ettei tosikaan ja ei uskallettu sit jättää peittojen heilutustakaan väliin ettei se ny vaan ole tosta kerrasta kii :D
Koko vkoloppu harjoiteltiin ahkerasti ja jos ei nyt tärppää ni onhan se kumma :)

Tsemppiä kaikille marraskuulle ja saadaan rivi plussia +++++++++
 
Huomenta!

Laitetaas tännekkin tämän aamun saalis, kp27 ja dpo17;




On se haamu jo selvästi vahvitunut kun sai kamerallakin hyvin kuvaan :) vaikka eri testi kun viimeksi ( mammaksin ) nyt sokkarilta ostettu Findout PregnentStick.
Teen vielä uuden testin loppu viikolla kun en luota tuohon tulokseen :ashamed:

Sukulais vieraita kävi sunnuntaina, kahdella hieno pallomaha :heart: kummallalkin menossa rv29

Kaikille plussia ++++++++ :whistle:
 
Maanantai 2.11


Ainoska......................kp 75/32...............................................yk2
Cisu............................kp 74/32-35..........................................yk
Oravannahka..............kp 71/28-?............................................yk1
kapa............................kp 69/32...............................................yk8
Huisi...........................kp 54/30...............................................yk1
Neila...........................kp 50/28...............................................yk2
Piupula........................kp 36/30-32......23v...........1.lapsi........yk3
Annmari-76.................kp 34/28...........33v...........2.lapsi.........yk
hipsu2010.....kp 32/30-35(38)..31v...2.lapsi....yk1
Ilmatar.........................kp 32/28...............................................yk3
Bebek..........................kp 30/?(41).......23v............1.laps.........yk2
Kaapo80.....................kp 28/28-37.......29v............1.lapsi........yk 6
pata-ässä.....................kp 27/28-30...........................................yk4
amati...........................kp 27/23-33.......37v............7.lapsi........yk3
Very important baby...kp 26/30-40........29v..........3.lapsi.........yk3
Ansku-82....................kp 26/30..............27v...........1.lapsi..... ...yk11
bebetobee..................kp 24/28................................................yk1
Bambina......................kp 23/26-31............................................yk3
JKVY...........................kp 22/27-30.....34v...........8.lapsi........ yk3
Päpsy-79......................kp 20/35.............30v............4.lap si.......yk2
icefairy.........................kp 19/26-35........22v...........2.lapsi... ....yk2
KS09............................kp 19/40.............21v............2.lapsi. ......yk4
mammuli77..................kp 18/27.............31v...........3.lapsi....... .yk2
piprane ema.................kp 18/30................................................ ..yk4
aurella..........................kp 16/27-38......31v...........4.lapsi.........yk15
erka..............................kp 16/28-31..........36v...........3.lapsi........yk1
Zirppa..........................kp 14/34-35..........24v............2.lapsi......yk2
Katinka-82..................kp 13/31-42..............................................yk5
Cladoceran..................kp 13/36-39...........29v...........1.lapsi........yk9
Enkelinäiti...................kp 12/25-26 .............................................yk2
Lily-Jane......kp 9/28-32...24v.....1.lapsi..yk1
Mahdotontako.............kp 6/27-29..........................................yk3
MaybeSomeday..........kp 5/28-30............23v...........1.lapsi........yk7
Sintsu78......................kp 2/27-34......31v...........4.lapsi........yk10
UuTeEnNoUsUUn.....kp 1(?)/28-30 ..........................................yk5
Tulisit jo pieni.............kp?/?.................................................... yk10


Taustalla


Dreaming86
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83
Selmiina


Haamujengi:

Neila..........................kp37/28..................................... ...yk2
Celestial....................kp 24/28........................................yk1


Plussanneet


LillaMy83..................8.7.......(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen......11.7.....(kp 28/27-28)......................yk1
Minna77....................11.7......(kp ???18/26-30)................yk9
nan-nan-naa...............12.7......(kp 19/28-30).....................yk1
Hemmi......................26.7...
JääKyynel.................31.7...
Quukkeli...................20.8...
Varanikki..................23.8.......(kp 30/28)...........................yk4
Katyana.....................25.8......(kp 41/??)............................yk1
amati..........................3.9........(kp 23/18-31).....................yk1
Monkey....................12.9.......(kp ?/?)................................yk2
Adalia86...................25.9......(kp28/31-33 )...................... yk1
Jonnas1984...............28.9.......kp 27/28-29(?)....................yk2
Juupeli......................12.10.....kp30/28............................. ..yk6
Griffski73.................13.10.......................................... ......
SisunÄiskä...............14.10.....kp36/30-32.................... . .....yk1
Vaahtera-82.............17.10.....kp30/28-30...........................yk1
oliivitar..................................kp ?/28-30............................yk2
marjukka-82.............21.10....kp 31/25-31 ..........................yk3
Star86.......................26.10....kp24/25-28...................... ....yk1
Chili24.........27.10........
tyhmäblondi73...25.10....
 
UuTeEnNoUsUUn jos se oliskin jotain muuta :heart: :hug: laitoin sulle kysymysmerkin sisään ykkösen :)

Täällä ei vieläkään tätiä näy... testiä en tee ku vasta 4 päivän päästä, jos täti ei tule kylään.. kyllä tää on rasittavaa kokoajan kyttäillä et alkaako vai eikö ala. Mitään tuntemuksia ei sinänsä ole, välillä nippailee mahasta ja selästä ja en ole varma onko tissit suuremmat, mutta ne voi olla olla ihan liitoksissa siihen, jos täti on vaan myöhässä.

Plussa tuulia kaikille :heart:
 
amati onnea haamusta! =)

uuteennousuun itse saman kokeneena tiedän tunteen. Jaksamista, kyllä sä kaivat itses vielä takasin maanpinnalle!!! :hug: Mäkin siinä jotenkin onnistuin... :ashamed:

Täällä jäi peittojen heilutukset nollille :headwall: Ja olen ihan varma, että ovis oli eilen, oli niin ihme tuntemukset!! Rinnatkaan ei ole enää sillai kipeet, valkkaria loris ihan hirmusti, lämmöt tosin on vielä ainakin alhaalla, mutta ovat niin alhaalla, että taitaa olla jotain sairastamista.
Prkl, kun touhuttu viimeks torstaina, että tää kierto meni sitten tässä :'(
Illalla tuli kyllä vähän vaaleenpunasta vuotoakin ja ajattelin, että ei oo totta jos mulla nyt oikeesti menkat alkaa, mutta ei ole sen jälkeen näkynyt...
 
Heipparallaa en meinannu tajuta tätä et tällee vaihtunu. :D
Täällä en oo vieläkää saanu vahvaa viivaa ovistikkuun! Aina se on vaalemapi kun se tulosikkuna vai miksi kutsutaankaan. :O Ja eile alko valkovuoto ja nippailut nii mahassa et olis ovis.. eli peitot sit heilu ja tänäänki tuli taas vaan vaaleempi viiva. En tajuu. No ehkä mul on ovis mut se testin ei näytä sitä. :D
 
Aika hedelmöityksestä Aika viimeisistä kuukautisista HCG:n määrä
mIU/ml

1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000

LÖysin tälläsen tuolta, ja jos oikein ymmärsin, niin jos on alussa hcg määrä pieni, niin viimeistään pitäis näkyä 4viikkoa hedelmöityksestä 6vk menkkojen alusta.. :) eli kun mulla ei vielä näkynyt, niin toivoa kait (?!?) vielä on :LOL:
 
icefairy en minäkään saanut tasavahvuisia viivoja läheskään mutta clearblue osoitti selkeästi että oli ovis! Että ei ne ainakaan mulla toiminut ne one step tikut niinkuin ohjeissa. Testasin kahtena päivänä peräkkäin hailukat viivat ja toisena niistä tein sen clearbluen =)
 
JKVY voisko toi epävarmuus olla raskausoire :D mulla aivan samoja ajatuksia kuin sulla, sairastettiin MUN MIELESTÄ sikainfluessa ja mietin siinä kans, että vieläkö mä haluan lisää hoidettavia, hyvä kun nyt jaksaa :ashamed: Raskausoireita olen myöskin tuntevinani, niin kuin aina tässä vaiheessa kiertoa :LOL:

KS09 sun teksti on välillä ihan kuin mun näppikseltä :) Mä kans luulin oviksen olleen reilu viikko sitten, mutta taisikin olla eilen. Aivan kamalia mahakipuja ja oksetusta. Jos mulla kierto 35 niin silloinhan ovis oliskin ollu vasta eilen eikä kp12. :eek: tää on niin tätä tää ittensä tutkailu :kieh: Voisko toi sun pieni vuoto olla kiinnittymisvuotoa vai olisko sitten oviksesta johtuvaa sekin....

Nyt ajatukseni taas kallistuu 100% siihen, että haluan vauvan ku ajattelin, että mitä jos en raskaudu/ olekaan raskaana tässä kierrossa :) EPÄVARMUUS ON YKSI RASKAUSOIRE sanon mä :LOL:
 
kp 30/dpo9 täällä. Nyt taas oireet lieventyneet tai vähentyneet. Loppuviikosta olin varma että en ole raskaana, pari päivää sitten oli tunne "jospa sittenkin" ja nyt en osaa sanoa yhtään mitään. Toivottavasti epävarmuus olisi the Oire :D Tänään ollut pää kipeä mutta voi johtua ihan väsymyksetäkin, töissä kiire jne.. Tekisi mieli kotona pissiä ovistikkuun ja katsoa tuleeko yhtään viivaa.. Mä en tikuilla saanut plussaa lainkaan mutta digitesti oli + kp 20. Silloin tuli tikkuunkin selvä väriviiva kun muuten jäänyt ihan haamuiksi.
 
Huomaa että täälläkin on loppukierto meneillään, kun testit taas napsuteltu tulevaksi postiluukusta :ashamed: Pakko, kun jotenkin tuntuu että täytyy niitä olla varulta kaapissa jos tulee sellainen olo, että pakko testata;) Mulla on nyt ihan normaali loppupäivien olo, vähän huono olo ja heikottaa, mutta ei mitenkään raskautunut olo kylläkään. Eikä paljonkaan luuloja siihen suuntaan muutenkaan.
 
Celestial
Hei! Hyviä uutisia täältä - tänään (kp 33/28) tein 3 positiivista raskaustestiä vahvoilla viivoilla! :heart:
Aiemmin siis tehty viikko sitten yksi haamu ja yksi negatiivinen.
Oireina kuumeinen olo, vatsakivut ja nännien ajoittainen herkkyys (ei koko ajan, mutta muuten en yleensä tunne lähes mitään rinnoissa).
Yk 1 siis tärppäsi, olin hyvin yllättynyt sillä aiemmin meillä ei ole yli vuoteen ollut mitään ehkäisyä käytössä, vain yleensä keskeytetty yhdyntä ja "varmat" päivät. Ehdin siis jo pelätä, ettei se plussa niin helpolla tulisikaan.

Plussatuulia kaikille!!! Ja enkeleitä matkaan meille plussanneille... :heart: :heart:
 
Celestial
Kiitos KS09 ja +onnea matkaan teille!
Itse olen vasta lähinnä itkenyt (jännitys varmaan purkautuu) ja mies oli jo vähän hädissään, että etkö ole yhtään iloinen... :LOL:
 

Yhteistyössä