+++++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT,joulukuuta suunnittelevat+++++ (vol2 kk vaihdettu :))

JKVY Kyllä siellä jotain näkyy.Sun aavistukset taitaa osua oikeaan :D Varovaiset onnittelut.Toivotaan et viiva vahvistuu.Ainakin pääset monena päivänä vielä testailemaan.Laitahan sitten kuvia viivanvahvistumisesta.

).( Itse mietin sitä et ku ei oo ovista näkyny niin milloinkohan se täti sitten mahtaa tulla :/ Kauankohan sitä joutuu odottelemaan et pääsis uuteen yritykseen.Vai voikohan olla mahdollista et ei ovista vaan huomaa :headwall: Vai venyyköhän tämä kierto sitten vielä pidemmäksi?
 
Pikaisesti laitan minkäkin vähän tilannekatsausta. Kiirettä pitänyt, harvoin muistan käydä tällä palstalla! Mutta siis onnea kaikille plussanneille :) !! :heart:
Omaa napaa: kp 24.. tuntemukset - ei mitään juilintoja,valkkarit tosi vähissä. Mutta välillä tulee tosi lämmin ja kevyellä lenkilläkin sydän pamppailee paljo enemmä ku normaalisti. tällänen olo oli sillo ku edellisen kerran olin raskaana, vaikkaki pääty keskemenoon. Välil tulee tosi kylmä, ja sit tuntuu että flunssa ois tulos, vaikkei sit mitään olekaan.. en tiedä... ensi viikon tiistaina vois alkaa jo kuullostelemaan että alkaako menkat jne.. kaksi raskaustestiä tol odottamassa, tilasin netistä halvat liuskat.
 
sorry omaanapaa vaan... :ashamed: eiku mullahan on tänään kp 31/30 elikkäs kuuluis olla kp1.. hmmm. No nyt on kyllä ihan normimenkkaoireemuksia - eli ei varsinaisia kipuja tällä hetkellä. Jos menkat ei kerkiä alkaa ennenku pääsen illalla kotia, niin mähän voisin pilanpäiten testata! :LOL:

Ihanaa viikonloppu edessä! Oikein rentouttavaa ja mukavaa vapaata kaikille! Nautitaan kynttelien valosta ja lämpimästä saunasta :heart: ..nyt kun säät on mitä sattuu ulkona.. :(
 
JKVY -näyttäs kyllä plussaa olevan :flower: Jee nyt sitten pääset sitä digitestiä kokeilemaan.

Mun vauvakuume on nyt menny hulluuden puolelle. Mullahan on vielä 9 e-pilleriäkin jälellä, enkä pääse iäisyyksiin yrittelemään. Mutta mä hullu tein taas vähän lisää netti ostoksia niitten testien lisäks. Kotidopplerin!!!:LOL: Mitä hittoa mä silläkään nyt teen. Ja äsken seisoin vieras/toimisto huoneessa miettimässä uutta vauvamaisempaa sisustusta. :ashamed:
Oletteko te kaikki suht järjissänne? Ne joilla kestää vauvan yritys vähän pidempään niin en voi kuin nostaa hattua. Ite en tiedä tosiaankaan kuin kauan tämä tällä kertaa kestää kun ei olla aloittamaankaan päästy ja edellisestä on aikaa, mutta toivon kanssaelävieni parhaaksi ettei ainakaan muutamaa kuukautta kauempaa. Muuten me ollaan kaikki hullujen huoneella. :eek:
Teillä on täällä monella kp:t loppusuoralla. Toivottavasti ei tarvitse enää alkaa laskea alusta +++++++++:whistle:
 
Kiitos!!!!Kaikille!!!!Mä oon kyllä edelleen ihan epäuskoinen :ashamed: No on monta testii testattavana.Nyt jännään vaan käykö hyvin,kun näin aikaisin plussaan(ihan uskomatonta,nyt olis rv 3+0!!!!!!!)ettei vaan ole kemiallinen tms :|
Mutta uskomatonta,mun piti plussata vasta joulukuussa :LOL: Ja menikin marraskuulle :eek:
 
JKVY Kyl mäkin selkeän viivan tossa näen, joten onnittelut plussasta! :flower: jotain olin näkevinäni niis aiemmissakin kuvis, mut toi on kyl selvä viiva ja jos viel vaan tunti rakossa, niin huh huh, hyvältä siis näyttää ;) Ja onhan sul onneks niit testejä useampikin viel testaamatta, tänne sit vaan kuvia sitä mukaa kun testaat ;)

Mukavaa viikonloppua kaikille, kiva oli saada näin loppuviikosta iloisia uutisia plussan merkeissä!
 
Onnea JKVY Sä sait sen mun plussan :LOL: :hug: :heart: :flower:
Voi mä olen niin ilonen sun puolesta :)
Varsinkin kun tietää, että tän jälkeen olis mennyt yritykset puihin hetkeks (vai muistanko ihan väärin?)
Nyt vaan paljon tarrasukkia, että pysyy matkassa ja on muistanut ihan kiinnittyäkin :)
 



Cisu............................kp 99/32-35..........................................yk
Oravannahka..............kp 96/28-?............................................yk1
kapa............................kp 94/32...............................................yk8
Huisi...........................kp 79/30...............................................yk1
Neila...........................kp 75/28...............................................yk2
Ilmatar.........................kp 55/28...............................................yk3
KS09............................kp 44/40.............21v............2.lapsi......yk4
mammuli77..................kp 43/27.............31v...........3.lapsi.......yk2
Markke.........................kp 42/?................27v...........1.lapsi .......yk3
Katinka-82..................kp 38/31-42..............................................yk5
Mahdotontako.............kp 31/27-29..........................................yk3
Sintsu78......................kp 27/27-34......31v...........4.lapsi........yk10
UuTeEnNoUsUUn.....kp 26/28-30 ..........................................yk5
Annmari-76.................kp 25/28-34...........33v...........2.lapsi.........yk
Piupula........................kp 23/30-32......23v...........1.lapsi.........yk4
bebetobee....................kp 23/28.................................................yk2
very important baby... kp 20/29-33, ........29v...........3.lapsi.........yk4
ruuth81........................kp 19/28...................................................yk2
Ansku-82..................kp 18/30..............27v...........1.lapsi.........yk12
Danuli79....................kp 15/28-35................................................yk9
piprane ema.................kp 15/30.............32v..........3.lapsi........yk5
icefairy.........................kp 12/26-35........22v...........2.lapsi.......yk3
erka..............................kp 12/28-31..........36v...........3.lapsi........yk2

Tulisit jo pieni.............kp ?/?.................................................... yk10
auringonkukaksi..........kp ......................................5.lapsi..........yk
Kotiäiti75.....................kp?/?.................................. .5.lapsi.........yk
Riemu..........................kp?/?.....................32v.........5.laps i.........yk
Kerrostalokyttääjä......kp4/30.............................. ....3.lapsi..........yk2
Lily-Jane.....................kp 4/28-32.........24v.........1.laps................yk2
Tellu30............... .....kp 3/30..........................5.lapsi...................yk2 MaybeSomeday..........kp 1/28-30............23v...........1.lapsi........yk8




















Taustalla


Aurella
Ainoska
Kaapo80
Dreaming86
wannabemama
Marta
höyrypää
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83
Cladoceran





Haamujengi:

Neila..........................kp?/28..................................... ...yk?


Plussanneet


LillaMy83..................8.7.......(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen......11.7.....(kp 28/27-28)......................yk1
Minna77....................11.7......(kp ???18/26-30)................yk9
nan-nan-naa...............12.7......(kp 19/28-30).....................yk1
Hemmi......................26.7...
JääKyynel.................31.7...
Quukkeli...................20.8...
Varanikki..................23.8.......(kp 30/28)...........................yk4
Katyana.....................25.8......(kp 41/??)............................yk1
Monkey....................12.9.......(kp ?/?)................................yk2
Adalia86...................25.9......(kp28/31-33 )...................... yk1
Jonnas1984...............28.9.......kp 27/28-29(?)....................yk2
Juupeli......................12.10.....kp30/28............................. ..yk6
Griffski73.................13.10.......................................... ......
SisunÄiskä...............14.10.....kp36/30-32.................... . .....yk1
Vaahtera-82.............17.10.....kp30/28-30...........................yk1
oliivitar..................................kp ?/28-30............................yk2
marjukka-82.............21.10....kp 31/25-31 ..........................yk3
Star86.......................26.10....kp24/25-28...................... ....yk1
Chili24.........27.10........
tyhmäblondi73...25.10....
Celestial.......3.11..pk 33/28......yk1
hipsu2010..6.11.kp 35/30-35(38)..31v.2.lapsi....yk1
amati..........6.11.........kp 30/23-33.......37v........7.lapsi........yk3
Bebek........10.11........kp 37/?(41).......23v............1.laps.........yk2
Päpsy.........12.11................................................... .....................
Bambina.....12.11.......kp 32/26-31..........................................yk3
Laura-vm86................................................................. ...............
juuliai.........16.11.......kp 26/26-30...........................2.lapsi.......yk2
Enkelinäiti....17.11.....kp 26/25-26 ........................
Satsuki...20.11..kp 26/28......33v....2.lapsi.....yk1
Zirppa......21.11......kp 32/34-35..........24v............2.lapsi......yk2.
Selmiina...23.11..... kp 29/31.............19v............................ yk 5.
JKVY.........27.11.....kp 22/25-30............................................yk4

 
Mä en tänään testannut,en herännyt ennen lapsia =) Nukuin kuin tukki vaikka pää särki koko yön ja jomottaa edelleen,on kuin kova krapula olisi :LOL:
Mietin tässä,jos sopii,että kun näin ihmeen aikaisin plussasin on hedelmöityksen täytynyt tapahtua kp 10 :eek: Yhdyntöjä meillä on ollut tässä kierrossa kp 8 ja 10 ja sitten seuraava kp 17,eli tosta viimeisestä tuskin tärppäsi ja testissä vielä näkyi....
Jänskä juttu on!Että taas sitten näin vähästä onnisti,kai se oli se asian panikoinnin lopetus!
Saanhan vielä tällä puolen hetkisen pysytellä,ja tsempata teitä muita plussaan???!!!!

Höyrypää :hug:

Ihanaa viikonloppua vielä kaikille :flower:
 
Tuo on kyllä ihan uskomaton plussalukema rv 3+0!!!

Tää kaamosaika on kyllä ihmeellistä. Arkipäivinä sitä ei niin noteeraa, kun on joka tapauksessa aamulla töihin lähteissä pimeää ja samoin taas illalla kotia palatessa. Mutta nyt tässä aamukahvikupillisen ääressä ihan ihmeissäni: kello on kohta puoli ysi ja ulkona ihan täyshämärä vielä! Mä niin nautin sydämenipohjasta rauhallisista vapaista lauantaista! Hyviä fiiliksiä teillekin kaikille lähettelen! =)

ON: illalla taas oli masu kovasti kipiänä :( ja sama nivussärky häirihti alussa nukkumista. Nyt tuntuu onneks "vain" normi menkkaaaltoja. Kn on aamulla aika ylhäällä ja ihan löysä, joten ihan näillä näppäimillä tätiä ootellaan.
 
JKVY herramunjestas:) Onnea!!! :flower:

Meillä on takana ihan järkyttävä yö; meidän 1v4kk tyttö hulinoitsi neljään asti aamulla. Hän on muutenkin huono nukkuja, mutta harvoin on tällaisia kauhuöitä... esikoinenkin, joka on 2,5, heräsi sitten viimein huutoon ja alkoi itkeä. Eikä asiaa parantanut se tieto, että mies on tänään koko päivän töissä ja saan yksin kahta riiviötä taas hoivata(ja tietty mies väsyneenä joutuu töihin)... ja minä vielä lisää lapsia oon tekemässä! Huhhuh! No, nyt on rauhaisa hetki, kun molemmat pipanat makailevat tuossa vieressä sohvalla piirrettyjä katsomassa. Toivon tosiaan, että neidille tuli hammas, niin ainakin sitä sitten voisi syyttää noista hulinoista. Niin, ja nostan hattua monen lapsen äideille:)

Muhun on iskenyt flunssa, mutta muutoin ei vielä mitään oireita ei ole ilmaantunut, mutta onhan tässä vielä viikko aikaa testaukseen:)
 

Yhteistyössä