+++ Marraskuussa plussaavat, joulukuuta suunnittelevat +++

+++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat+++

Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.



PERJANTAINA 2.11.2012

KUUMEILEVAT
Nimimerkki................Kiertopv:t........Ikä.......Toive.....Yritys

Tiituliini......................4/28-29.....................2.lapsi.......yk3
Rixutin.......................5/??............??...........4.lapsi.....yk1
Naapurintyttö..............9/29...........??..........??........yk??/yv11
Pippurihäntä...............12/28-34...........35v........2.lapsi......yk6
Moona83...................14/30-34.................29v......3.lapsi..... yk3/6
Bambini.....................16/30............31v........2.lapsi.....yk3
Suhveli.......................kp21/27-30.......??......??........yk3
Miss_piggy.................25/26..............31v......1.lapsi......yk 6
Äitikissa.....................29/32-36..........31v.........3.lapsi.......yk 8
Helena2013.................34/28-30.........27v.........?.lapsi......yk2
Kukkurukuu.................41/26-28..............23v...........yk3



PIINAILIJAT
Bambini dpo0-1
suhveli dpo5-6


Taustalla

MaybeSomeday, Rakkauspakkaus83, Vogue, Ansku83, Lumihippu










PLUSSANNEET 2012

Lokakuu:
HeavyMetalMama-77.....31.10....3.lapsi


Syyskuu:
Daheca.........29.9..............1.lapsi....yk 3
Quu.............8.9.....35v.....2.lapsi.... ..yk3/yv2,5

Heinäkuu:
Lara_84.......3.7...............1.lapsi......yk 3

Kesäkuu:
Tiuhti83.......2.6.....28v…...2.lapsi......yk' 11'
Moona83.....11.6....29v.....3.lapsi......yk3
Iloksi..........14.6....29v.....1.lapsi......y v6+
Suikkis........18.6....28v.....2.lapsi......yk1 2
Mam_87..........
Sone* ........30.6...28v.....3.lapsi......yk3
Sopla.........1.5......31v.....1.lapsi.....yv 2
Ranskis.......8.5.....29v......2.lapsi.....yk1
aliisa10......11.5.....28v......2.lapsi.....yk4
ÄitiliiniX5....14.5.....29v......6.lapsi.....yk6
Emma82.....22.5....29v.......2.lapsi.....yk2
Keltakukka...31.5....28v.....1.lapsi......yk10

Huhtikuu:
Lily-87.......22.4......25v....1.lapsi.....yk3

Maaliskuu:
Tähtitaimi...29.3......35v....2.lapsi.....yk7

Helmikuu:
Micaela.......21.2.....26v.....1.lapsi

Tammikuu:
Mantu82......2.1.....29v......1.lapsi.....yk1
New..........17.1......21v......1.lapsi.... yk1
Jensar........26.1.....32v......2.lapsi.....yv 2



Plussanneet 2011
Helmikuu: Pikku-Saara, Neiti-81, koiksa-79, Gabrielle, Matilda-08, Epa_88
Maaliskuu: MiiJane76, EevaN, Mariel85
Huhtikuu: äiti x4, Viena, mileon, Mango86, Miimau, Camilla31, Jul, Viola30
Toukokuu: Maira, Lisey
Kesäkuu: Rhonda74, Emmuska10, Viola30, PIKKUVIIKINKI
Heinäkuu: Minnarun, Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia
Elokuu: Lintsa, vomppis, Hanspili
Syyskuu: LepikonHeta, Tuulia81, kissendaal, pillipöllö, Sanmar82
Lokakuu: Tiituliini, Barbamama35, Laurelle
Marraskuu: Kati82, mirkku76
Joulukuu: Rakkauspakkaus83,Ellamae, Metku, Krumeluu




Uudet ja vanhat, listaa päivittää: Bambini. Muutkin saa päivittää =)

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:

kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina = yv) Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km? = yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
(ku = kohdunulkoinen, tm = tuulimuna)

Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen (Days Past Ovulation). Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (ovistestiplussa = dpo -1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita.

Linkki lokakuun pinoon:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2193355-lokakuussa-plussaavat-marraskuuta-suunnittelevat/sivu5.html



Räjähtävää plussakuukautta kaikille!!
 
No niin, nyt vihdoin sain tuon "läsnäololistan" tehtyä. Poistelin nyt tylysti kadonneita ja pitkän kierron naisia, joista ei ole kuulunut. Jokainen osannee huudella hep, jos on edelleen menossa mukana ja poistettu tarpeettomasti.

Joku muu vois kans päivitellä, mä oon viime aikoina ollu hieman ehkä liiankin laiska foorumilainen. Vältän ehkä siksikin, etten ruokkisi omaa kuumettani liikaa.

Omanapailuna sen verran, että ovis pitäis olla näillä näppäimillä. En ole tikuttanut, joten oon hieman kuutamolla. Tuntemusten mukaan, veikkaan perjantaita. Limailua joo, nivuskipua joo. Peitonheilutusta ei (kiitos vuorotyölle), mutta perjantaina pitää korjata homma ettei ihan mene harakoille tämäkään kuukausi. Jospa se olis sitten se täsmäisku, mikäli se ovis ilmaantuu voimakkaine kipuineen.

Mites muut naiset?
 
Täällä kp14 ja toivoisin, että ovis olisi ihan lähipäivinä eikä venyisi lähelle kp20 niin kuin muutamassa viime kierrossa. Ovistesti näytti eilen negaa, vaikka aamupäivästä tuli sellaiset limat, jotka yleensä tulee sinä päivänä kun saan ovisplussan. Meniköhän tämä kierto harakoille (jos se ovis olikin jo limojen perusteella), kun mies on eri kaupungissa tähän iltaan asti eikä ole keretty peittoja heiluttelemaan muutamaan päivään.
 
Kp 14 ja valkkaria pukkaa niin maan perkuleesti. Ovistesti täälläkin vielä negaa, katsotaan kuinka käy. Talletukset on kuitenkin polkaistu käyntiin viikon tauon jälkeen, eipähän jää yrittämättä. Seuraavien menkkojen jälkeen lääkäriin.
 
Dpo 0

Ovistesti näytti perjantaina päivällä positiivista ja illalla negatiivista. Vasta eilen näytti kaikki kolme testiä (aamupäivä, iltapäivä ja ilta) positiivista, joten tulkitsen vasta lauantaisen ovisplussaksi. Tosin oviskivut ovat tipotiessään (pientä juilimista lukuunottamatta), vaikka aikaisemmin olen nekin kunnolla tuntenut.
 
Heippa!

Täällä on hyviä uutisia! Tärppi kävi ja plussa tuli:) Olo on onnellisen hämmentynyt, sekaisin ja epäuskoinen. Mulla on töissä niin kiirettä, etten ole juurikaan vielä edes sisäistänyt sitä että olen raskaana... herrajjestas, kun on outoa edes kirjoittaa koko sana! Niin omituista ja ihanaa! Olen jotenkin niin kauan toivonut(ennen yritystäkin kolme vuotta jo kuumeillut), että jotenkin tuntuu vaan että voiko tää olla nyt tottakaan. Muutamaan kertaan päivän kiireissä jopa unohdin koko asian, ja sitten taas muistin, ja meinasi melkein itku tulla:)

Anteeksi omanapaisuus, mutta olen vähän sekaisin nyt... niin, la on menkkojen mukaan 14.7. 2013!
 
Olen ekaa kertaa tällaisessa ketjussa. Pitäisikö esitellä itseään vielä jotenkin? Ajattelin vaan, että ois kiva tietää teistä muista kuumeilijoista jotain? Meillä alettiin nyt toivoa vielä yhtä vauvaa. Kolme vanhinta on jo koulussa, kun olemme saanut heidät niin nuorena. Meillä on myös yksi pieni taapero, jonka kanssa olen vielä kotona. Imetän vielä, joten en tiedä ovuloinko. Tänään on kuitenkin onnenpäivä, kun menkat alkoivat eka kerran sitten edellisen raskauden. En siis tiedä kierron pituutta. Aikaisemmin se on ollut noin 28päivää. En heti ala varmaan ovistestejä tilailemaan, vaikka toiveissa ois se, että tärppäis mahd.pian, niin ei kahden nuorimman ikäero kasvaisi liian suureksi ja toisaalta kesävauva ois niin ihana... :heart:
 
miss_piggy
Mulla ei vielä ainuttakaan lasta, tää ois eka ja ikää on jo 31v. Minulla pco, epäsäännöllinen kierto ollu nuoresta asti. Pillerit lopetettu 02/12, terolutit ollu käytössä 07/12 asti.
Teroluteilla kierto ollut jotain 26-29 päivää.
Nyt menossa kp 29, ei menkkatuntemuksia ja r-testit negaa...
 
Terve Tii tu! Täällä yhdeksän vuoden jälkeen uutta raskautta yrittävä kolmevitonen uusperheen emäntä. Esikoiseni sain yllätysvauvana (raskaus alkoi kp31 tapahtuneesta ovulaatiosta eli varmat päivät eivät olleet niin varmoja), mutta helpolla ei näköjään meidän kohdalla tämä ole nyt käynyt. Jotain tutkimuksia varmaan edessä kohta puoleen, kun yritystä alkaa olla jo puoli vuotta takana. Poika edellisestä liitosta on tosiaan jo kolmannella luokalla koulussa, nykyiselle miehelleni tämä yritys on ensimmäinen. Vähän alkaa usko rakoilla, mutta elämää ei vaan voi aina suunnitella. Vaaleanpunaisin kiilto vauvahaaveista on siis karissut, mutta eteenpäin mennään!

Kierto on mulla ollut aina pitkän puoleinen ja vähän epäsäännöllinen, n. 31 päivää keskimäärin. Tämä siis ennen hormonikierukkaa, jota pidin 2009-2012. Sitä ennen en ollut koskaan käyttänyt hormonaalista ehkäisyä. Kierukan poiston jälkeen kierto on heitellyt 27-34 päivää, ovis(oireet) ja (joskus tikullakin ja) lämmöillä bongattu ovis on siis tullut kp14-21 välillä. Luteaalivaihe on säännöllinen 13 päivää. Äidilläni on PCOs, mulla ei ole vastaavaa huomattu. Menkkani ovat olleet aina hurjan runsaat ja kivuliaat. Mitään ei ole koskaan kuitenkaan erityisesti tutkittu, olen vain elänyt asian kanssa. Nyt tietysti on alkanut herätä epäilys, josko on kyse esim. endosta kun raskautta ei ole kuulunut.

Kirjoittelen itse enemmän tuolla yli 35 -ketjussa, mutta marraskuun plussaa tietysti myös toivoen :) Tsemppiä teille ja muille yrittäjille tähän kuukauteen!
 
+++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat+++

Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.



TIISTAI 6.11.2012

KUUMEILEVAT

Nimimerkki................Kiertopv:t........Ikä.......Toive.....Yritys

Rakkaudesta äiti........??/28.......................5. lapsi.....yk?
tii tu.........................1/??..........................5.lapsi.....yk1
Tiituliini......................8/28-29.....................2.lapsi.......yk3
Rixutin.......................9/??............??...........4.lapsi.....yk1
Naapurintyttö..............13/29...........??..........??........yk??/yv11
Pippurihäntä...............16/28-34...........35v........2.lapsi......yk6
Moona83...................18/30-34.................29v......3.lapsi..... yk3/6
Bambini.....................20/30............31v........2.lapsi.....yk3
Suhveli.......................25/27-30.......??......??........yk3
Miss_piggy.................29/26..............31v......1.lapsi......yk 6
Äitikissa.....................33/32-36..........31v.........3.lapsi.......yk 8
Helena2013.................38/28-30.........27v.........?.lapsi......yk2
Kukkurukuu.................45/26-28..............23v...........yk3




PIINAILIJAT
Bambini dpo?
Moona dpo2
suhveli dpo9-13



Taustalla

MaybeSomeday, Rakkauspakkaus83, Vogue, Ansku83, Lumihippu











PLUSSANNEET 2012

Lokakuu:
HeavyMetalMama-77.....31.10....3.lapsi
Äitikissa.....5.11.....LA 14.7.13.....


Syyskuu:
Daheca.........29.9..............1.lapsi....yk 3
Quu.............8.9.....35v.....2.lapsi.... ..yk3/yv2,5

Heinäkuu:
Lara_84.......3.7...............1.lapsi......yk 3

Kesäkuu:
Tiuhti83.......2.6.....28v…...2.lapsi......yk' 11'
Moona83.....11.6....29v.....3.lapsi......yk3
Iloksi..........14.6....29v.....1.lapsi......y v6+
Suikkis........18.6....28v.....2.lapsi......yk1 2
Mam_87..........
Sone* ........30.6...28v.....3.lapsi......yk3
Sopla.........1.5......31v.....1.lapsi.....yv 2
Ranskis.......8.5.....29v......2.lapsi.....yk1
aliisa10......11.5.....28v......2.lapsi.....yk4
ÄitiliiniX5....14.5.....29v......6.lapsi.....yk6
Emma82.....22.5....29v.......2.lapsi.....yk2
Keltakukka...31.5....28v.....1.lapsi......yk10

Huhtikuu:
Lily-87.......22.4......25v....1.lapsi.....yk3

Maaliskuu:
Tähtitaimi...29.3......35v....2.lapsi.....yk7

Helmikuu:
Micaela.......21.2.....26v.....1.lapsi

Tammikuu:
Mantu82......2.1.....29v......1.lapsi.....yk1
New..........17.1......21v......1.lapsi.... yk1
Jensar........26.1.....32v......2.lapsi.....yv 2



Plussanneet 2011
Helmikuu: Pikku-Saara, Neiti-81, koiksa-79, Gabrielle, Matilda-08, Epa_88
Maaliskuu: MiiJane76, EevaN, Mariel85
Huhtikuu: äiti x4, Viena, mileon, Mango86, Miimau, Camilla31, Jul, Viola30
Toukokuu: Maira, Lisey
Kesäkuu: Rhonda74, Emmuska10, Viola30, PIKKUVIIKINKI
Heinäkuu: Minnarun, Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia
Elokuu: Lintsa, vomppis, Hanspili
Syyskuu: LepikonHeta, Tuulia81, kissendaal, pillipöllö, Sanmar82
Lokakuu: Tiituliini, Barbamama35, Laurelle
Marraskuu: Kati82, mirkku76
Joulukuu: Rakkauspakkaus83,Ellamae, Metku, Krumeluu





Uudet ja vanhat, listaa päivittää: Bambini. Muutkin saa päivittää =)

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:

kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina = yv) Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km? = yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
(ku = kohdunulkoinen, tm = tuulimuna)

Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen (Days Past Ovulation). Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (ovistestiplussa = dpo -1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita.

Linkki lokakuun pinoon:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2193355-lokakuussa-plussaavat-marraskuuta-suunnittelevat/sivu5.html



Räjähtävää plussakuukautta kaikille!!
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa tii tu, toivottavasti visiittisi on pikainen ;)

Onnea Äitikissalle, ihanaa. Vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan hurjasti! :heart: Hyvä että joku pääsee edes tuonne plussanneisiin ;)

miss_piggy, ihan epäreilua tuo sun kiertoilus. Toivottavasti joku selvyys tulis, taas kerran. Voimahali täältä suunnalta :hug:

).( Mikään ei oo oikein hyvin ja väsymys on valtava, mutta pistän pms-oireiden piikkiin. Unohtamatta sitä ihanaa työputkea, mitä tässä tahkotaan. Alakerran sisuskalut kipuili / oli arat eilen pupuillessa, se on outoa. Nivusta jomottaa. Tissikipu on kamalaa. Harvinaista, etten tiedä mikä dpo menossa. Tätiä odottelen milloin vaan ei- toivotulle visiitille. Iloisena asiana, että tehtiin haluamastamme talosta tarjous ja nyt odotellaan, mitä välittäjä kertoilee myyjän sanoneen tarjouksesta. Ja oman asunnon myynti alkaa näillä näppäimillä, jännää :) Nyt ku pankkikin olis vielä suotuisa..
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Hei!
Minäkin voisin liittyä tänne kuumeilemaan=)

Aloimme yrittämään viidettä lastamme syyskuussa ja tulinkin heti raskaaksi.Onnellisena ooteltiin kesäkuun alussa syntyvää vauvaa kunnes aloin epäilemään ettei kaikki ole hyvin ku oireet loppui.Aijemmin varaamaani varhaisultraan menin sitten rv.8+2 peläten että pieni on kuollut ja niinhän siinä olikin käynyt :'( Pieni oli kuollut jo rv.6+1


Jouduin odottelemaan lääkäriin pääsyä viikon kuollut alkio sisälläni ja se oli tosi raskasta.Perjantaina sain sitten sairaalassa kohtua tyhjennykseen valmistavan lääkkeen ja pe-la yönä alkoikin sitten niukka vuoto.Viime sunnuntaina otin 6 tyhjennyslääkettä joista sain hirmu huonon olon ja lämpöä,mutta mitään supistuksia ei tullut eikä vuotokaan juurikaan lisääntynyt.Ma takas sairaalaan tutkimuksiin ja aijottiin antaa lisää lääkettä tai to kaavintaan,mutta yllätys oli suuri ku kohtu olikin melkein tyhjä.Vain vähä verta jäljellä.Eli tyhjennys sujui hyvin ilman kipuja ja tosi ihmeen vähällä vuodolla.Muuten tää on ollutkin tosi raskasta.

Mutta nyt menetyksestä huolimatta alotetaan luultavasti heti uusi yritys kun siitä ei kuulemma mitään haittaakaan ole(kysyttiin monelta lääkäriltä).
Mulla vielä tulee vuotoa ja ovulaation ajankohtaakaan ei nyt voi tietää,mutta normaalisti mun kierto on 28vuorokautta.

Elikkä olen 32v ja 5lapsi olisi haaveissa

Rakkaudesta äiti
 
Viimeksi muokattu:
Hei!

Pahoittelen katoamista. Tuli totaalinen turhautuminen kun odottamattomista tapahtumista johtuen ei päästy ollenkaan hyödyntämään ovista silloin viime kuussa. Olin jotenkin odottanut sitä.. mut toisaalta silloin oltiin molemmat niin stressaantuneita muutenkin tapahtuneista että vaikka oltaisiin samassa osoitteessa päästy nukkumaan niin tuskin siitä olisi mitään tullut.

Haluaisin että tiedot päivitettäisiin.

Kuukautiset alkoivat 29.10 joka oli siis kp 1. Nyt on menossa kp 10/29. Olen nyt viimeisten kiertojen perusteella tullut siihen tulokseen et tuo kp 29 on aika lähellä totuutta tai kiertoni voi olla jopa pidempi. Viimeksi ovista ei näkynyt testeissä kunnolla edes kp 16 johon jätin testaamisen. Ovis on näillä näkymin laskureiden mukan ensi viikon ti 13.11. Sitä odotellessa :)

Peittoja heilutellaan pe ja ensi viikolla! Saas nähä kui meijän käy. Se olis elokuun vauva sitten :)
 
Hei. Minulla oli ensin avatar-kuvana koirani kuva. Mutta minun piti vaihtaa se, kun en halua että minua saatetaan sen perustella tunnistaa.. Kun tämä on niiiiin suuri salaisuus, että meille vielä vauvaa haaveillaan. Onhan se hyvin epätavallista, että näinkin suuri perhe jo on, neljä lasta. Mutta tämä palsta on kiva, kun täällä saa vauvakuumeilla anonyymisti. En tosiaan halua ystävillekään vielä kertoa vauvahaaveista.

Saattaa tästä vierailusta tulla pitkäkin... kun tuo meidän pienimmäinenkin sai alkunsa vasta seitsemännellä yrityskerralla. Hän on vasta vähän yli yksivuotias. Meillä on siis mahdollisesti vielä tulevalle vauvalle "kaikki valmiina". Pientä poikaamme varten ne on hankittukin, kun minä olin jo ehtinyt melkein kaikki vauvatarvikkeet laittaa kiertoon. Monta vuotta ajattelimme, että lapsilukumme jää kolmeen. Mutta ei sitä tiedä. Elämä tuo mukanaan yllätyksiä. :p

On tämä pienen äitinä olo kyllä rankempaa kolmikymppisenä kuin kaksikymppisenä. Vaikka silloin hoidin kolmea hyvin samanikäistä! Joten vähän vielä mukana on epävarmuutta. Pitäisi kai ne pohtia loppuun ennen kuin alkaa peittoja heilutella. :|
 
Koko ketju kadonnut? Ketään ei tuu päivittelemään.. olen kipeänä ja töissä ja tänään olis ihan kauheesti ohjelmaa. Pitäis lastaki tehdä. Saa nähä mitä tulee. Ja huomenna pakolliset synttärijuhlat jonne en jaksais edes mennä mutta täytyy ainakin paikalla käydä piipahtaa ettei synttärisankarille tuu paha mieli. Semmost tänne.
 
Helena, päivittäminen vie hetken aikaa joka kerta (pikavisiitti ei riitä), joten aika vähällä päivittelyllä tämä on ollut. Kuten tuossa "läsnöololistassakin" on, niin mun lisäksi kaikki muutkin voi päivittää :) Työkiireet ja oman asunnon myyntiin laitto on pitäneet tämän äiti-ihmisen kiireisenä eikä kiire lopu.

Päivittelen kyllä viikonlopun aikana jossain välissä.
 
Hei. Ehkä Helena2013 tarkoitti että juuri kukaan ei oo päivittänyt omaa tilannettaan... kun ketju tippuu välillä aika alas, muissa ketjuissa ollaan aktiivisia... Vaikka minusta juuri tämä ketju on perinteisesti ollut yksi aktiivisimmista. Ainakin mitä olen aikaisemmin vilkuillut tänne palstalle myöntämättä, että mulla vauvakuumetta ois... Niin Bambini minusta sinä olet ihan tarpeeksi päivittänyt tuota listaa.

).( . Mies puhui eilen ihanasti vauvakuumeilusta. Tuli tosi mukava olo. =)
 
  • Tykkää
Reactions: Naapurin tyttö
Kattos pirskatti, niinpä saattoi ollakin kuten tii tu sanoi. Kiireessä kun lukee, niin ei aina mee ihan perille asti mitä kirjoitettiin :D

Omanapainen viestitys, mutta miten täällä kommentoi, kun ketjussa on niin hiljaista.. :D Minne kaikki kadonneet?? :confused:

Ääh, täällä kiire jatkuu. Pistettiin meidän sata neliötä myyntiin (rivari) ja voi elämä tätä puunausta, kun maanantaina on ensiesittely. Päivä per huone, uskomatonta. Siispä jatkamaan, josko illalla pääsis vaikka päivittelemäänkin - tosin meidän uusperheen "nuoriso" tulee kotiin isänpäiväksi ja eivät tiedä tästä meidän vauva-ajatuksesta mitään, joten en voi kirjoitella jos kotosalla ovat. Muuten arvaavat. Eikä me sitä haluta, ihana ex- vaimo (lasten äiti) keksii sitäkin vielä jotenkin käyttää miestäni vastaan tai jotain :headwall:

Ihanaa tässä puunauksen keskellä on se, että toivoa uudesta kodista, omakotitalosta on - tehtiin tarjous tuossa viikolla ja nyt jännäillään. Vauvauutisia tuskin tulee samaan satsiin.. samaa oireilua kuten tähänkin asti ennen tätiä, tosin tädin pitäis tulla vasta joskus viikon päästä..
 
+++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat+++

Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.



SUNNUNTAI 11.11.2012

KUUMEILEVAT

Nimimerkki................Kiertopv:t........Ikä.......Toive.....Yritys

Rakkaudesta äiti........??/28..............32v.........5. lapsi.....yk?
Miss_piggy.................5/26..............31v......1.lapsi......yk7
tii tu.........................6/??..........................5.lapsi......yk1
Tiituliini......................13/28-29...................2.lapsi......yk3
Helena2013.................14/29..........27v.........?.lapsi......yk3
Rixutin.......................14/??............??.........4.lapsi.....yk1
Naapurintyttö..............18/29...........??..........??........yk??/yv11
Pippurihäntä...............21/27-34........35v........2.lapsi......yk6
Moona83...................23/30-34.........29v.......3.lapsi......yk3/6
Bambini.....................25/30............31v........2.lapsi.....yk3
Suhveli.......................30/27-30.......??...........??..........yk3
Kukkurukuu.................50/26-28..............23v..............yk3




PIINAILIJAT
Bambini dpo?
Moona dpo7
suhveli dpo14-18



Taustalla

MaybeSomeday, Rakkauspakkaus83, Vogue, Ansku83, Lumihippu











PLUSSANNEET 2012

Marraskuu:
Äitikissa.....5.11.....LA 14.7.13.....

Lokakuu:
HeavyMetalMama-77.....31.10....3.lapsi


Syyskuu:
Daheca.........29.9..............1.lapsi....yk 3
Quu.............8.9.....35v.....2.lapsi.... ..yk3/yv2,5

Heinäkuu:
Lara_84.......3.7...............1.lapsi......yk 3

Kesäkuu:
Tiuhti83.......2.6.....28v…...2.lapsi......yk' 11'
Moona83.....11.6....29v.....3.lapsi......yk3
Iloksi..........14.6....29v.....1.lapsi......y v6+
Suikkis........18.6....28v.....2.lapsi......yk1 2
Mam_87..........
Sone* ........30.6...28v.....3.lapsi......yk3
Sopla.........1.5......31v.....1.lapsi.....yv 2
Ranskis.......8.5.....29v......2.lapsi.....yk1
aliisa10......11.5.....28v......2.lapsi.....yk4
ÄitiliiniX5....14.5.....29v......6.lapsi.....yk6
Emma82.....22.5....29v.......2.lapsi.....yk2
Keltakukka...31.5....28v.....1.lapsi......yk10

Huhtikuu:
Lily-87.......22.4......25v....1.lapsi.....yk3

Maaliskuu:
Tähtitaimi...29.3......35v....2.lapsi.....yk7

Helmikuu:
Micaela.......21.2.....26v.....1.lapsi

Tammikuu:
Mantu82......2.1.....29v......1.lapsi.....yk1
New..........17.1......21v......1.lapsi.... yk1
Jensar........26.1.....32v......2.lapsi.....yv 2



Plussanneet 2011
Helmikuu: Pikku-Saara, Neiti-81, koiksa-79, Gabrielle, Matilda-08, Epa_88
Maaliskuu: MiiJane76, EevaN, Mariel85
Huhtikuu: äiti x4, Viena, mileon, Mango86, Miimau, Camilla31, Jul, Viola30
Toukokuu: Maira, Lisey
Kesäkuu: Rhonda74, Emmuska10, Viola30, PIKKUVIIKINKI
Heinäkuu: Minnarun, Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia
Elokuu: Lintsa, vomppis, Hanspili
Syyskuu: LepikonHeta, Tuulia81, kissendaal, pillipöllö, Sanmar82
Lokakuu: Tiituliini, Barbamama35, Laurelle
Marraskuu: Kati82, mirkku76
Joulukuu: Rakkauspakkaus83,Ellamae, Metku, Krumeluu





Uudet ja vanhat, listaa päivittää: Bambini. Muutkin saa päivittää =)

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:

kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina = yv) Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km? = yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
(ku = kohdunulkoinen, tm = tuulimuna)

Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen (Days Past Ovulation). Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (ovistestiplussa = dpo -1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita.

Linkki lokakuun pinoon:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2193355-lokakuussa-plussaavat-marraskuuta-suunnittelevat/sivu5.html



Räjähtävää plussakuukautta kaikille!!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä