Marrasmammojen 2012 kokoontumisajot

Meidän perheestä löytyy 10v. poika, 7v. tyttö, 4v.tyttö ja nyt odotellaan uutta tulokasta La 1.11.2012. Olisi kivaa kuulla muiden odottaijen tunnelmointia tuonne marraskuulle asti ja vaikka vähän vauvauutisiakin syntymän jälkeen. Itse olen ollut alkuraskauden melko väsynyt, ehkä olen vain vanhentunut, tai sitten lapset pitävät minut niin touhukkaana, ettei energiaa tahdo riittää koko päiväksi ilman päikkäreitä! Kirjoitelkaa kaikkea odotuksen riemua tai rasitteita, ei ole väliä, onko ennestään sitten lapsia tai ei. Itse olen alkanut taas jännittää lähestyvää h-hetkeä ja innostuksissani haluan jakaa masuasukin kuulumisia, tai väsyn keskellä vaan tarvitsen kuuntelijaa ja tsemppareita:D Oletko sinä mukana marrasvauvojen h-hetkeen asti..?
 
Blaahh.. vähäuninen yö takana zzZZzz. Ei mikään erityinen vaiva pidä hereillä, mutta jäin kuuntelemaan yöllä masuvauvan myllerrystä ja tiukkoja potkuja ja vähän varkain ajatuksen siirtyi töiden aloitukseen. Kesäloma loppuu ensi viikolla:/ Ja siitä sitten työntäyteiset pari kuukautta!! No.. viikonloppu vielä nautiskellaan kotoilusta.
Tänään tytöt lähtevät puoliltapäivin kaverisynttäreille, sinä aikana pikainen kauppareissu ja ruoan laitto. Syömisen jälkeen lapsukaiset autoon ja auto johonkin mansikkapellon laitaan. Eilen piti jo lähteä keräilemään mansikat pakkaseen, mutta keli oli niin kurjan sateinen.. nyt paistaa aurinko. Siinä tulee samalla ulkoiltua ja saadaan c-vitamiinit kerättyä talteen:) Haaveena olisi myöhemmin mustikkametsä, puolukat ja vähän sienestystäkin, mutta saa nähdä, miten tässä kohta taipuu keräilemään:) Mahan kun on jo aika iso:O Nyt pitää touhuta, kun energiaa riittää, pitää pitää huoli, että saa vielä vauvankin tavarat paikoilleen. En ole oikein niille vielä tehnyt mitään.. mutta ehtiihän sitä;) Nauttikaahan viikonlopusta!
 
Moi! Minulla on poika 10v, ja tytöt 8 ja 5. Laskettu aika olis 5.11! Mutta nyt lääkäreiden ennustus on, että saatan synnyttää liian aikaisin... Just pistettiin kortisonipiikin vauvan keuhkojen kypyttämiseksi...Rasituksena vielä raskausdiabetes ja koko kehon kipeys=))) Miteä olet itse voinut? Toivottavasti hyvin.
 

Yhteistyössä