*MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

Alkuperäinen kirjoittaja mamina:
Ai tunnetteks työ OnnenOmenan kanssa, Marrasvauva?
HEIPS!

Ei me tunneta sen kummemmin, tässä odotusajalla ollaan vaihdettu yv:tä tiuhaan tahtiin ja sitten vaihdettiin puhelinnumeroita, jottai voidaan ilmoitella toinen toisistamme ja olla muutenkin yhteyksissä. OnnenOmena laittoi hetki sitten viestiä, että vasta 12.30 sai ensimmäisen lääkkeen ja pikkuhiljaa alkaa supistukset voimistumaan. Toivoi vain että jospa tämän päivän puolella pienokainen syntyis.
Itse katellisena odottelen, että jospa pääsisin myös lähtemään..


marrasvauva 39+5
 
Uusi viikko käynnistyi, eikä eilisellä saunomisellakaan ollut mitään vaikutusta.....

Mä niin kateellisena kyllä luen noita teidän suppareita ja muita synnytyksen merkkejä :(
Mulle saatiin vasta maanantaiksi aika synnärille tarjonnan tarkastukseen ja kokomääritykseen. Nyt sitten pitää koko viikonloppua asiaa pikkupäässä pohtia .....

Tsempit kaikille loppuhuipennukseen pääseville (arvaukseni viikonlopun saldosta on myös 5) :hug:

Metalheart 39+0
 
Heipä hei!

Ilmoittelen vain että 12.11. (rv. 39+3) perheeseemme syntyi poika. Painoa oli 4050g ja pituutta 50 cm. Synnytys oli nopea, ehdin olla tunnin sairaalassa ennenkuin poika syntyi. Kaikki voivat hyvin. Palaan kertoilemaan synnytyksestä kunhan saan toisenkin käden käyttöön. En millään raaskisi laskea pientä omaan sänkyynsä...
 
WAU! Onnea Jerkku!

Taitaa olla pelkkiä poikia edelleen!

Mä sain ajan äitiyspolille vedenmääräntarkistukseen (ja toiv myös kokoarvioon) vasta tiistaiksi. LA on torstaina.... Sanoinkin puhelimessa siitä (malttamattomana kun olisin mennyt jo vaikka heti), niin kätilö vaan nauroi ystävällisesti, että " sittenhän se mukavalla tavalla selviää jos lähtee ennen tuota aikaa tulemaan..." niinpä niin.... tiedä sitten onko se kovin mukavaa jos sieltä lähes 5kiloa lihaa tulee kerralla... :whistle: :x

viikonloppusaldo mä veikkaan myös viittä. Ja toivon olevani yksi heistä :D kukapa meistä ei toivoisi...

Kauankohan menee, että meistä joku saa tytön? On niin poikavoittoista. vaikka eipä pojissa mitään vikaa ole, en mä sitä, mutta olisihan se hassua jos kaikki saisi pojan... :p aika epätodennäköistä, olihan täällä osalla jo tietokin että tyttö tulossa.
 
Onnea kaikille vauvelin saaneille :flower: Ihanaa kun täällä alkaa tapahtua :)
Itellä ei kyllä merkkiäkään mistään,mutta mä oon nyt tässä yrittäny ottaa tämmösen rennon asenteen B) Minähän ootan vaikka ens juhannukseen asti :LOL:

Mikähän siinä on,että sukulaiset,kaverit ja kaikenmaailman puolitutut on alkaneet NYT JO soitella/laittaa viestiä,että kuinka voin,joko oon laitoksella tai joko on vauva syntyny.Laskettuunaikaan on kuitenkin vielä vajaa kaks viikkoo.Tätäkö tää loppuaika nyt sitten on?! Saati jos menee yliajalle... :| Ehkäpä ei olis koskaan pitäny kertoo laskettua aikaa kellekään.Tai lisätä siihen suorilla kaks viikkoo..*huoh*

No,onneks mies taas tulee viikonlopuks tänne pitämään mut järissäni :D

Hyvää viikonloppua mammat!!
 
:heart: :heart: :heart: :heart: lulu32 sairaalasta kotiuduttaan tänään ilmoittautuu ihanaisen pikkunaisen ylpeäksi äidiksi :heart: :heart: :heart: tyttömme syntyi käynistyksellä( toksemian käytyä pahaksi )8.11.2008klo 21.20 strategiset mitat on 50cm ja 3940g!!!!!palataan kun hetken kotiudutaan! :wave:
 
Onnea Jerkulle ja Lululle :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Taitaa tulla tähän rinkiin kiireinen viikonloppu, vai mitä ? Taitaa olla täsmävauvoja, kun sopivasti tulevat viikonloppuna :whistle:

Meidän asukki vaan jatkaa leppoisia päiviä, ei tunnu häiritsevän vaikka kuinka siivoaisi tai seisoisi hellan ääressä itseään rasittamassa. Taitaa äidin veikkaus 15. 11 mennä pahasti metsään...

Mutta, mutta, jatkakaa samaan malliin, ketkä olette jo päässeet suppareiden makuun, täällä vielä odotellaan :wave:

Jokku
 
LEP
Onnea paljon Jekku ja lulu!!! :flower: :flower: Tulihan sitä prinsessakin meidän ketjuun jo poikien sekaan. :heart: Taitaa mennä tuo arvaus viidestä jakaantuneestä mönkään tällä menolla. :LOL:

No mä voin vaikka vannoa, että mä en ainakaan ole mihinkään menossa tänäkään viikonloppuna. :kieh: Ei mitään sellaisia tuntemuksia ole ollenkaan täällä.
 
ONNEA kaikille vauvan saaneille!!! :flower: :heart:

Täällä ei edelleenkään yhtään mitään. Siivottu on ja lenkkeilty lasten kanssa. Saunassa kävin ja join alkoholittoman, nami, siiderin....Kyllä oli hyvää. Mutta :( Ei edelleen mitää merkkejä yhtään mistään!

Kateeksi käy niitä joita supistelee... :/ :whistle:
 
mamina...enpäs osaa sanoa..vielä!..haluanko lisää lapsia vielä, kenties..ei ainakaan nyt ole sellaista oloa, ettei enää koskaan..
tuntuisi kyllä haikealta, jos tämä olisi meidän viimeinen. mut onhan näissäkin jo..viisi lasta..kaikki alle kouluikäisiä..ei autoonkaan mahdu enempää..ehkä se iltatähti joskus..ikääkin mulla vasta 26v.ehdin vielä..

kuuntelin paljon seetherin broken kappaletta kun viimeisiä iltoja kärvistelin masun kanssa..tulee niin haikea olo, kun sen taas kuuntelin..

tsemppiä kaikille viimeisiin hetkiin..

manhis ja poju 6vrk
 
Isosti onnea Jerkulle ja Lululle :heart:

Itsekseni tuossa juuri päivällä mietin, että mahtaako meidän pinkassa olla ketään joka pääsee laskettuun aikaan saakka... :LOL:

Typy82 kyseli kantsiiko keisarileikkausta pelätä. Katsoin itse eilen Ylen Teemalta hyvin asiallisen oloisen ohjelman suunnitellusta keisarileikkauksesta, jossa näytettiin käytännöllisesti katsoen kaikki sterilisaatiota myöten. Itseäni se ainakin kosketti ja koin sen positiivisena, vaikka siinä vähän varoteltiinkin, sillä samat operaatiot on itselläni edessä maanantaina. Samainen ohjelma tulee uusintana muistaakseni huomenna lauantaina, mutta kellonaikaa en nyt valitettavasti muista.

Tänään oli viimeinen neuvolakäynti "yhes koos" ja kaikki oli ihan mallillaan, joten nyt keskityn jännittämään sitä, että tuleva iskä pääsee huomenna ehjin nahoin Pirkanmaalle (ajomatkaa yli 800 km ja ajokeli näyttää olevan kertakaikkisen karmea) ja sitten jännitämme loppuun asti mini-miehen jaksamista eli liikkeitä ennen maanantain H-hetkeä, jos ei tule äkkilähtöä ennen sitä. On kertakaikkisen IHANAA että iskä pääsee mukaan! :heart:

Tuosta TV-ohjelmasta tuli sitten mieleen, että ovatkohan mahtaneet kirjata minnekään ylös tuolla sairaalassa, että samalla kertaa pitäisi tehdä sterilisaatio... puhuttu siitä on useaan otteeseen, mutta ei sitä taida missään lukea, joten päätin soittaa polille ja pyytää tyttöjä laittamaan kansiooni liimalapun jossa lukee "Sterilisaatio!" ettei se vain unohdu. Puhelimeen vastannut kätilö meinasi kuolla nauruun todetessaan, että olisin kyllä ensimmäinen äiti joka unohtaa ottaa asian esiin, mutta itse totesin, että jos hän yhtään tuntisi minua hän tietäisi, että tulen olemaan niin sekaisin ennen leikkausta että hyvä kun nimeni muistan... Oli kuulemma päivän paras ja hän lupasi laittaa sterilisaatioasian ihan koneelle asti! :LOL:

Jaahas, jos heittäytyisi taas hetkeksi vaakaan joten mukavat illanjatkot kaikille, mielellään suppareiden merkeissä niitä toivoville ;)


Czarina & Lilliputti 38+2
 
Oikein paljon onnea Jerkulle ja lululle! :flower: :heart:

Siivosin tänään lasten huoneen leluvuorta, sain kuin sainkin lelut suht järjestykseen ja imuroitua ja pölyt pyyhittyä. Sitten iskikin kaamea nivuskipu, löi melkein jalan alta. Jonnekin hermoon painoi oikein kunnolla ja meinasin jo soittaa synnärille ja kysyä apua kipuun, mutta nyt illalla rupes helpottamaan. :)

Supistelut on satunnaisia, vaikka paikat jo reilusti auki, mun elimistö ei tajua sitä. :whistle: |O

Jospa se tästä vielä supisteluksi yltyisi, odotan että pääsisin pian synnyttämään. Olotila alkaa olla sellainen, että voisin mennä vaikka heti. Tuo nivuskipua oli kyllä kamalaa. :eek:

Vauva on laskeutunut jo aika alas, ellei sitten kiinnittynyt jo ja kipua siitä. Möngertää masussa kovasti, liikkeet melko rajuja. Jos makoilen, nivuskipu yltyy vaan, eli ei auta kuin olla vielä hereillä. :D Vauva tuntuu painavan jo melko alhaalla. Saa nähdä koska täällä alkaa tapahtua. Kaikki raskaudet menneet yli, tätä ei päästetä ja luulen että viimeistään tiistaina menen synnyttämään. :heart:

Suppareita tännepäin kiitos! :D

Täällä tapahtuu nopeassa tahdissa, ei meinaa perässä pysyä.

Jaksakaamme vielä hetki! Onnea jo vauvautuneille! :heart:
 
neeanäiti...mullahan oli kans paikat sen 4cm auki..kalvot ihan irti..eli kalvopussi oli jo irrallaan kohdunsuusta. synnytyssalissa kun lääkäri kokeili(nuori, kokematon)kohdunsuuta, jäi suu auki mua katsomaan,"pitäisikö täällä olla vielä vedet"..kun kalvopussi huiteli vauvan mukana korkeuksissa, vauva poikittain..ennekun käänsivät vauvan oikeinpäin..
eikä mullakaan juurikaan supistellut, vaikka paikat oli noin kypsät..se rävähtää sit kerralla ja urakalla..niin mullakin olis varmaan käynyt..
 
40. viikko alkoi! :) :) :)

ONNEA KAIKILLE VAUVAUTTUNEILLE! :flower:

Täällä on koko alapää hellänä! :kieh: Kovasti odotellaan supistuksia.. eilen niitä tuli muutama kunnollinen, tänään ei! :( :( :(

Viimeistäään 3 viikon päästä! :|

Tänään neuvolassa kaikki ok. Painoa oli tullut 300g viikkoon, pissa puhdas, sf 33cm ollut jo 37 viikolta saakka.. Paineet hyvät, en muista tarkalleen ja Hb 121 eli mulle tosi hyvä!

Hyvää matkaa kaikille synnyttäjille! Veikkaan neljää synnyttäjää viikonlopulle! :wave: :wave: :wave:
 
HepsKatti
Onnittelut MissMaisalle, Lululle ja Jerkulle pienistä vauvoista! Ja saatiin sitten vihdoinkin ensimmäinen tyttökin meidän pinoon :)

Tänne ei mitään ihmeellistä kuulu. Neuvolassa olin tänään, mut kaikki ok. Maha laskeutunut entisestään, mut vauva ei ole kiinnittynyt. No, esikoinenkin taisi kiinnittyä vasta synnytyksen lähdettyä käyntiin. Ensi yönä olisi kyllä oikein hyvä aika syntyä, niin saisi mies aloittaa maanantaina isyysloman.

Mulla on nyt pari päivää selkä välillä kipuillut melko pahastikin, ettei meinaa heti kävelykään onnistua. Olo ollut muutenkin jotenkin outo tänään, mut en osaa sen paremmin kuvailla tunnetta.

Vauvakin liikkunut tosi vähäliikkeisesti tänään, et kai tästä tarttis liikelaskenta tehdä, etten huolestu vielä entisestään.

Mutta kai niitä vauvauutisia alkaa tässä nyt sitten tulla kuin sieniä sateella, toivotaan ainakin niin :)
 

Yhteistyössä