*MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

Heips kukkuu kaikille ja onnea pienten vauvojen johdosta :wave:

Meille syntyi pe 14.11.2008 kello 09.23 TYTTÖ :heart: painoa oli kertynyt tasan 4000g ja pituutta 51cm ja tänään lähdin kotiin osastolta...aivan ihana pakkaus!

Kirjoittelen paremmin, kun jakselen enemmän :wave:

Kisse ja Justiina vauva :heart:
 
Tuhannesti Onnea Kisselle Prinsessasta ja Czarinalle Prinssistä :heart:

mamina Mulla tuntuu siinä kohtaa mistä pitää painaa, niin semmonen arempi piste. Tossa toisessa linkissä oli laitettu ihan ne ajat, jotain pistettä piti hieroa minuutin ja niitä toisia 10minuuttia. Mutta siinä toisessa ei tosiaan ollu aikoja.. oon hieroskellu niitä pyörivin liikkein ja jonku aikaa.. joitaki minuutteja! :) En kyllä tiedä onko noista mitään apua ollu.. mutta ompahan kokeiltu. Tänään on muutenki jo kokeiltu saunominen ja sitten lakanoiden heiluttelu.. ja vieläpä jäin hommailujen jälkeen köllöttelemään sänkyyn hetkiseks, että nesteet tekis tehtävänsä ja menis "kohteeseen" asti :LOL:

Nyt täydellisten naisten pariin.. ja kai sitä kohta taas ois aika yöpuulle.. :D
 
  • Tykkää
Reactions: mamina
jätän pikaiseen vain merkkini tähän, et täällä ollaan.. mutta nukuttaa vaan niin vietävästi, etten jaksa mitään:( Huomenna uusin kujein sitten:)

Neeanäiti, tsemppiä paljon huomiselle!!!! :hug: :heart: :heart:
 
Ihanaa! Onnea Kisse ja Czarina vauveleista!! :heart: :flower:

Kiitos mamina Tänään ei ole juuri supistellut, huomenna tosiaan taas kontrolliin ja sitten luultavimmin käynnistykseen. :heart: Mitä lääkärit nyt sitten sanoo. :heart:
 
Huomenta. Täällä huonosti nukuttu yö takana. Mulla oli jonku verran silloin tällöin suppareita,jotka meni ihan suoraan lonkkiin. Oli tosi kamalaa kun just oli nukahtamassa niin taas herätä siihen särkyyn ja kipuun. Mutta siihen se sitte jäiki. Nyt aamulla ei kyllä oo supistellu yhtään. Ehkä parempi koska ukko lähti kalaan tänää ja mulla on niin paljon kaikkea ohjelmassa, että syntyy sit vaikka huomenna ;)

Noniin, tää lähtee herättelemään lapsia, kun kerhossa on tänää valokuvaus, niin pitää vähän enemmän laittautua tänää :D
 
Huomenta

täällä ei mitää ihmeellistä tapahdu. Just kattelin kanssa noita viikkoja et huomen lähtee sit käyntii viimenen viikko.
Pienempi eilen kyseli et koska se vauva syntyy ja onko se tyttö vai poika, totesin vaa et voi syntyä minä hetkenä hyvänsä :)

Neeanäitille onnea tälle päivälle ! Muistaakseni sulla oli tänää käynnistys?
 
onnittelut uusille vauvan saaneille! :flower:

kotona vielä.tuskin sitä lähtöä koskaan tuleekaan. :/

rytmi on nykyään sitten niin että nukahdan vasta joskus 4 aikaan yöllä ja herään tässä 7 aikaa kun mies lähtee töihin.valvon jonkin aikaa ja meen pariksi tunniksi nukkumaan.ja viime yön oli kaverina mahtava päänsärky.

kuuluuko tämä miehen vihaaminenkin loppuraskauden oireisiin?tuntuu vaan että nykyään menee ihan koko ajan hermot sen kanssa.mitään ei voi tehdä pyytämättä.ja niinku täällä on jo aikasemminkin puhuttu niin joka asiasta minkä on tehny niin pitäis kehua.jos vaikka pyytää laittamaan astianpesukoneen että kun ei koskaan voi tehdä mitään niin heti tulee vastaus ai et enkö muka tee.oonhan mä laittanu sen monesti.nii millo viimeks?ite joka päivä.ja tänä aamuna olisin halunnut jatkaa nukkumista kun viimeinkin sai unen ni eiköhän pitäny nousta ylös ja lähtiä käyttämään ite koira ulkona pissalla.mies vaan seisoskeli ja katteli kun koira vikisi ovella että pääsisi pissalle.ja eilen kun oli niitä ihme kipuja että oli ihan tuska olla ja pelotti että kaikki ei ole kunnossa kun tuntuvat niin ihmeellisesti niin kipuja niin eiköhän miehen pitänyt lähtä pelaamaan jääkiekkoa.sanoi vaan että soita jos tulee jotakin.no entä jos ois sattunu jotain että en ois voinu soittaa.ja kuitenkin jääkiekkovarusteet päällä niin aikaa ois menny jo senkin takia että ois päässy edes tänne.mies luultavasti edelleenkin ajattelee että raskaana ollessa maha vaan kasvaa ja sitten 9kk päästä kävästään sairaalassa "pulauttamassa" vauva ulos.

hirveetä valitusta taas.ehkä tämä oma väsymyskin aiheuttaa että ei mitään oikeen jaksais. :'( en oikeen pysty näistä edes juttelemaan kenenkään kanssa kun kaikki ajattelee että tuo mun mies on ihan mahtava ja että mä vaan haukun sitä.kukaan ei tajua kuinka raivostuttava se todellisuudessa osaa olla kun ollaan kahdestaan.haluan vaan tämän vauvan äkkiä mahasta pois.vaikkakin pelottaa että vaikka mies nyt kuinka sanoo että hoitaa vauvaa mutta tuntuu että loppujen lopuksi se olen minä joka sitä ainakin suurimmaksi osaksi hoidan.anteeksi näistä mutta saipahan johonkin purettua tätä pahaa oloa.

nyt koitan mennä vähäksi aikaa takas nukkumaan josko sais edes vähän aikaa nukuttua.

hyviä vointeja! :)

s & p 39+2
 
Huomenta ja ONNENRUTISTUKSET teille joilla on jo vauva sylissä! :heart:

Itseä alkaa kyllä jännittämään koko ajan enemmän kun luen teidän vauvauutisia. Että millonkas sitä itse. Ainoat vähänkään sinnepäin viittaavat oireet oli perjantaina (varmaan kosto torstain siivoilusta ja kaupungilla juoksusta), mutta sekin meni ohi. LA on lauantaina, minä kun niin toivoin vähän että etukäteen tulisi. Tänään olisi hyvä päivä kun vauvan fammolla on synttärit, mutta eipä näillä eväillä synnytetä mitään. Työpaikan pikkujoulut olis 28.11. ja nauroinkin, että lähden sinne niin varmasti syntyy.

Pakko jakaa teidän kans yks hauskahko juttu. Käytiin sunnuntaina "lasten liikunnan ihmemaassa" (kaupungin tarjooma ilmanen riehumishetki Kupittaan urheiluhallissa) ja siellä eteeni tuli seisomaan about 10v. täysin tuntematon poika joka kysyi "tuleeko sulle vauva?". Piruilin, että "mistäs niin päättelet?" (kun en ole mikään kovin pieni) ja hän sanoi, että kun on niin iso maha. Sitten alkoi käsillä tunnustella mahaa ja pisti korvansakin mahalle, että jos potkuja tuntis. Olin vähän, että öööh, miten tähän reagoisi. Mutta ajattelin kun oli lapsi niin ei silleen haitannu. Sanoin, ettei oo tänään kovin potkinu ja hivuttauduin vaan vähitellen pois kosketusetäisyydeltä ja oman lapseni perään...

Hirveä väsy kun yö oli pätkittäisin pitkään aikaan. Esikoinen herätteli muutamat kerrat ja itse ravasin pissalla (tää pissaamistarve on jotain ihan mieletöntä ja silti ei tuu kun tippoja monestikaan). Ja aamuyöstä lonkat taas kipeenä kun mitkä. Ja kuten joku mainitsikin niin SORMET. ARGH. Ne on niin kipeät että herään yöllä kipuun, päällepäin eivät näytä kovin turvonneilta mutten saa käsiäni lähellekään nyrkkiä herättyäni. Taidan lössähtää sohvalle Täydellisten Naisten pariin ja nukkua koko päivän.

Suppareita kaikille!

Taneli 39+3
 
suklaapähkinä, täydet sympatiat miulta :hug: Tollasia ne taitaa olla kaikki loppupeleissä.. Mein mieskin varmaan kuvittelee et se menee juuri noin, et 9kk odotellaan ja sit senku käyää sairaalasta hakemassa... --Tai no siltä miusta joskus tuntuu!
Jaksuja paljon! Ymmärrän täysin et väsyttää ja että sekin tekee oman osansa hermojen kiristymiseen, mut tosiasia taitaa olla se et myö loppuajan odottajat vaan ollaan tälläsiä:D mieli kulkee vuoristorataa ja hormoonit on vallannu koko kehon:) kyl mie ainakin oon huomannut etten oo yhtään oma itteni. NO, pian tää normalisoituu taas:)

Joo ei nuo supistukset oo kyl mistään kotosin! Aamul heräsin ennen seiskaa supistukseen, vatsakin oli ihan sekasin, ja sit nyt taas kun pääsin sängystä ylös niin loppuivat ku seinään. Puol tuntia tuli 4-5min välein.. Kai ne ovat sit harkkareita kun eivät liikettä kestä:D ja niinku joku kirjottikin, et jos alkavat heti tulla "tosi" tiuhaan, niin luultavimmin sit loppuukin pian..(?)
Tätä tää on..

Paljon supistuksia koko konkkaronkalle!! (itseäni unohtamatta:D)

mamina 38+4
 

Yhteistyössä