*MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

Ellie S ja Veijari Eipäs nyt aleta punaviinihöyryissä kirjoittelemaan tänne :LOL: :LOL: Päteeköhän toi sama ohje myös valkoviiniin?? Meillä olisi nimittäin avattu valkkaripullo tuolla jääkaapissa ja kauheasti tekisi mieli ottaa huikka. Muistan, että omalle äidille olisi annettu ohjeeksi ottaa 4cl konjakkia, joten jotain tossa alkoholissa taitaa olla, kun sitä loppusuoralla suositellaan edelleen. No, taidanpa tällä kertaa tyytyä tohon alkoholittomaan siideriin. Ihan hyvää sekin :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ellie S:
Veijari kuule avaa se pullo ja nauti lasillinen! Näin meidän naistenklinikan lääkäri kehoitti mua eilen tekemään =)
Prost!!!
Punaviinii tännekin!!! :kieh: :kieh: :kieh:

En ole täs raskauden aikana edes maistanu ku pikku hörppäyksen jossain juhlissa miehen lasista! Kotona se on armeliaasti ollu juomatta punkkua, kun tietää miten paljon siitä pidän! Mut pari viikkoa, ni sit saan maistaa lasillisen! AAH!

Paljonhan tietty on jutusteluja siitä saako imetyksen aikana ottaa mitään. Mutta se yks tai kaks lasia mitä joskus otan, ei vaikuta maidon laatuun. Mutta tietty enemmät määrät vaikuttas jo vauvan käsittelyyn.

Veijari, meillä on kans joskus ollut tuommosia viinitestejä kotona! :D Ne on ihan hauskoja. Ja itseasiassa kerran olin yhellä kurssilla ja siellä oli iltaohjelmana viininmaistajaiset, oli muuten hieno ilta! =) Ja sai jotain tieteää enemmänkin viineistä!

 
Ja mamina, emmie taida ens yöks laitokselle seuraks tulla. Äsken ravattiin pitkin Prisman käytäviä ja Anttila läpi.. Ei mitään vaikutusta! B)

Äitilleni äsken soitin, ni eka kysymys oli, että joks ootte lähössä! :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Teho:
Tulipahan mieleen, että saataskohan me tuolla Ellie S:n lääkärin ohjeella aikaiseksi se, että meidän pino purkautuisi pikavauhtia ja synnytysosastot olisi täynnä "marrasmasuja" :whistle: :p
Ei muuta ku alkoon kaikki! Se ois vielä kymmenen minsaa auki! :D Tosin meiltä ei ehkä enä ehtis ku ovenripaa nykimään! Joten taitaa jäädä tää kikka meikäläiseltä nyt käyttämättä! =)
 
Pamppis tollainen kurssi olisi kyllä mielenkiintoinen!

.. kyllä tuo vään pipoon nousee- ja otin vain puolikkaan lasillisen. Siitäkin vielä puoli jäljellä.. hui- mitenhän käy kun ekan kerran lähtee viihteelle joskus :p
 
Onnea Samir05 Vauvelista!

Ite en oikein tiedä mitä täällä ajatelis. Supistellu eilis illasta kuudesta lähtien. Ihan kivuttomia olivat pääsääntöisesti illan. Enkä uskonukkaa et lähtöä tulis. Supisteli koko yön ja nukuin aina siellä välissä. Aamulla jatkuii säännöllisen epäsäännöllisesti ja taisivat laantuakin siinä välissä.. Siitä hyvinkin suivaantuneena ja v*ttuuntuneena tuli jynssättyä pesuhuone.. :LOL: Sen jälkeen tossa neljän mais alko taas tulee suppareita 7-17 min. heitoilla, välillä jo niin pirun kipeitä.. Nyt taas toiveet kohonnu..
Mut tällä tahdilla niin kauanko tätä kestää. :eek: Ei oo enää niin kivoja nuo supistukset..
 
Pamppis Toi oli hyvä. Alkoon juoksu jalkaa... :LOL: :LOL: Mutta hätähän ei lue lakia ja kyllähän naapuri aina auttaa, vai mitä?! Kyllä varmaan katsoisivat kieroon jos menisin nyt naapuriin kyselemään ihan muina naisina, että "Saisiko lainaksi viiniä, kiitos!" :kieh:
Veijari Sehän on hyvä vain että nousee "päähän" helposti. Ensimmäinen baarireissu tulee nimittäin todella halvaksi. Varsinkin kun ei tota rahaa muutenkaan ole paljon äitiyslomalla. Ja, saatika sitten kun jää hoitovapaalle.
 
Marrasvauvalta tuli äsken viesti: POIKA ON SYNTYNYT!! Strategiset mitat: 4660g ja 52cm. Kaikki heillä hyvin! =) Lämpimät onnittelut koko perheelle pikkumiehen syntymän johdosta! :heart: :heart: :heart:


PS: mun teki kanssa koko raskausajan ihan hirveästi mieli siideriä ja valkoviiniä...ja arvatkaas tekeekö edelleen! taidan kyllä viikonloppuna ostaa edes yhden päärynäsiiderin saunaan itselleni... :p Täällä imetys on hyvin käynnissä, vauveli syö hyvin ja antaa armeliaasti äidinkin nukkua hyvänlaisesti öisin. Vauva myös jo katselee meitä kummastellen paljon ja on sen näköinen että kohta antaa kommentteja! :LOL:

Jaksamisia kaikille teille rakkaille marrasmassuille!

T:Onnenomena ja vauveli 13vrk

pps. meillä on jo ristiäispäivä päätetty ja se on 21.12. klo15. Olisimme halunneet vasta uudenvuoden jälkeen mutta kun haluamamme pappi on tuolloin rippileirillä niin jouduimme aikaistamaan..No,tuleepa joulusiivot jo etukäteen tehtyä. Ja nimikin on valmiina neitokaiselle! =)
 
Marrasvauva ja Marrasvaavi Paljon onnea teidän molempien perheille pienistä prinsseistä! Kateellisena täällä itse luen teidän vauvautumista! :heart: :flower:

Nyt mä lähden sohvalle lepäilee, mutta palaillaan taas huomenna asiaan...
 
ONNEA MARRASVAAVI ja MARRASVAUVA :flower: :heart:

veikkauksista vkonlopun synnyttäjiin-taitaa kyllä tulla monta,pakko tulla..ja mä aion olla yx niistä(tosin se nyt on aikas tod näköstä kun käynnistys lauantaina :D )
toivottavasti lähtis heti sillon lauantain aikana kunnolla käyntiin...

huomenna meinaan kyllä ottaa ilon irti..miehen kanssa kahdestaan kotona viimestä kertaa=)ja ei kyllä varmaan kauheesti unta saa pe-la yönä joten pakko nukkua huomenna tosi pitkään ja ottaa päikkärit ja vaan vaikka tilata ruokaa ja makoilla sängyssä vaikka koko päivä jos siltä tuntuu!!! :D

nyt suppareita kaikille...laitetaan oikeen rytinä käyntiin ja synnärit tukkoon=)jos ei meillä siellä kätilöistä oo tukee kun on niin kiire ni onpahan toisemme :LOL:

hetkex taas takas sohvalle masu painaa niin hirrrrveesti!!!

rv 41+6
 
Paljon onnea MARRASVAAVILLE ja MARRASVAUVALLE pikkuprinssien johdosta! Ihanaa, että selvisitte ja kaikki hyvin!

Mä oon myös kuullut tosta alkoholisuosituksesta synnytyksen käynnistämisessä. Ainakin Saksassa sitä suositellaan, mies saksalainen.
 

Yhteistyössä